Arczello
-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Arczello
- Urodziny 13.11.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Arkadiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Milicz
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
CC 2.0 TDI 150KM DSG
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Arczello odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Jest już coś takiego tylko w języku niemieckim https://onedrive.live.com/redir?resid=3AE6945C79E4C9E!17729&authkey=!AMn8y885S2R-6Xg&page=View&wd=target(5G - VW Golf 7 VFL.one|b6967d74-c256-42eb-b36e-686dee05f678%2FMode Schalter Gelbe Leuchte deaktivieren|9886faaf-1a37-4c94-8132-fbf5a59532b3%2F) -
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Arczello odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Rozumiem , że jak wymieniali na Technisata to nie w ramach gwarancji tylko trzeba było dopłacać za ten interes . Postaram się zadzwonić do serwisu we Wrocławiu bo akurat mam najbliżej i się dowiedzieć , jak się czegoś dowiem to dam znać -
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Arczello odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Urządzenie nr. 3Q0035846 SPRZET : 820 Oprogramowanie 0624 Radio database 1.7.4 -
Chrobotanie po pierwszym odpaleniu
Arczello odpowiedział Przemeksm2402 → na temat → Tematy techniczne
Podepnę się do tematu , mam ten sam problem jak odpalam z rana , to grzechotanie . Silnik 2.0 150km -
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Arczello odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Szukam ciągle rozwiązania i nie mogę za bardzo znaleźć przyczyny . Czy da rade jakos VCDS zakodować rozpoznawanie znaków żeby nie wyskakiwał ciągle błąd - O ograniczeniu działania ?? Mam Tourana 5T 2016r z duża kamerą . Rozpoznawanie znaków zakodowałem wdl instrukcji znalezionej w necie bo tutaj na forum nie mogłem znaleźć i niestety ciągle po ruszeniu wyskakuje ten komunikat i rozpoznawanie ogólnie nie działa . Zrobiłem aktualizacje map i dalej to nic nie daje . Przy podłączeniu VCDS wyskakuje błąd w navigacji o starym oprogramowaniu . Czy to ma jakiś wpływ? -
A jeżeli chodzi o sam Olej do DSG to coś innego niż oryginalny z VW ? Ktoś coś poleci ?
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Arczello odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam szanowne grono . Fakt nie posiadam Passata a Tourana z 2016r i interesuje mnie włączenie Lane Assist , Sign Assist , TJA Assist . Auto posiada DSG , ACC , Front Assist , Adaptacyjne LEDY , Czujnik deszczu . Czy jest opcja aby te wszystkie opcje włączyc poprzez VCDS 18.9 ? Jeżeli chodzi o LA to widze jest pare instrukcji ale nie znalazłem nigdzie info jak uruchomić Sign assist i TJA poprzez VCDS . Jest ktoś w stanie naprowadzić? Edit : Dzisiaj zakodowałem sobie LA oraz SA bez problemów wszystko działa . Jaka jest różnica między Light Assist a Dynamic Light assist . Aktualnie mam zaznaczone Dymanic Light assist a w Navi nie idzie zaznaczyć opcji Light assist - wyskakuje funkcja niedostępna . Czy te 2 opcje się wykluczają ? Może ktoś poinstruować jak aktywować TJA , Emergency Assist oraz Side assist ? Dodatkowo czy dodanie kolorów oświetlenia Ambiente jest możliwe w Touranie 2016r czy dopiero jest opcja możliwa od 2017+ ? Teoretycznie wszystko zrobiłem zgodnie z opisem ale nie mam opcji wybrania koloru ambiente , w vcds na każdym kolorze jest Adptacja E1 . Ew w jaki sposób nadpisać kolor poprawnie gdyż np jak chce zmienić na czerwony : #ff1a1a wyskakuje błąd ? -
Miałem teraz w weekend wymieniać 2 czujnik temp który znajduje się w moim BMP ale pogoda nie dopisała ( Brak garażu ) ale co zauważyłem to że jak jest temp powietrza powyżej 5stopni to silnik nagrzewa się o wiele szybciej i trzyma sztywny 90 stopni . Przejechałem wczoraj 15km temp 90 stopni na liczniku , fakt faktem zanim doszło do 70 stopni to 2 razy się wskazówka cofała ale później już doszło do 90 i trzymało . Zatrzymałem się na CPN na 5min auto sobie pyrkało i nic nie zeszło , trzymało licznikowe 90 stopni .Otwieram maskę sprawdzam wąż od termostatu ci idzie do dołu chłodnicy i cały zimny , mówie OK licznikowe 90stopni to pewnie ma z 75 . Pojeździłem jeszcze trochę , zrobiłem z 30km ( 20km ciągle traska 110km/h ) na liczniku wskazówka 90stopni trzymała to mówie już pewnie ma 90stopni płyn i się termostat otworzył . Ku mojemu zdziwieniu pod domem znowu maska do góry i wąż dalej zimny i teraz już nie wiem czy termostat się wgl nie otworzył przez ten czas czy jak . A jeżeli chodzi o ten termostat na DSG to w którym miejscu go założyć ? Wyślę ktoś foto w którym miejscu założyć ? Bo pewnie chodzi o chłodniczke od DSG co wchodzi 1 wąż od wody i później wychodzi . Nie wpływa to źle na DSG jak się to dołoży . Czyli mam rozumieć że po założeniu owego termostatu DSG nie jest chłodzone bo termostat jest zamknięty aż płyn osiągnie te 90stopni ?
-
Czujnik kupiłem , i jutro będzie robiona wymiana , zdam relacje jutro lub w niedziele czy coś to dało
-
No właśnie jest taki problem u mnie że temperatra się ciągle waha na liczniku oraz vcds . Jak się zatrzymam to nie trzyma 90 stopni tylko spada np na 70 ruszę i po chwili znowu idzie do góry dlatego być może że ten 2 czujnik jest dupnięty . A jeżeli chodzi o spalanie to mówie faktycznie realne jakie jest Na FIS pokazuje 6.3l/100km . Jazda do 110km/h codziennie traska 13km w jedną strone
-
Dzięki znalazłem , w BMP jest czujnik i tak mi się wydaje że on jest winny . Jutro zajade do sklepu kupie czujnik i w sobote wymienie i będę widział efekty . Ok zgodze się że jak auto ma temp 90stopni licznikowe to na Vcds jest 75 , ale ile można jeździć żeby się termostat otworzył ? Dzisiaj temp 11 stopni zewn. zrobiłem około 20km z licznikowym wskazaniem 90stopni , gdy sie zatrzymałem maska do góry i wąż za termostatem jak był zimny tak jest dalej , w środku gorące powietrze . Mi się wydaje że ten czujnik wysyła błędne dane do kompa i dlatego może się nie otwiera
-
Błędu już nie ma , w sumie się nic nie zmieniło , może wcześniej była moc ograniczona na 90% . Dyma nie puszczał a spalanie ( REALNE ) 7l/100km Teraz testuje czy coś się zmieni . A wiesz może gdzie ten kruciec się znajduje w którym miejscu szukać?
-
A no faktycznie są 2 czujniki temp w BMP wedł Etki . Jeżeli chodzi o sondę , wymieniona i nic nie dało . 121-76 nr 13 - Ten kołnierz w którym miejscu się znajduje ktoś się orientuje ? Gdzie szukać ? żeby za dużo plastików nie demontować
-
Czujnik też wymieniałem właśnie , 2 Pinowy szara kostka
-
Faktycznie mi się powaliły sondy , ja będę wymieniać tą główną ( kostka 6pin ) od góry po lewej stronie na DPF co jest . Ale kurde wymieniałem ostatnio termostat na nowy Wahlera oraz czujnik temp był oryginalny VW Wymienię sondę dzisiaj i zobaczę czy coś to dało A tak w nawiasie bo raczej termostatu się nie da źle założyć ... choć nie jestem aż tak zielony w mechanice i ogarniam dużo spraw . Termostat wchodzi szpicem w głowice prawda ?