Skocz do zawartości

StRess

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O StRess

  • Urodziny 03.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Stefan
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Mieszkanie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 143KM (CBAC)BlueTDI
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. StRess

    cbac g31 passat

    Dokładnie tak. Udało mi się go znaleźć. Schowany tak, że sam go nie wykręcę, chyba alternator bym musiał zdemontować ALBO przedni zderzak, innego pomysłu nie mam... Znajduje się jak wszędzie na rurze dolotu, tylko w CBAC jest schowany tak, że serio nie mam pomysłu jak go wyjąć. Nie jestem w stanie sprawdzić też wiązki, bo nie ma dojścia...
  2. Cześć. Czy mógłbym Was poprosić o podanie lokalizacji czujnika G31 w silniku 2.0 TDI CBAC? Jakieś foto lub rysunek z etki? Szukam, patrzę, ale nie widzę. Nie ułatwia zadania fakt, że nie mam kanału i nie mogę zdjąć osłony silnika. Padł mi dzisiaj albo on, albo wiązka, albo coś innego ale od tego chciałem zacząć. Z góry dziękuję.
  3. W tym typie silnika wystarczy, że ściągnę miskę i do reszty sam się dobiorę? Może przy wymianie oleju bym chociaż "rzucił okiem", jeżeli nie ma z tym więcej roboty. Edyta: Zadzwoniłem do VW - mam zabierak 100mm.
  4. Powinienem więc się martwić czy mam temat "olać"? Jest jakiś ogólnie przyjęty przebieg, przy który w tym silniku powinno się zajrzeć do sześciokątu? Próbuję przebrnąć przez te 60 stron i coś konkretnego wyczytać, przepraszam więc, jeżeli pytanie już się pojawiło...
  5. Panowie, które Paski są tym dotknięte? Mam egzemplarz BlueTDI z 2010r. Również powinienem zwrócić uwagę na ten sześciokąt? Dzięki.
  6. Ten jest nasz: http://allegro.pl/zbiornik-redukcja-spalin-adblue-vw-passat-b7-nowy-i6069980209.html#imglayer Wygląda identycznie, jest chyba tylko bez tej zewnętrznej stalowej obudowy i otuliny. Wydaje mi się, że jest to to samo.
  7. Też się biłem z myślami - nowa pompa w serwisie 2200zł, kapkę dużo, kupiłem w ciemno za 350 używkę i chodzi. Nie chcę namawiać - Twoja decyzja, jednak 140zł to tyle co nic. Jak nawet jeden z elementów będzie sprawny to już jesteś do przodu. Edit: Czekaj bo namieszałem. Ze zbiornika przyda się jedynie grzałka. Czujnik nox i pewnie też jego ogrzewanie nie są na zbiorniku...
  8. Tu masz kompletny zbiornik z walniętą pompą: http://allegro.pl/vw-passat-b6-b7-cc-zbiornik-adblue-scr-3c0131878-i6565569506.html Idealny na przeszczepy. Zadzwoń tylko i dopytaj, czy ma wszystkie elementy czy jest wybebeszony. Części są mocno zamienne. U siebie mam wsadzoną pompę adblue od Touarega i działa.
  9. Czytałeś w ogóle co napisałem? BT był w moim RNS nieaktywny, po jego aktywacji VAGiem nadal jest on niewidoczny.
  10. Wklejam w kolejnym miejscu, bo jak dotąd niestety brak odpowiedzi: Witajcie. Szukałem ale nie znalazłem i przyszła pora na zasięgnięcie porady na forum. Posiadam Paska B6 z 2010 roku. Oryginalnie zainstalowany w nim był RNS510 wraz z modułem 5N0 035 730 C (moduł pod siedzeniem). Oryginalny RNS został wyciągnięty i w jego miejsce zainstalowano RNS315 (numer 3C0 035 279 G). Moduł pod siedzeniem został, jest podłączony do RNS'a. Obydwa urządzenia nie za bardzo ze sobą grają, w RNS315 nie ma złącza MIC OUT i z tego też powodu musiałem pociągnąć mikrofon bezpośrednio do modułu pod siedzeniem. Dzwonić się da, niby wszystko działa, ALE drażni mnie modułowy telefon. Jest to wersja premium, przejmuje mi całkowicie władzę nad telefonem, nie mam dostępu do netu, nie przychodzą SMSy itp (rSAP). Próbowałem uruchomić telefon wbudowany w RNS315 (na obudowie jest adres MAC, więc domniemam, że taki moduł tam jest), ale po odłączeniu zestawu spod siedzenia na RNS'ie wyskakuje "brak telefonu". Kodowanie przeprowadzałem, czyli po odpięciu modułu spod siedzenia usuwałem telefon (77) z CAN a następnie włączałem BT w Navi - niestety, jak wtyczka pod siedzeniem siedzi "luźna", to BT w RNSie po prostu nie działa - w radiu w ustawieniach brak jest opcji BT. Jak mam podłączony moduł do RNS'a, to przychodzące smsy są dla mnie niewidoczne (widzę na wyświetlaczu między zegarami, że sms wpadł, ale nie mogę go odczytać), ponadto nie działa przesyłanie BT audio. Telefon działa mi w rSAP ale takim niepełnym... Co mogę robić źle? Dziękuję!
  11. Witajcie. Szukałem ale nie znalazłem i przyszła pora na zasięgnięcie porady na forum. Posiadam Paska B6 z 2010 roku. Oryginalnie zainstalowany w nim był RNS510 wraz z modułem 5N0 035 730 C (moduł pod siedzeniem). Oryginalny RNS został wyciągnięty i w jego miejsce zainstalowano RNS315 (numer 3C0 035 279 G). Moduł pod siedzeniem został, jest podłączony do RNS'a. Obydwa urządzenia nie za bardzo ze sobą grają, w RNS315 nie ma złącza MIC OUT i z tego też powodu musiałem pociągnąć mikrofon bezpośrednio do modułu pod siedzeniem. Dzwonić się da, niby wszystko działa, ALE drażni mnie modułowy telefon. Jest to wersja premium, przejmuje mi całkowicie władzę nad telefonem, nie mam dostępu do netu, nie przychodzą SMSy itp (rSAP). Próbowałem uruchomić telefon wbudowany w RNS315 (na obudowie jest adres MAC, więc domniemam, że taki moduł tam jest), ale po odłączeniu zestawu spod siedzenia na RNS'ie wyskakuje "brak telefonu". Kodowanie przeprowadzałem, czyli po odpięciu modułu spod siedzenia usuwałem telefon (77) z CAN a następnie włączałem BT w Navi - niestety, jak wtyczka pod siedzeniem siedzi "luźna", to BT w RNSie po prostu nie działa - w radiu w ustawieniach brak jest opcji BT. Co mogę robić źle? Dziękuję! Lekka edyta, może parę dodatkowych informacji się przyda: Jak mam podłączony moduł do RNS'a, to przychodzące smsy są dla mnie niewidoczne (widzę na wyświetlaczu między zegarami, że sms wpadł, ale nie mogę go odczytać), ponadto nie działa przesyłanie BT audio. Telefon działa mi w rSAP ale takim niepełnym...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności