Skocz do zawartości

Passerattti

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Passerattti

  • Urodziny 31.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Patrycja
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Swarzędz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Skrxp, spędza mi to już sen z powiek, zazdroszczę Ci, że już u Ciebie jest po.. Wracam z auta, nie daje mi to spokoju, z jednej strony widzę, że z gumy maglownicy leci płyn (coś dziwnie pofalowanego i metalowego z niej wystaje, jakby jakas obdziobana obejma), a z drugiej strony słyszę przy kręceniu na odpalonym silniku jakby piszczące obcieranie. W zbiorniczku poziom na minimum, jak odpaliłam to tak zassało, że go ledwo było widać i tylko widziałam, że podskakuje. Także jednak i tak się do tego mechanika muszę przejechać na diagnozę (wydębię wtedy numer części), bo zwątpiłam czy to problem na pewno leży tylko w maglownicy. Czekam teraz na płyn z uszczelniaczem, doleję choćby na drogę do mecha do przyzwoitego poziomu. Nagrałam też film zza nadkola od dołu, jednak moja wiedza nie pozwala mi na dostrzeżenie światełka w tunelu Też czytałam o ZF, że są lepsze, mam przedlift, doczytałam się też, że ważne, żeby początek oznaczenia się zgadzał np. "8D1...". Pozdrawiam
  2. Cześć, maglownica w moim Pasku wyzionęła nagle ducha. Objeździłam dzisiaj warsztaty w okolicy i podjęłam decyzję- nie regeneruję, kupuję używkę. Ponieważ jest akurat okres "świąteczny" terminy na warsztatach są bardzo długie i nie za bardzo chciałabym zastawiać kogoś autem na 3 tygodnie, żeby zdemontował magiel i podał mi numer części. Postanowiłam stawić temu zadaniu czoła, ale tu robi się pod górkę. Dotarłam już do ETKI i tam są wypisane faktycznie numery części, ale niestety nie mam żadnej pewności, że ja to dobrze robię. Rzecz nie jest tania, nie chce ryzykować, tym bardziej, że mam już za sobą pomyłkę podczas kupna. Czy ktoś z Was Drodzy Forumowicze posiada może wiedzę na temat numerów przekładni, które będą pasować lub jest w stanie potwierdzić mi na podstawie ETKI dobór części? Podaję dane techniczne: Passat B5 Kombi 1997 Benzyna 1.8, 92kw, 125 W załączniku- znalazłam coś takiego, są 3 numery przekładni, różne, jak mam to rozumieć, że każda z nich będzie pasowała? I tylko te trzy numery i żaden więcej? Pozdrawiam serdecznie Patrycja
  3. Witam, walcze z woda w aucie (zaczelo sie od basenu za siedzeniem kierowcy). Udroznilam odplyw pod aku i pod serwem (wyjelam gumki, ktore zbieraja syf), uszczelnilam miejsce gdzie wchodzi linka do otwierania maski, mam udroznione odplywy przednie szyberdachu, woda ladnie wyplywa miedzy zawiasami drzwi. Mecza mnie 2 sprawy (biore to w swoje rece, bo co mechanik to slysze, ze ciezka sprawa i niechetnie sie biora za takie rzeczy- a Passat caly czas mokry). 1. Odplywy tylne szyberdachu- lejac dzis wode po szyber w kierunku tylu zauwazylam, ze przesiaka woda nad drzwiami, zaraz potem mokry robi sie slupek, polaczenie tapicerki fotela z plastikiem przy drzwiach i robi sie kaluza pod wykladzina nog pasazera. Zdjelam obudowe slupka, ale nie widze wezyka, nie moge go namierzyc, zeby upewnic sie czy jest caly. Jak jest dokladnie poprowadzony? Dodam, ze spora czesc wody wyplywa prawidlowo pod auto, a pozostala czesc leci do srodka. Moze bedzie konieczne zdjecie podsufitki- sama dam rade?? Kolejne spostrzezenie- swobodnie moglam zdjac uszczelke drzwi, z jakimis mokrymi resztkami jasnego kleju- moze tak byc? 2. Druga sprawa to woda stojaca za komputerem pod maska. Mialam przedmuchane przeswity powietrzem, schodzi troche lepiej, ale i tak wydaje mi sie, ze za dlugo- nie wiem jaka jest prawidlowosc i czy uszczelnic uszczelniaczem dekarskim dla swietego spokoju postawe obudowy komputera? Pozdrawiam Patrycja
  4. Hej!! Wracam od mechanika, bylam na nabiciu klimy. Niestety nic z tego nie wyszlo, bo okazalo sie, ze 2 weze idace od sprezarki sa dziurawe - prawdopodobnie na jakiejs dziurze przytarlam. Mechanik polecil zakupic weze, uzywane, bo nowych ani zamiennikow nie ma (a jesli juz to w mega cenach). Obawia sie, ze moze byc problem z odkreceniem starych i ze stanem gwintow... yhhh Wymiane oszacowano na ok. 150zl. Co do wezy, nie za bardzo wiem jak sie do tego zabrac, nie mam numerow czesci (doswiadczenie juz pokazalo, ze bez numerow latwo zamowic zle). Numery podobno raczej juz nie beda widoczne w moim aucie bo to aluminium. Mozecie cos poradzic, podpowiedziec? Dzieki i pozdrawiam. Patrycja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności