Skocz do zawartości

jean

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jean

  • Urodziny 17.02.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Gilbert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. ...no stało się. Mam to samo jak u Ciebie Kalem i Duchu17. Co muszę zrobić żeby jutro do pracy autem pojechać? Kupić i wymienić cały przełącznik czy wystarczy tylko styk przeczyścić?
  2. W nawiązaniu do mego problemu dot. wolno pracujących wycieraczek (nie funkcjonował też drugi bieg, wycieraczki stawały w połowie jednego przejścia) informuje że tak jak jeden z Was mi doradził, przesmarowałem ośki i wszelkie problemy zginęły, ale najpierw zanim wymontowałem cały mechanizm probowałem ośki ożywić srodkiem penetrującym - były tak zapieczone że nie pomogło nawet trzy dniowe moczenie w WD 40. Teraz wycieraczki śmigają jak nowe. Zespół napędowy wycieraczek udało mi sie wymontować bez konieczności rozłączania skrzynki komputera od akumulatora. Po prostu odkręciłem jej górną pokrywę, potem dwie śrubki mocujące korpus skrzynki, następnie wypiąłem klamrę mocującą główny modół i dwie kostki z dużymi bezpiecznikami - w takim układzie z poluźnionymi przewodami można korpus skrzynki odsunąć tak że jest luka (na tzw styk) do wyciągania. Wcześniej oczywiscie delikatnie trzeba wymontować podszybie. Stwierdziłem że od daty produkcji mego PASSATA tj 1998r nikt tam nie zglądał . Było tam całe mnóstwo zbitego wilgotnego syfu, oblepiającego między innymi silnik wycieraczek. Po rozkręceniu silnika w jego wnętrzu na szczęście wszystko było OK. Mając na uwadze powższe zakupiłem nowe podszybie (65 zł) do ktorego jest możliwość podpięcia do osłony (51 zł) całej grodzi.
  3. Ja mam taki problem że z dnia na dzień wycieraczki zaczęły mi coraz wolniej pracować a po tygodniowym nie użytkowaniu mego auta, gdy ponownie je włączyłem, poprostu staneły w połowie jednego cyklu (przejścia). Mam jednak pytanie zanim wezmę się do roboty. Jeśli nie pomoże nasmarowanie ośki wycieraczek to bedę musiał chyba dobrać się do całego zespołu napędowego. Gdzieś na forum już czytałem opis jak tam sie dostać. Pisało tam miedzy innymi że przed odkręceniem pokrywy komputera trzeba odpiąć PLUSOWĄ klemę od akumulatora ale w innym miejscu napisane było że odpinanie klem akumulatora należy zawsze zaczynać od minusa. Jeśli faktycznie ma być odpięta tylko i wyłącznie plusowa klema to czy po ponownym założeniu jej zostaną samoistnie przywrócone dane z pamięci komputera? A może ktoś juz probował dobrać się do tego mechanizmu bez ruszania skrzynki komputera. Z góry dzięki za każdą pomoc.
  4. Witam. W nawiązaniu do wcześniejszych ustaleń panów informujących że autoryzowany serwis Groblewskiego w Gdańsku nie pobiera opłat za podanie kodu do radioodbiorników VW informuje że, obecnie już pobiera się tam opłate za wyżej wymienioną usługę w kwocie 49 zł. Byłem tam na początku tego roku. Mając na uwadze powyższe napisałem kartkę do porzedniego właściciela (Niemca) z prośba o podanie kodu. Całe szczeście ten miał dobrą pamięć i chęci przysyłając mi emailem 4 cyfrowy kod. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności