sprężyna
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sprężyna
- Urodziny 01.06.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warkocz
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
cześć Bartosz trochę mi pomogłeś ja też jak wczoraj przycisłem znajomego diagnostę i posiedziałem z nim oprzy moim pasku to znaleźliśmy właśnie ten wachacz miby skrzypiący tylko u mnie jest to lewy dolny chuba przedni ten do którego przykręcony jest amortyzator , diagnosta powiedział ,że nie czuje luzu a właśnie takie trzaski jakby w sfożniu brakowało smaru i polecił mi abym strzykawką z igłą wstrzyknął do sfożnia trochę oleju obojętnuie jakiego i skrzypienie powinno zniknąć powiedział tez ,że muszę po mału myśleć o wymianie tego wachacza
-
u mnie też od pewnego czasu coś skrzypi z przodu w zawieszeniu byłem kilka razy u diagnosty na trzepakach i kontroli zawieszenia jednak nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi o jaką końcówkę lub wachacz chodzi ,który skrzypi ,niby żadnych luzów nie ma a skrzypi szczególnie jak jest gorąco i przy małej prędkości na nierównościach drogi przy skręcaniu kół ponadto jak jest mokro i pada całe skrzypienie znika a p[rzynajmniej cichnie.
-
ja miałem problem z zawiasem drzwi kierowcy dolny był wytrzepany i drzwi opadły ,kupiłem używany z anglika w b.d. stanie .Najpierw aby nie odkręcać górnego zawiasu poluzowałem małą śrubke jest ona za taką zaślepką ,po tym odkręciłem całkowicie śrubę dolną przy drzwiach w dolnym zawiasie , następnie trzeba wypiąć wiązkę wiodącą do drzwi ,trzeba najpierw ściągnąć plastikowe zakończenie progu tuż pod deską rozdzielczą , pod tym plastikiem jest skrzynka z kostkami i przewodami , należy tam wypiąć skrzynkę z uchwytów następnie rozpiąć dwie kostki z wiązki od drzwi , jedną z kostek trzeba rozpołowić na sazadzie rozsunięcia jej i po tym wiązka drzwi wychodzi , nastepnie delikatnie podnosimy drzwi i schodzą ona z zawiasów .Po tym odkręciłem dolny zawias na słupku jedna śruba jest na zewnątrz a druga ma otwór od środka właśnie pod tą skrzynką elektryczną , ustawiłem nowy zawias w/g śladów jak przykręcony był stary , założyłem drzwi i po drobnej regulacji musiałem jedynie wysunąć je delikatnie dołem na zewnątrz tak aby płaszczyzna drzwi pasowała do błotnika i ramka okna po przekątnej dobrze przylegała , następnie pospinałem kostki założyłem palstiki i wszystko ok. dobrzse przy takiej operacji mieć pomocnika aby drzwi nie porysować przy ściąganiu i nakłądaniu oraz regulacjii , szkoda ,że nie zrobiłem fotek napewno było by łatwiej dla innych .
-
ja do swego paska kupiłem tarcze firmy MIKODA nacinane i nawiercane oraz klocki ATE z czujnikami komplet w cenie 450 zł na przód ,przejechałem kilka tysięcy i jestem zadowolony hamulce są leprze jak przed wymianą i wydaje mi się ,że mocniej hamują .
-
a nielepiej kupić felgi z innym ET tak aby felga więcej wystawała na zewnątrz ,moim zdaniem dystanse to niepotrzebne dodatkowe obciążenie dla zawieszenia ale to tylko moje zdanie
-
z oznaczenia jakie wpisałeś to wynika ,że jest to syntetyk 5W40 a ja w swoim zalałem wcześniej półsyntetyk i teraz nie wiem czy wracać do syntetyka na forum trochę poczytałem ,że powinienem zalać z normą 505.00 parametry znam tylko teraz nie wiem jakiej marki olej jest najlepszy
-
cześć hha jestem nowy na forum ale to co czytam jak ty piszesz o różnych problemach wydaje mi się że albo robisz przy pasatach albo naprawdę się interesujesz pasatami mam pytanie mam pasata B-5 silnik 1,9 TDI 110 km silnik AFN jak go kupiłem pół roku temu to na silniku nie było zawieszki jaki był olej a ja nie spytaqłem niemca co było lane ,sam zalałem kastrola półsyntetyka do turbo diesli magnateka , po tem zauważyłem ,że przy odpalaniu po nocy chwilę słychać zawory , a wcześniej tego nie było , teraz mam zamiar wymienić olej poradź co wlać silnik ma przejechane prawie 200 tys .