-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O rumcek
- Urodziny 10.03.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Leamington Spa (UK)
Samochód
-
Generacja
B6 CC
-
Silnik
CC 2.0 TDI 140KM
-
Rok produkcji
2010
-
B6 2.0 TDI CR CBAB - blokująca się przepustnica
rumcek odpowiedział Albercik → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Mam spoty problem w mojej pszczółeczce... Zaczeło sie niewinnie, pewnego dnia po dopaleniu silnika i zrobieniu paru metrów zapaliła się "sprężynka" podjechałem do znajomego podpieliśmy kompa a tam : 000291 - throttle position sensor (g69) P0123-000 SIGNAL TOO HIGH - INTERMITTENT POCZATKOWO UZNAŁEM ze to na bank pedał gazu został zalany , ponieważ pare dni wczeniej auto oddałem do prania. Zakupiłem pedał i po wymianie niestety bład się pojawiał dalej. Zawsze na rozgrzanym silniku przy przyśpieszaniu, początkowo zapalała się tylko sprężynka ale po paru dniach doszedł do tego check engine po poczytaniu na forach postanowiłem posprawdzać okablowanie, fakt szukanie defektu okablowania bez miernika to jak szukać 100 zł banknotu w portfelu bo ostrych baletach.Wiec pozostało mi nic innego jak przejrzeć wtyczki od pedału oraz przepustnicy.( obie czyste przy okazji wyczyszczone preparatem do styków elektrycznych.) Nastepnie wziołem się za wyczyszczenie przepustnicy. Wyczyszczoną założyłem , skasowałem błąd i klapa... Błąd nadal wyskakuje... Wiec za radą mechanika zamówiłem nową przepustnice VDO dedykowaną do tego silnika (2.0 TDI CR 140km , CBAB 2010) Dziś rano założyłem i .... i po dzisiejszym dniu jestem zawiedziony bo jak błąd wyskakiwał tak nadal się pojawia. Nie mam juz pomysłu co z tym fantem zrobić jak do tego podejść. (dodam tylko ze nie mieszkam w PL i cieżko wytłumaczyc Angielskiemu elektronikowi w czy rzecz z racji małej znajomości terminologii technicznej w jezyku Angielskim)) Może ktoś miał podobny przypadek i pomoże (schematy , rady )