Skocz do zawartości

zloty35

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zloty35

  • Urodziny 22.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świecie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak w tytule. Turbina jest po regeneracji ale pracuje głośno - słychać gwizd i syczenie. Bardzo proszę o sprawdzenie wykresu j/n. Czy tak wygląda poprawna praca turbiny czy jest gdzieś nieszczelność ?
  2. Witam, Po naprawie blacharskiej prawego tylnego błotnika mam podobny problem. Błotnik został wymieniony na nowy w ASO. Po naprawie odebrałem auto z kontrolką ESP i przekreślonym P. Po podłączeniu VCDS pokazuje mi błąd: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 008 - Implausible Signal Macie jakiś pomysł co może być przyczyną błędu ? Czy w tylnym prawym poszyciu bagażnika są jakieś moduły które mogły zostać źle podłączone po naprawie ? Auto czekało na naprawę ponad 3 tyg na parkingu - może coś się stało z silniczkami ręcznego ?
  3. Witam, Po naprawie blacharskiej prawego tylnego błotnika mam podobny problem. Błotnik został wymieniony na nowy w ASO. Po naprawie odebrałem auto z kontrolką ESP i przekreślonym P. Po podłączeniu VCDS pokazuje mi błąd: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 008 - Implausible Signal Macie jakiś pomysł co może być przyczyną błędu ? Czy w tylnym prawym poszyciu bagażnika są jakieś moduły które mogły zostać źle podłączone po naprawie ? Auto czekało na naprawę ponad 3 tyg na parkingu - może coś się stało z silniczkami ręcznego ?
  4. Kabelkiem można jeszcze sprawdzić czy dogrzewacz działa poprawnie.
  5. A co z hałasem? W poprzednim aucie AR 159 2.4 wywalilem dpf i wydech trochę buczał na niskich obrotach.
  6. A jak to było rozwiązane w rocznikach bez dpf że filtra nie mają i pracują cicho ?
  7. Miałem podobny problem. Regeneracja rozrusznika rozwiązała problem. Koszt to 350zł. Czas realizacji 1 dzień. Polecam ten zabieg bo koszty nie są wysokie a rozrusznik kręci w mrozach tak samo jak przy temp. +20.
  8. Kierownica już zamontowana. Wszystko działa jak należy, nawet voice control
  9. Koledzy, skompletowałem już wszystko co potrzeba: Kierownica multi 8 przycisków + łopatki DSG. Moduł pod kierownice 3C0953549E Wiązka do poduchy 1K0971584 L Passek 2006r, z trójramienną kierownicą. Procedurę wymiany i adaptacji już znam. Pytanie, czy aby uruchomić łopatki DSG wystarczy odpowiednie kodowanie w module pod kierownicą ? Nie jest wymagana wymiana zawijaka, dodatkowa wiązka etc ?
  10. Tak, mam kierownice trójramienną. Czy konieczna będzie wymiana zawijaka ? Gdzieś na forum tourana widziałem, że są dwa typy.
  11. Witam. Mam paska z 2006r bez multi moduł A. Zamierzam wymienić kierownicę na multifunkcyjną z 8 przyciskami + łopatki DSG. Kupiłem już moduł z końcówką E. Moje pytanie brzmi, czy poduszka z kierownicy bez multifunkcji będzie pasować do kierownicy z przyciskami ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności