-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hag@rtus77
- Urodziny 24.03.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pomorskie
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie Ja też już od jakiegoś czasu walczę z tą grzałką. Panowie historia jest dość skąpa, kupiłem autko, nagrzewnica nie działała, choć była na wyposażeniu a nie dokładana. Zgodnie z wcześniejszą instrukcją wyjęta, podgrzane rezystory (ale nie przelutowane) zaczęła działać, choć nie pełną mocą. Było tylko ok. 600W. Nie napisałem wcześniej, ja mam grzałkę pod CAN. Po jakimś czasie znów pojawił się błąd 014-element wadliwy czyli jest "kaput". Wyjąłem, zawiozłem do kolegi elektronika, przelutował wszystkie rezystory na nowo. Podłączyłem. Błędu brak, ale... Jak wywołuję test elementów wyk. zachowuje się jak na dołączonym filmiku. Skacze ON/OFF, skacze napięcie od 14,3 do zera i tak na okrągło, do pewnego czasu potem we wszystkich polach pokazuje 00000 00000 000000 i wyskakuje komunikat brak komunikacji ze sterownikiem. Nie generuje to żadnego błędu, błędów brak. Choć raz wskoczył błąd, coś o usterce elektrycznej w obwodzie. Ale nie pojawia się już błąd 014 - element wadliwy. Spotkał się ktoś z Was z takim zachowaniem podczas testowania? Co może być powodem takiego zachowania? Czy po prostu coś więcej siadło na tej nieszczęsnej płytce... VID_20231009_074640.mp4
-
hag@rtus77 obserwuje zawartość → 2.0 TDI DSG szarpie powyżej 3tyś obrotów, Skrzynia DQ250 kpl uszczelnień uszczelek - opinia i VCDS 805.1
-
Panowie Krótkie pytanie, bo nie widzę takiego tematu ani wpisu... U wujka gugla też brak. Czy ktoś miał styczność / użył / używa / jeździ na wymienionym komplecie uszczelnień do skrzyni DSG DQ250? Ale kpl ściąganym np. z Ali? Chińczyk? Jak z jakością tego? U nas z tego co widzę, "cwaniactwo" rozbija takie sprowadzane zestawy na podzestawy i sprzedaje w bajecznych kwotach. Nie uwierzę, że to uszczelnienia OE... Za opinie szczere będę bardzo wdzięczny. Pytanie kierowane do użytkowników takich zestawów.
-
Czyli będzie to wyglądać tak > myślę że teraz będzie zrozumiałe dla wszystkich zainteresowanych. Ponadto widać na mojej pompie jeszcze oryginalne kolorki niebieski i biały od przewodów, tak jak wspominał JurekW
-
Podłączenie rejestratora trasy pod oświetlenie
hag@rtus77 odpowiedział latinoo_80 → na temat → Poradniki i instrukcje
Dokładnie to samo pytanie chciałem zadać, pod który bezpiecznik można podłączyć gdzie będzie stałe 12V nawet pomimo zamknięcia auta. -
Witam, Panowie potrzebuję konkretną wersję VCDS'a, dokładnie 805.1 gdzie to znaleźć? Macie może jakiś link? Albo może ktoś posiada taką wersję i może udostępnić. Znalazłem coś na chomiku, ale plik o wadze 3.45 MB nie za bardzo do mnie przemawia Oczywiście może być wersja ENG, mam wersję tego programu ale bez licencji, nie mogę wejść nigdzie głębiej, błędy też sczytuje i kasuje tylko w ograniczonej ilości. Z tym kablem z fotki działa tylko ta wersja VCDS'a.
-
diesel B6 BMR Problem z EGR i przepustnicą
hag@rtus77 odpowiedział marq83 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam, odgrzeję kotlecika. I jak w rezultacie skończyła się sprawa z szarpaniem? Też mam Passata z BMRem i czasami mam podobną sytuację... -
hag@rtus77 zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
2.0 TDI DSG szarpie powyżej 3tyś obrotów
hag@rtus77 odpowiedział Górski → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Mam podobne objawy, przy ochoczym przyspieszaniu nastepuje takie sporadyczne szarpanie, u mnie wywalało co chwilę i sporadycznie teraz też błędy z czujnikiem G31 i G42. Wychodzi z opisu jakby MAP sensor był uwalony, ale jak czytam wartości skalkulowane i rzeczywiste podczas jazdy to działa prawidłowo. Czyśby też mogła byś to vacu pompa? Pasek 2.0 TDI PPD DPF BMR 170PS - niestety DPF jeszcze jest i jest w miarę czysty