Skocz do zawartości

hag@rtus77

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hag@rtus77

  • Urodziny 24.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie Ja też już od jakiegoś czasu walczę z tą grzałką. Panowie historia jest dość skąpa, kupiłem autko, nagrzewnica nie działała, choć była na wyposażeniu a nie dokładana. Zgodnie z wcześniejszą instrukcją wyjęta, podgrzane rezystory (ale nie przelutowane) zaczęła działać, choć nie pełną mocą. Było tylko ok. 600W. Nie napisałem wcześniej, ja mam grzałkę pod CAN. Po jakimś czasie znów pojawił się błąd 014-element wadliwy czyli jest "kaput". Wyjąłem, zawiozłem do kolegi elektronika, przelutował wszystkie rezystory na nowo. Podłączyłem. Błędu brak, ale... Jak wywołuję test elementów wyk. zachowuje się jak na dołączonym filmiku. Skacze ON/OFF, skacze napięcie od 14,3 do zera i tak na okrągło, do pewnego czasu potem we wszystkich polach pokazuje 00000 00000 000000 i wyskakuje komunikat brak komunikacji ze sterownikiem. Nie generuje to żadnego błędu, błędów brak. Choć raz wskoczył błąd, coś o usterce elektrycznej w obwodzie. Ale nie pojawia się już błąd 014 - element wadliwy. Spotkał się ktoś z Was z takim zachowaniem podczas testowania? Co może być powodem takiego zachowania? Czy po prostu coś więcej siadło na tej nieszczęsnej płytce... VID_20231009_074640.mp4
  2. Panowie Krótkie pytanie, bo nie widzę takiego tematu ani wpisu... U wujka gugla też brak. Czy ktoś miał styczność / użył / używa / jeździ na wymienionym komplecie uszczelnień do skrzyni DSG DQ250? Ale kpl ściąganym np. z Ali? Chińczyk? Jak z jakością tego? U nas z tego co widzę, "cwaniactwo" rozbija takie sprowadzane zestawy na podzestawy i sprzedaje w bajecznych kwotach. Nie uwierzę, że to uszczelnienia OE... Za opinie szczere będę bardzo wdzięczny. Pytanie kierowane do użytkowników takich zestawów.
  3. Czyli będzie to wyglądać tak > myślę że teraz będzie zrozumiałe dla wszystkich zainteresowanych. Ponadto widać na mojej pompie jeszcze oryginalne kolorki niebieski i biały od przewodów, tak jak wspominał JurekW
  4. Dokładnie to samo pytanie chciałem zadać, pod który bezpiecznik można podłączyć gdzie będzie stałe 12V nawet pomimo zamknięcia auta.
  5. Witam, Panowie potrzebuję konkretną wersję VCDS'a, dokładnie 805.1 gdzie to znaleźć? Macie może jakiś link? Albo może ktoś posiada taką wersję i może udostępnić. Znalazłem coś na chomiku, ale plik o wadze 3.45 MB nie za bardzo do mnie przemawia Oczywiście może być wersja ENG, mam wersję tego programu ale bez licencji, nie mogę wejść nigdzie głębiej, błędy też sczytuje i kasuje tylko w ograniczonej ilości. Z tym kablem z fotki działa tylko ta wersja VCDS'a.
  6. Witam Panowie jaki program mogę lub muszę zainstalować aby zdiagnozować PASSAT B6 2.0 TDI BMR r.2007? Kabel wygląda tak jak na fotkach... Z tego co znalazłem pasuje do diagnozowania już tego modelu ale pytanie pod czym? Pod jakim programem?
  7. Witam, odgrzeję kotlecika. I jak w rezultacie skończyła się sprawa z szarpaniem? Też mam Passata z BMRem i czasami mam podobną sytuację...
  8. Mam podobne objawy, przy ochoczym przyspieszaniu nastepuje takie sporadyczne szarpanie, u mnie wywalało co chwilę i sporadycznie teraz też błędy z czujnikiem G31 i G42. Wychodzi z opisu jakby MAP sensor był uwalony, ale jak czytam wartości skalkulowane i rzeczywiste podczas jazdy to działa prawidłowo. Czyśby też mogła byś to vacu pompa? Pasek 2.0 TDI PPD DPF BMR 170PS - niestety DPF jeszcze jest i jest w miarę czysty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności