Skocz do zawartości

Mulat

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O Mulat

  • Urodziny 26.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przemyśl

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam koledzy zabierał sie ktos za wyciąganie alternatora w vw b5fl 2.3v5 AZX??? mam proglem zładowaniem sa duże wachania ładowania, nie ma pradu stałego tylko sobie tak faluje....
  2. i co kolego? poradziles sobie z tematem?? Osobiście tez bym obstawiał na źle spasowaną "czytaj" niechlujnie załozoną uszczelkę!!! Albo prozaiczna sprawa nieszczelnego korka wlewu oleju....
  3. HansikVR5 pomierzyłem swoje stare łańcuchy i wygląda to nastepująco... krótki ma 33,5 tak samo jak Twój, natomiast długi ma 46,4 :blady:padaka, no i jestem tu w szoku!!! - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Do HansikVR5 i michal1981g...dziękuje wam za zaangażowanie i pomoc w moim temacie!! Pozdro i przy okazji Wesołych Świąt!!!
  4. witam was, temat z rozrządem zamknięty!! mianowicie wyglądało to tak.... wymieniony rozrząd komplet nic nie zmienil, sprawdzenie czujników wskazywało że sa ok, sprawdzenie synchronizacji rozrządu równiez było ok, dopiero po przyglądnięciu sie dokładniej, okazało sie, że problemem była faza rozrządu, a dokładniej wariator tam ponoć jest takie jak by sitko, siateczka i ona była porwana co sprawiało, że przytykało wariator i stąd cała historia... wyżygałem 2200:rozpacz i po świetach.... mam jeszcze jedno pytanie... czy orientujecie sie jakie są długości nowych łańcuchów rozrządu?? bo chciał bym sobie to sprawdzić czy ten mój faktycznie jest naciągnięty?? Pozdrawiam
  5. HansikVR5" Wariatory ustawiasz na znaki i rozrzad ma gadac ot cala filozofia magicznych wariatorow " Tylko żeby się jeszcze mądry znalazł co by mi to ustawił....Pewnie trzeba będzie Lublin odwiedzić.. - - - - - aktualizacja - - - - - W sumie HansikVR5 masz rację, za co tu płacić!??
  6. No właśnie, nie sprawdził nawet podstaw... Normalnie szok!!! Jestem na takim ciśnieniu że szkoda gadać!! - - - - - aktualizacja - - - - - obstawiam niestety źle złożony rozrząd jakbyś kolego szukał mechanika który to ogarnie to mogę Ci podać namiary na tego który mi robił gość ogarnia te silniki tylko musiałbyś się "kopnąć" do Lublina niestety, ale jeśli tak się sprawa skończy to nie jedź do mechanika który nigdy nie robił tego silnika, bo ustawienie wariatorów w tym silniczku potrafią tylko nieliczni Michal, podejrzewam że skorzystam z Twojego magika jak będzie trzeba....Ale jeszcze mam odrobinę nadzieji....Jutro jak tego nie ogarnie to odbieram auto...Za części będę musiał zapłacić....A ciekawy jestem co powie za robociznę...
  7. Wróciłem od mechanika i dalej nic..mówił że jeszcze sprawdzi czujnik położenia wału, fajnie że dopiero teraz to robi...I mówi że ma nadzieję że będzie to bo już ma dosyć..:debiljutro ma być czujnik i będzie dzwonił...Widzę że gość strasznie błądzi....Do tego zero jakiegoś pomysłu i własnej inicjatywy... Mówiłem mu jeszcze o tym impulsatorze,...Jego reakcja to zdziwienie, chwila ciszy i odpowiedz że komputer by mu pokazał to...Z tego co wiem to komp tego nie pokaże, pokaże jedynie błędy właśnie na czujnikach wałków...Dobrze myślę? Poprawcie mnie.. i tak wracając sobie do domu myślałem...Człowiek płaci grubą kasę i jeszcze musi ku*wa podsuwac pomysły co może być nie tak.... Żenada
  8. kurczę, zaczynam właśnie wątpic w sens wymiany łańcuchów...:rozpacz zobacze co mi dzisiaj powiedzą?
  9. hehehe...widzę właśnie.. no cóż ...ale zawsze coś:paker:ok
  10. Witam ponownie, przeczytałem lekturkę jest pare ciekawych tez które mi sie nasówaja na myśl, pierwsza to faktycznie ten impulsator na wałku( znając chęci i sposób podejścia do sprawy mechaników za pewne nawet nie sprawdzał części pośrednich), druga to olej...kupujac auto gość mi pokazywał że wymieniał olej na mobila 10w40, a czytałem że te silniki tolerują normę 5w40 i są na to bardzo czułe..może tutaj jest pies pogrzebany??? ewentualnie trzecia teza to wyrobione koło zębate na wałku pośrednim??!! massakra ...jutro oświecę jeszcze mechanika teoriami podsunietymi od was..mam nadzieje że któraś będzie trafna.... Pozdrawiam a tak jeszcze z ciekawości... jak sprawdzic na kompie ustawienie rozrządu? jego synchronizację?? może ktoś podrzucić??
  11. Do michal1981g. Z ustawieniem najwidoczniej sobie nie poradzili bo auto dalej chodzi jak chodziło i mowił ze szukaja co moze jeszcze byc?!! co do błędów jest tylko jeden.. czujnik położenia wałka rozrządu (17748) i tyle.... czujniki nowe nie załatwiły sprawy, miał jeszcze sprawdzac czujnik wału, i tak czekam....a diagnoza padła na podstawie tego własnie błędu i ze czujniki nic nie pomogły, więc tylko rozrząd... a czy padająca cewka może nie wyskoczyć na kompie jako błąd?? bo w sumie z błędów jest tylko jeden....? - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - u mnie z odgłosów zupełnie nic.... czysta gładka praca silnika jak po masle..sam byłem zszokowany... stało sie to nagle, w trakcie jazdy szedł ładnie bez telepania i szarpania, zła praca była tylko na wolnych obrotach i miał trudności z odpaleniem, ogólnie bedę chciał zobaczyc właśnie stan starego rozrządu, to podstawa... W kwestii części krzykną mi 880 za komplet" Febi" a robocizna 900.
  12. Witam wszystkich , jestem nowy i również chętnie bym skorzystał z dobrodziejstwa vcds [email protected] z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam
  13. Witam koledzy, mam problem z moim 2.3 vr5 auto mi telepało na wolnych obrotach, mechanicy stwierdzili naciągnięty łańcuch rozrządu, zapadła decyzja wymiany kompletu, dzisiaj mi dzwoni i oznajmia że nie przyniosło to żadnego efektu!! czy mógł cos zrobic nie tak?? co może być przyczyną?? tak wyczytałem gdzieś że olej ma tez duży wpływ na prace tego silnika?! czy to prawda? Na co zwrócic jeszcze uwagę??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności