-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O VWnutter
- Urodziny 11.01.1995
Informacje osobiste
-
Imię
Ilona
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B4
-
Silnik
B4 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1994
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Oj, to widzę poważniejszy problem! Miałam okazję kilka razy trzymać w zimie drzwi w B3 znajomego - niezbyt miłe Póki co przyszedł śnieg, przynajmniej do Krakowa, więc najwyższy czas
-
To może się skuszę Ale dopiero jak będę mieć odpowiednią motywację
-
Wiem, wiem, po prostu stwierdziłam, że nie będę tego robić, bo to nie ma sensu
-
Jaki VW oszukiwał na normach emisji tlenków azotu
VWnutter odpowiedział unreal → na temat → Dyskusje o motoryzacji
A wiecie, że VW chce zakładać do benzyniaków przeznaczonych na rynek europejski GPF-y? Gasoline Particulate Filter, taki benzynowy odpowiednik DPF-ów. Ma ponoć obniżyć emisję cząstek stałych do atmosfery o 90%. Już od 2017... A później do innych VAG-ów. Wszędzie upchają tą "ekologię", a potem jak się coś spierdzieli to płacz i płać -
Moje Krówsko jeździ już 4-ty rok na Rainexpertach 185/65/R14 i mogę powiedzieć o tych oponkach same dobre rzeczy. Mimo że są dość miękkie, bo jednak deszczówki, to bardzo dobrze zachowują się również na suchej drodze w gorące dni. Nie są głośne, mają bardzo dobrą przyczepność, nie odczułam nigdy aquaplaningu, na mokrym też auto bardzo dobrze hamuje pomimo braku ABS-u. Zrobione już ok 100 tys i bieżnik dalej jest w porządku. Na 6-7 lat wystarczy. Miałam też styczność z Rainexpertami 3 - widziałam tutaj posta o tych oponkach. Też bardzo dobre moim zdaniem. Obie oponki nie zapiszczą nawet przy ostrzejszej jeździe na zakrętach, gdzie się buda znacznie wychyla, bo jak wiadomo - B3-ki nie są przeznaczone do rajdów
-
Z tymi klamkami to jest jakaś masakra. Ja zewnętrzne i wewnętrzne z przodu od strony pasażera już 2 razy wymieniałam. I od roku otwieram pasażerowi od środka, praktycznie wyłamując klamkę
-
Ja mam "Volkswagen Passat" WKŁ (o B3 i B4). Było tam wystarczająco informacji, żeby wymienić UPG, rozrząd i nagrzewnicę, także polecam