Skocz do zawartości

lwsniczybob

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lwsniczybob

  • Urodziny 17.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Mechanik dziś wymieniał mi drążki kierownicze wraz z końcówkami w moim aucie. Okazało się że jego pomagier pomylił drążek na lewą stronę z drążkiem na prawą stronę. W efekcie przy maksymalnym skręcie końcówka ociera o felgę. Mam pytanie czy po zamianie końcówek trzeba będzie jeszcze raz ustawiać zbieżność? Mechanik twierdzi, że nie.
  2. Chodzi mi o końcówkę tłumika oczywiście:p.
  3. Mam proste pytanko. Czy w b4 z silnikiem aaz tłumik kończy się dwoma rurami tak jak w silniku 1z czy jedną? Pytam bo u mnie kończy się jedną i nie wiem czy to jest tak jak w oryginale czy może poprzedni właściciel zamontował inną. Z góry dzięki za odpowiedź.
  4. lwsniczybob

    Kupię zamek do B4

    Miałem ten sam problem. Nowy zamek kosztuje 200zł i nie ma zamienników. Na szrotach nie dostaniesz bo b4 po prostu tam nie ma. Na allegro to bywa różnie. Najlepszym rozwiązaniem jest wstawienie zamka od b3, która na złomowcach występuje częściej (pasuje sprawdziłem w swojej b4 przynajmniej do przednich drzwi). Jedyna różnica miedzy tymi zamkami to regulacja, więc jeśli klamka i to co jest wewnątrz drzwi jest ok to będzie działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności