CZESS
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O CZESS
- Urodziny 27.06.1959
Informacje osobiste
-
Imię
Czesław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
-
Rok produkcji
2012
-
Witam, mimo że upłynęło już trochę czasu od ostatecznej naprawy, chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami. Jak pisałem zakupiłem kilka różnych czujników ABS i kolejno je montowałem, niestety bez sukcesu. Ponieważ straciłem już cierpliwość, postanowiłem za wskazówką Krawcol82 przeanalizować podany artykuł i udałem się do serwisu VW gdzie po nr VIN zakupiłem za prawie 200 zł czujnik WHT 003 859 B - mimo że oryginał miał literkę A. W serwisie VW dowiedziałem się że te z literką A ulegały często awarii dlatego producent wypuścił na rynek nowy model z literka B Temat uważam za zamknięty ale może komuś się przyda, nie zawsze kupno tańszych "zamienników" jest opłacalne.
-
No właśnie... jutro zamówię kilka różnych czujników ( po VIN było ich kilka rodzaji) i sprawdzę, może tak jak w "tekscie" mam nieodpowiedni.. Dam znać co ustaliłem, ale byłoby to zadziwiające bo zamontowany czujnik kupiłem w serwisie VW po VIN-e. Może być to dobry kierunek, bo przy zakupie piasty tez był dylemat - do tego modelu były dwie, różnica w średnicy była 0,5mm i musiałem przed montażem wykonać pomiary orginału i dobrać tą odpowiednią. Wielkie dzieki za wskazówki !
-
Witam, jestem po wizycie u elektryka, diagnoza: czujnik ABS mimo że nowy może być uszkodzony lub uszkodzona wtyczka lub wiązka.... nie wiem co dalej mam robić, umówiłem się ponownie do mechanika i bedziemy sprawdzać okablowanie, zamierzam też sprawdzic czujnik ABS, może uda sie przełożyć do sprawdzenia czujnik z prawego koła. Może macie jakies propozycje co należałoby sprawdzić lub gdzie szukać usterki.....
-
..niestety mechanik mi tego nie zapisał, jedyne co widziałem to "błąd czujnika obrotów" koło tylne lewe.. Jutro, po godzinach pracy jade do elektryka, kolega-kolegi, ponoć ma dobry sprzet i jest "kumaty" ale nie jest to serwis VW tylko Fiat & Co. Może jakaś wskazówka na co mam zwrócić uwagę lub co nalezy sprawdzić...będe wdzięczny za wszystkie podpowiedzi
-
Witam, w zeszłym tygodniu po odpaleniu silnika pozostały na FiS 4 palące się kontrolki: ABS, ASR, Kierownica, cisnienie w oponach. Wizyta w warsztacie wykazała niesprawny (Błąd) czujnik obrotów lewego tylnego koła. Wobec tego został wymieniony czujnik ABS (bez zmian) oraz dzisiaj cała piasta z czujnikiem magnetycznym. Niestety brak zmian , kontrolki palą sie dalej a błąd jest ten sam i nie można go skasować Może ktoś miał podobny problem ? Niestety termin do dobrego elekryka w gdańsku jest b.odległy... Nadmienie że w zeszłym roku podczas wyjazdu na wakacje była podobna sytuacja i naprawę wykonałem w niemieckim serwisie VW ( 2,5 h a była wymieniona piasta i czujnik ABS w prawym tylnym kole). PASSAT B7 Combi , 2012r, 140KM, DSG,