notri
-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O notri
- Urodziny 26.08.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Bogusław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2001
-
Montaż kierownicy multifunkcyjnej passat 3BG - fotoporada
notri odpowiedział Mr. X → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Serdecznie. Mam pytanie co prawda w temacie jaki dotyczy multifunkcji ale nie jest to passat. Jestem właścicielem VW T4 rok 2001 151PS. Zrobiłem całą przeróbkę by zamontować kierownicę multifunkcyjną z passata do T4 co do prostych rzeczy nie należało. Fabrycznie nigdy taka opcja nie istniała. Przeróbka tulejki redukcyjnej, przeróbka taśmy AIRBAG, dostosowanie osadzenia kierownicy (obróbka mechaniczna). Wszystko jest ok. Kierownica się kręci ;-), kierunki odbija. Pod kątem elektrycznym z racji braku CAN w tych samochodach (czyli analogicznie jak w passacie B5) zastosowałem przekaźnik 452 (487B). Wszystko podłączone na podstawie manuala z pierwszej strony autorstwa myster X za co należą mu się wielkie podziękowania. Klakson działa, podświetlanie przycisków również. Kodowanie sprawdzałem bo po podłączeniu VCDS (mam pełną wersję) sterownik wykrywa (blok 16, kodowanie 00008). Czy sterowanie radiem działa nie wiem bo mam radio becker indianapolis ale czekam na wymianę diód w cd ze skody i będzie to samo co VW Rhapsody. Mam natomiast problem z tempomatem. Manetka oraz schemat manetki w T4 załączam poniżej. Zgodnie z manualem wpiąłem się w w piny wtyczki tempomatu w pkt 2(RES) oraz 3 (SET). Sprawdzone miernikiem. Nie podłączałem CCS CANCEL i OFF bo nie wiem jak. Czy bez ich podłączania (mam świadomość że przycisk CANCEL nie będzie działał) i tak powinno to już chodzić. Przy rozkminianiu manetki opierałem się schematem na ostatnim foto Czy w temacie odpalenia tempomatu mogę prosić kolegów o pomoc ? Na ostatnim foto dodałem jak to u mnie wygląda