d4wid95
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O d4wid95
- Urodziny 25.05.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Dawid
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
mamis638 - zmień pompę paliwa. Wtryski zapętlają, korekty po +25%. Jak to ma jechać jak ewidentnie brakuje paliwa? Pompa ciśnienie podawać może, ale jej wydajność jest już bardzo bardzo słaba. Można pokusić się o wykonanie "testu butelki" odpinasz wężyk powrotny z listwy wtryskowej, zakładasz na ten króciec swój wężyk, zaś jego drugi koniec skierowujesz do butelki 1L. Odpalasz auto ze stoperem w ręku, zaś po 20 sekundach gasisz. Butelka ma być prawie pełna
-
Spadek mocy 1.8t AWT proszę o opinię logow
d4wid95 odpowiedział [email protected] → na temat → Diagnostyka - VAG
Na moje to słaba pompa paliwa jest tu przyczyną całego zamieszania -
1.8T AWT korekty dlugoterminowe problem
d4wid95 odpowiedział blasterpl → na temat → Diagnostyka - VAG
Jest znaczna poprawa Ale tak jak niestety kolega pisze wszystkie przepływomierze poza BOSCH są do bani, niestety Gdybyś mógł kolego to zarzuć jeszcze logi z grup 115/118 -
1.8T AWT korekty dlugoterminowe problem
d4wid95 odpowiedział blasterpl → na temat → Diagnostyka - VAG
Jeśli chodzi o nieszczelność po stronie wydechu to nie ma ona żadnego wpływu na Twój problem. Według loga mogę stwierdzić, że albo masz nieszczelność między przepływomierzem a przepustnicą, albo Twój przepływomierz po prostu zaniża wartości, stąd są korekty długoterminowe na takim poziomie. Poza tym reszta wydaje się być ok -
1.8T AWT korekty dlugoterminowe problem
d4wid95 odpowiedział blasterpl → na temat → Diagnostyka - VAG
Zrób solidny log dynamiczny grup 033 i 002 (razem). Oczywiście na PB (jeżeli masz LPG). -
Czy może ktoś coś na ten temat napisać?
-
Witam. Proszę o analizę logów przepływomierza. Jest to seryjne AWT. Czy takie wskazania przepływomierza mieszczą się w normie? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :-) (silnik kręcony do 5 tys na 3 biegu) http://vaglog.pl/log-002_T1D5a.html - grupa 002