Skocz do zawartości

rafaellogit

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafaellogit

  • Urodziny 05.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Staroźreby

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. N75 raczej sprawny bo widac ze pracuje, sprawdzales wszystkie wężyki od podciśnienia? Lubia pękać na końcach. Jest troche tych połączen w okolicach turbo jest jeszcze taka bańka trudno dostepna i tam jest pękniety moze ten wezyk, ja tak mialem w swoim afn.
  2. Ja u siebie ogarnolem, jakis pseudo elektromechanik ( jak sie ostatnio dowiedzialem) połaczył w drzwiach kabel z mikrostyku w taki sposob ze na stałe swieciły lampki wewnątrz auta pomimo zamknietych drzwi, po przywroceniu instalacji do orginalnego stanu okazało sie ze po zamknieciu auta z pilota załącza sie odrazu alarm ( wyje syrena), przyczyną tego stanu okazała sie lampka w drzwiach ktora była uszkodzona a konkretnie dioda w tej lampce która powinna przewodzić tylko w jedną stronę a przewodziła w obie, po wymianie diody jak rękę odjął:-)
  3. http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ tu jest wszystko ładnie pokazane co i jak trzeba rozebrać, jak tylko znajde chwilę sam się za to zabiorę, co prawda będę rozbierał tylne drzwi. posprawdzam zamki i wiązki przewodów łącznie z kostkami.
  4. zamieszczam nowe logi BS http://vaglog.pl/log-000_I699S.html http://vaglog.pl/log-003_Tc074av.html http://vaglog.pl/log-011_Jfzq86.html Dynamiczny http://vaglog.pl/log-003_011_7774Vj2.html http://vaglog.pl/log-003_010_zvLab0U.html http://vaglog.pl/log-003_008_011_45phMh.html Wszystkie Logi robiłem dziś, niestety sam wiec mogą być nie dokładne, wydaje mi się że turbo niestety będzie trzeba wyciągnąć i wyczyścić.
  5. witam W module komfortu mam taki błąd: "00953 Ograniczenie czasu włączenia oświetlenia wnętrza". A teraz moje pytanie czy ten czas się gdzieś ustawia, czy może jest to spowodowane uszkodzeniem jakiegoś kabla lub złączki, oświetlenie działa tylko nie gaśnie po czasie, ani po odpaleniu silnika, ani po zamknięciu drzwi. Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi:) nie było tematu poszperałem jeszcze i znalazłem to https://forum.vw-passat.pl/threads/9005-B%C5%82%C4%85d-00953 więc tylko pogrzebać trzeba w aucie.
  6. Witam. Proszę o analizę logów o ile są dobrze wykonane: Dynamiczny: http://vaglog.pl/log-003_008_011_1P44IF.html Statyczny: http://vaglog.pl/log-000_NT12zkN.html Jeżeli nie da sie nic z nich odczytać wykonam nowe
  7. Witam ponownie. Trochę to trwało ale znalazłem trochę czasu i wyjąłem licznik na którym jest numer 3B1 919 880C, a więc ktoś coś w nim kombinował, mam takie pytanko czy tylko wystarczy wgrać odpowiedni wsad do tego licznika i pewnie zakodować na nowo kluczyki? Zastanawiam się troszkę czy nie pójść kroczek dalej i nie wymienić tego licznika na licznik chociażby z 1/2 FIS, tylko zastanawiam się czy w moim aucie jest to możliwe i jaki by musiał być ten licznik? Z góry dziękuje za jakiekolwiek podpowiedzi.
  8. Poki co to bardzo dziekuje, jak cos ogarne to dam znac, ale pewnie dopiero w weekend.
  9. Licznik jest z niebieskim podświetleniem, wyskalowany do 5 tys bez fis i wygląda tak,
  10. Witajcie Forumowicze. Jestem posiadaczem Passata b5 1998 rok silnik 1,9 tdi 110KM AFN. W liczniku załadowany jest wsad: 3B1 919 860. Pytanie czy jest on prawidłowy, ponieważ obrotomierz nie wskazuje prawidłowych obrotów biegu jałowego i nie działa dodatkowo MFA1 i MFA2 mam powody sądzić ze coś jest nie tak z tym wsadem. dodatkowo wertując ten temat spotkałem zapytanie o ten właśnie wsad do benzynowego silnika 1,8 T. proszę o podpowiedz. Chyba będzie najlepszym wyjściem wyjęcie zegarów w celu podejrzenia tego numeru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności