-
Liczba zawartości
35 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O miczuusa
- Urodziny 10.12.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
New York
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2010
-
Hamowanie awaryjne recznym - a zwykłym hamulcem
miczuusa odpowiedział endigarnek → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
W przypadku hamowania ręcznym kola się blokują a nożnym to się ABS włącza no chyba ze nie działa -
U mnie było tak ,ze przy hamowaniu do 0 jak włączała się jedynka to było szarpanie, przy ruszaniu na pierwszym biegu szarpanie,pojechałem do serwisu i mi powiedzieli ze takie szarpanie to nic wielkiego ale podpieli kompa i zresetowali ustawienia skrzyni i nic się nie zmieniło kazali trochę pojeździć bo to nowe auto dodam ze szarpało od nowości(2 mies).Po miesiącu wróciłem do serwisu i chciałem żeby to naprawili,okazało się ze mechatronik był padnięty i trzeba wymienić.
-
U mnie występują te same objawy przy hamowaniu do zera jak się włączy pierwszy bieg to delikatnie szarpie i przy ruszaniu to samo jak wrzuca 2 to tez jest szarpniecie. A jak zimny to chodzi jak traktor i skrzynia długo myśli. Z ta DSG niema płynnej jazdy w korku ze starego tiptronica bylem bardziej zadowolony bo wszystko było płynnie. Dodam tylko ze samochód ma dopiero 500km przejechane
-
Ja w moim nowym pasku mam taka opcje w kompie i mogę ustawić żeby autohold był zawsze włączony.A swoja droga czy jak hamujecie do zera i jak włącza się pierwszy bieg to czy macie jakieś szarpanie w swoich DSG bo ja mam i bardziej bylem zadowolony z tiptronica którego miałem w starym passacie
-
A u mnie jakoś dziwnie trąbi jak by padł ale po obydwóch stronach trąbi to czy jeszcze jest jakiś inny sygnał ?
-
W USA tez ma 8 czujników
-
Przednie to chyba się da wymienić ale do tylnych trzeba podłączyć komp żeby cofnęły się cylinderki bo jest elektryczny ręczny.
-
Nie chodzi o to czy dalej czy bliżej bo to można regulować w kazdym aucie tylko chodzi o strumień światła. Tu jest coś na temat świateł http://www.motofakty.pl/artykul/z_amerykanskich_na_europejskie.html I tu troche informacji http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29374
-
Z tym rozkodowaniem VIN-u to jest tak ze jeśli było zgłaszane w ubezpieczalni to znajdzie ale jak ktoś rozbił i sprzedał a kupiec naprawił sam w garażu to na pewno nie będzie. A ta strona to chyba najlepsza w USA do sprawdzania VIN-u http://www.carfax.com/
-
Tak sa podswietlone i na tych obrazkach poksazany jest stary model przełącznika,tam jest pokazany kluczyk i samochód z otwartymi drzwiami a ja mam otwarta i zamknięta kłódkę ale co ciekawe jak auto jest zamknięte to żeby otworzyć tylne drzwi trzeba pociągnąć za klamkę dwa razy po pierwszym razie gaśnie podświetlona na żółto zamknięta kłódka a za drugim otwierają się drzwi.
-
Tak ale przynajmniej u mnie tak jest że tylko w przednich drzwiach otworzysz i zamkniesz całe auto a w tylnych to tylko pojedyncze drzwi.
-
Passaty ze Stanów i z Kanady na pewno się różnią może tylko wyposażeniem ale na pewno się różnią przede wszystkim licznikiem w Kanadzie są km/h a w USA MPH
-
lusterka w wersji full, wymieniłem ale...
miczuusa odpowiedział m3iaz → na temat → Elektryka, oświetlenie
Czy ktoś może mi powiedzieć jak to jest z prawym lusterkiem opuszczanym podczas cofania czy muszą być fotele z pamięcią czy bez pamięci też da rade ? -
Sa tez 2.0 z climatronikem http://www.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=37000935&listingRecNum=35&criteria=sf1Dir%3DDESC%26alMdId%3D21758%26mkId%3D20089%26stkTyp%3DU%26mdId%3D21758%26rd%3D100000%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId-mkId-mdId%26zc%3D11757%26rn%3D0%26PMmt%3D1-1-0%26stkTypId%3D28881%26sf2Dir%3DASC%26sf1Nm%3Dprice%26sf2Nm%3Dmiles%26alMkId%3D20089%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705&aff=national wiecej na http://www.cars.com/go/index.jsp Ale w tej cenie to moze byc ciężko http://www.cars.com/for-sale/searchresults.action?dlId=&dgId=&AmbMkNm=Volkswagen&AmbMdNm=Passat&AmbMkId=20089&AmbMdId=21758&searchSource=ADVANCED_SEARCH&rd=100000&zc=11757&uncpo=2&cpo=&stkTyp=U&VType=&mkId=20089&mdId=21758&alMdId=21758&alMkId=20089&prMn=12000&prMx=13000&clrId=&yrMn=2006&yrMx=2010&drvTrnId=&mlgMn=&mlgMx=&kw=&kwm=ANY&ldId=&rpp=50&slrTypeId= I jeszcze jedno patrz na naklejkę na słupku przy drzwiach od kierowcy tam jest data produkcji auta bo ja kupiłem nowego Passata w lipcu 2008 w papierach mam rok produkcji 2009 a na naklejce jest maj 2008 rocznikowo jest ok ale drugi wlascicel to już ma gorzej. I jeszcze jedno w paskach z USA idzie włączyć wyświetlanie km/h tam gdzie jest przebieg samochodu działa jak się jedzie a jak się stoi to pokazuje przebieg w milach idzie tez włączyć żeby pokazywało przebieg w km