gumiś
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gumiś
- Urodziny 09.03.1977
Informacje osobiste
-
Imię
krzyś
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
tczew
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2005
-
3,69zł ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:18 ---------- wiecie co miałem pietra ale dziś wyciągnąłem książke serwisową od mojego auta i przy pomocy tłumacza okazało sie że biodiesel jest dopuszczony dla silników 74kW i 96kW a przy 100kW nie jest zaznaczone nożliwośc stosowania bio CO TU GADAC JUTRO ZALEWAM BIO - POZDRAWIAM WSZYSTKICH
-
panowie - mam problem ze znaleźieniem krańcówek w b5 fl 2005r 19tdi101km nie chce wpinac sie w centralny bo do tego mam iinny pilot fabryczny tylko zamontowałem dodatkowy alarm i musze podpiąc pod krańcówki - czy naprawde musze rozebrac wszystkie drzwi? i jakie są kolory tych przewodów?
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
gumiś odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
mój pasek ma na zegarach 248tyś a to 2005r - nie wąsko co? dodam że zmieniłem auto -
Wymiana osłony przegubu / poradnik / zdjęcia
gumiś odpowiedział zima18 → na temat → Poradniki i instrukcje
prawdopodobnie wcisną ci czujnik za mocno lub zamontował nie taki przegób . miałem taką sytuację -w sklepie sprzedali mi nie taki przegób i koronka "pierścień abs-u "obcierał o czujnik NIE MA CO MARZEKAC TYLKO JAK NAJSZYBCIEJ JECHAC Z REKLAMACJĄ POZDRAWIAM ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:32 ---------- zasmarowanie tej koronki nie wiele powinno zmienic więc raczej nie tam jest problem ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:34 ---------- panowie co do tej śruby od górnych wachaczy - i tak warto się pomęczyc gdyż i tak zpewnością niebawem te nieszczęsne wachacze się wytłuką i konieczne będzie jej odkręcenie i wtedy trud napewno zaowocuje (nie zapomnijcie jej dobrze wyczyścic lub wymienic i posmarowac -
witam - miałem taki przypadek w golfiku sprawdż czy węże są pozakładane odpowiednio jeśli tak to napewno przez nagrzewnce idzie cały płun i w reduktorze zamarza bo nie ma obiegu - moja i tylko moja rada "jeśi reduktor połączony jest równolegle z nagrzewnicą to podłącz sobie szeregowo (tak by płyn przepływał przez reduktor i nagrzewnicę po kolei) w tym samochodzie nie zaszkodzi bo nawet latem płyn kązy przez nagrzewnicę pozdr.
-
problem z odpaleniem passata 1.9tdi 90km i nagla utrata mocy
gumiś odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam - kolego podejżewam - napewno świece trza sprawdzić jeżeli są siadnięte to po wymianie i dymek zginie , ale przy tym stawiałbym na filtr paliwa (poza tym jeżeli nie pomoże należy sprawdzić ustawienie rozrządu gdyż w tym konkretnym modelu zdarza się że przy szarpnięciu silnika przeskoczy pasek na pompie wtryskowej)-wiem to ze swojego doświadczenia POZA TYM GRATULUJE ZAKUPU TO NAPRAWDE ŚWIETNE AUTO ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:35 ---------- w tej kolejności : świece,filtr , i znaki na rozrządzie -
witam - ubytek ale jak wielki , a syk rozumiem że nad ciśnienie -na gorącym czy zimnym silniku? ---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:18 ---------- a koszt wymiany takiej uszczelki to 200-250zł + części i koszt planowania (docelowo to nawet do 500zł )więc lepiej sie upewnić ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:22 ---------- i jak już to warto pomyśleć o wymianie paska rozrządu napewno wyjdzie taniej
-
nie spotkałem się jeszcze z czymś takim że pasek ma jakąś wade czy coś tam , jak pasek zjeżdża to napewno jest problem z jakimś łożyskiem albo pompa ale przeważnie napinacz lub jakaś rolka prowadząca