Skocz do zawartości

ElkAks77

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ElkAks77

  • Urodziny 19.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Andre
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    BB

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1. Słupki przednie, boczne środkowe, boczne tylne uwolnione. 2. Osłony przeciwsłoneczne odkręcone, jedynie przymają się na przewodach połączeniowych styczniki do lampek. 3. Śruby w przednich słupkach odkręcone. Nie wiem co trzyma podsufitkę w okolicy okna dachowego (panoramy). Nie chcę czegoś urwać z niewiedzy.
  2. Dziękuję Jankus za informację, tak potwierdzam, jednak czy wiesz co trzeba zrobić jeszcze żeby zdjąć podsufitkę i uzyskać dostęp do problematycznego miejsca?
  3. Witam, Temat nie jest nowy, wręcz stary, chciałbym jednak go poruszyć w miarę całościowo - dotyczy VW Passat B7 - Dach Panoramiczny - Podsufitka - Poszukiwanie przeciekającej wody podczas opadów (deszczu). Od kilku miesięcy borykam się z problemem przeciekającej podczas opadów deszczu wody z dachu. Pojazd jest wyposażony w dach panoramiczny. Pierwsze i jak dotąd jedyne oznaki stwierdzonego zjawiska napotkałem na łączeniu osłony słupka prawego przedniego i podsufitki. Próbowałem zdiagnozować w stanie zastanym problem, jednak nie zdołałem. Zjawisko występuje podczas postoju pojazdu i podczas jego przemieszczania. Po kilku próbach, prawie się poddałem, jednak postanowiłem krok po kroku eliminować potencjalne źródła. Zdjęcia IMG_20230713_145717_800 oraz IMG_20230801_163242_800 przedstawiają problem Przeprowadziłem następujące działania: 1. Zakupiłem szczoteczkę/wycior do kanałów odpływowych i sprawdziłem drożność wszystkich 4-ch kanałów - wynik: wszystkie kanały drożne. 2. Zalałem wszystkie 4-ry kanały odpływowe wodą i sprawdziłem czy woda wydostaje się na zewnątrz auta we właściwych miejscach - wynik: wszystkie kanały drożne i woda wydostaje się na zewnątrz we właściwych miejscach. 3. Zakleiłem przednie mocowanie relingu dachowego i sprawdziłem podczas opadów czy woda nadal przecieka - wynik: tak przecieka, czyli to nie to miejsce. 4. Zakleiłem podszybie (rowek między górną krawędzią szyby przedniej i karoserią) - wynik: tak przecieka, czyli to nie to miejsce. 5. Pozostała rama dachu panoramicznego, zdemontowałem przednią prawą osłonę słupka i okazuje się, że woda dostaje się gdzieś od strony podsufitki. Odchyliłem podsufitkę na tyle na ile się dało (po zdemontowaniu uchwytu i osłony przeciwsłonecznej), ręką sprawdziłem i rzeczywiście jest wilgoć, pochodzące gdzieś z kierunku dachu panoramicznego. 6. Postanowiłem zdemontować całą podsufitkę, aby ocenić gdzie dokładnie przecieka. I tu mam problem. Nie znalazłem opracowania do przedmiotowego pojazdu (to nie B6 tylko B7) co należy odkręcić aby podsufitkę zdjąć. To co ja wiedziałem w tym temacie to zrobiłem. 7. Demontaż podsufitki wg własnej wiedzy i obserwacji: 7.1. Zdemontowałem wszystkie 4-ry uchwyty (zdjęcia IMG_20231108_141015_800, IMG_20231108_141023_800, IMG_20231108_141036_800, IMG_20231108_141041_800). 7.2. Zdemontowałem bez rozłączania elektryki 2-ie osłony przeciwsłoneczne. 7.3. Zdemontowałem konsolę przednia górną (do stanu jak na zdjęciu IMG_20231108_141001_800). 7.4. Zdemontowałem przednie lampki pod osłonami przeciwsłonecznymi. 7.5. Zdemontowałem lampki boczne przy uchwytach górnych drzwi tylnych. 7.6 Rozłaczyłem osłony słupków między drzwiami (część górna). Nie wiem co jeszcze trzyma, żeby przednia część podsufitki mogła być zdemontowana. PS. Demontaż podsufitki jest też potrzebny do naprawy rolety.
  4. kazmirz_pawlak mogłoby tak być, lecz to dzieje się non stop od momentu zaistnienia, wcześniej nie było takich "szopek" zibi1961 to muszę sprawdzić organoleptycznie, sprawdzę spalanie oraz temperaturkę na obręczach po przejechaniu jakiegoś większego odcinka A czy może to być połączone z np. błędami czujnika temęperatury paliwa G81? Troche odległe myślowo ...
  5. Witam wszystkich klubowiczów, Przeszukałem różne źródła, jednak pod definiowanymi tagami nie odnalazłem odpowiedzi czy pomocy w przedmiotowym temacie. Mam problem z tempomatem w B7 (bez ACC), polegający na jego rozkalibrowaniu. Co to oznacza? Około 2 tygodnie temu podczas podróży z prędkością około 80 km/h, włączyłem tempomat, aby nie deptać podłogi. Do momentu wystąpienia problemu, tempomat współracował ze skrzynią DSG6, bez problemu, czyli na 80km/h włączony był D6. Od momentu wystąpienia problemu przy tej prędkości skrzynia uporczywie redukuje do D4, na płaskiej drodze, bez wzniesień. Spróbowałem zwiększyć prędkość do 90, a nawet 100km/h, początkowo ustawia D5, nawet D6, ale po chwili redukuje na D4. Diagnostyka nie wykazuje żadnych kodów błędów, stąd nie umieszczam listingu. Proszę szacowne grono klubowiczów o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  6. Witam, Dzisiaj odczytałem loga z komputera i wyskoczył mi temat Address 65: Tire Pressure Cannot be reached. Wszystkie czujniki sprawne, a mimo wszystko nie widzi ich. Nie mam osobnego przycisku SET ustawiania, wszystko przez komputer, system 433MHz wysokopoziomowy oparty o czujniki 3AA907275B. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Log poniżej: Saturday,10,December,2016,19:24:39:04550 VCDS Version: 15.7.0.2 Data version: 20150820 Chassis Type: 3C (7N0) VIN: ... Mileage: ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 17-Instruments -- Status: Malfunction 0010 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 65-Tire Pressure -- Status: Cannot be reached 1100 ... ... ... ------------------------------------------------------------------------------- ... ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments (J285) Labels: 3C8-920-xxx-17.clb Part No SW: 3AA 920 880 C HW: 3AA 920 880 C Component: KOMBI H03 0408 Serial number: 00000000000000 Coding: 161F00 Shop #: WSC 05314 115 00000 ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod VCID: 337D089FCB35911AD262E11-8066 1 Fault Found: 12658432 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 82 Mileage: 256286 km Date: 2016.12.10 Time: 19:20:49 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.clb Part No SW: 7N0 907 530 Q HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H41 1623 Revision: H41 Serial number: 060112F2001914 Coding: 462006 Shop #: WSC 26219 123 1048576 VCID: 3E6B29ABF0774CF22D0C78D-806A 2 Faults Found: 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 82 Mileage: 256286 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.10 Time: 19:12:35 01044 - Control Module Incorrectly Coded 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 256286 km Time Indication: 0 Date: 2016.12.10 Time: 19:21:32 ------------------------------------------------------------------------------- ... ------------------------------------------------------------------------------- Address 65: Tire Pressure Cannot be reached ------------------------------------------------------------------------------- ... End-------------------------(Elapsed Time: 04:12)--------------------------
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności