ciutniak
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ciutniak
- Urodziny 05.08.1986
Informacje osobiste
-
Imię
kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Turzno
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Szukałem i kupiłem ten sam nr, nie wiem jak to jest z innym nr , nie wiem jak to by było z innym, jak wspomniałem jestem strasznym amatorem i wolę się nie wypowiadać że np : "da radę" czy "może się udać", lepiej niech się wypowie ktoś kto się zna lub miał z taką sytuacją do czynienia zawsze zostaje próba kupna z innym , ewentualnie poszukać jaki jest zamiennik , bo prawie zawsze coś jest , i zaadoptować , jedynie jak sie nie uda to dogadać się z sprzedawca np na allegro że będzie taka sytuacja , w sumie to i tak prawie każdy daje choć kilka dni gwarancji rozruchowej nie namawiam, daje alternatywę i moje spostrzeżenie
-
Też miałem problemy z tym, oddałem kolesiowi który to niby naprawił , ale ciągle to samo było, moja rada ? Kupiłem używany ale OE sterownik z pompą , wymontowałem sam sterownik , założyłem w pasku , potem pod kompa , zaadoptowałem i gitara , to było jakieś może z rok temu i działa , nie ma co się bać używek , to zawsze oe parts stary lapek, jakiś tam vcds chyba nawet wersja pro, opis ja YouTube i taki totalny amator jak ja to zrobiłem
-
Witam, pozwolę sobie trochę odświeżyć temat ale też trochę z innej beczki mam pytanie. Chciałbym ten przewód odpowietrzenia czy też odmę wymienić ,jest popękana i to dość mocno , powyżej gruszki udało mi się zamontować wąż i ładnie go połączyć lecz w momencie poprawy tej otuliny zauważyłem że jest także pęknięty nad gruszka , mam już drugi, ale problem pojawia się w momencie próby demontażu, wiem że na dole jest zawleczka jeszcze. Próbowałem się dostać do tej odmy prawie że od każdej możliwej strony , próbowałem poluzować alternator, wykonywałem wlot powietrza , ciągle bez skutku, zostaje opcja demontażu dolotu, ale jako że mechanik raczej ze mnie marny, bo raczej początkujący amator boje się samemu to robić , szukałem różnych rozwiązań , kilka fajnych opcji jest opisane na forum audi, znalazłem nawet na ten sam model silnika tj ALT, ale na foto z audi wygląda dostęp dużo inaczej niż u mnie , tam jest miejsca wręcz bardzo dużo ,i tu moje pytanie , ktoś demontował już ta rurę i może powiedzieć co i jak ? Albo coś ja temat dolotu ? Będę bardzo wdzięczny za okazała pomoc tak jak pisze forum audi przedstawia trochę inny układ rur i przewodów niż jest w VW
-
A powiedz mi skąd wiesz że to akurat pompa siadła ? mechanik mówił że to typowe dla sterownika, dlatego najpierw go oddałem do naprawy. A tak nawiasem mówiąc że pomożesz w kodowaniu, możesz mi powiedzieć czemu miałem inne numery kodowania po podłączeniu sterownika (prędzej nawet tego nie sprawdziłem mój błąd, wiem ) ?? powinienem mieć 04255 a po podłączeniu pojawiło mi się 04275 ? Tego rozkminić nie mogę o co chodzi. Próbowałem kodować go na tych kodach, inny numer do logowania używałem. te pompy ponoć się aż tak nie psują jak sam sterownik. i tak jeszcze na koniec, dużo pracy jest z wymianą pompy? tak w skali 1-10 dla hobbysty, nie do końca laika, nie zupełnie jak mechanik jakieś później odpowietrzanie czy coś takiego ? jakiś czas temu, wieczorem siedząc w aucie i próbując kodowania, usłyszałem pod maską jakiś odgłos filmik załączam z tego zdarzenia. w tedy też myślałem o wymianie pompy, tak jak by się coś zatarło i odpało, ciul to wie po tym zabiegu, tzn po lekkim uderzeniu w pompę problem w sumie znikł na chwile, do pracy jechałem normalnie, ale na powrocie już się na nowo zaświeciły kontrolki myślałem że coś od sterownika odpało, dlatego dałem go naprawiać Oglądajcie z głosem i to dość głośno musi być VID_20200427_210458.mp4
-
Witam wszystkich czytających odgrzewanego kotleta po raz kolejny Pacjent to Passat B5 Fl 2003r 2.0 20v 130 km, błędy takie jak wszyscy tzn, po przekręceniu klucza pali się abs i esp, po odpaleniu nic nie gaśnie, dopiero po ruszeniu i przekroczeniu około 5 km/h zapala się czerwony ! i piszczy trzykrotnie. Robiłem tak jak tutaj większość osbó czyli sterownik do naprawy, koleś mi go zrobił ( ponoć się zna , dużo nie wziął bo 200 zł ) ale problem dalej nie ustępuje dodam że po wymontowaniu sterownika jeździłem autem ( niestety ale nie mam zastępczego, a do pracy jakoś trzeba się dostać z wioski do miasta ) Jeden z faktów mnie dziwi, sterownik nie był kasowany/czyszczony z pamięci i po wpięciu i podłączeniu do VAG ( co prawda wersja lite bo na tyle mój kabel stać ) pokazywał że jest zaprogramowany, ale jedno co mnie dziwi to fakt że miał dziwny kod, mianowicie 04275 , a z tego co się doszukałem na ross-viki tech powinienem mieć kod 04255 , i logowanie do niego powinno być jako 09555, pod takimi danymi próbowałem go przesterować, ale problem dalej ustępuje, a dodam że po zalogowaniu się na 40168 pokazuje jako że czujnik G85 ( o ile dobrze pamiętam nr) ma status OK na zielono, ale po przejechaniu się kawałek do przodu dalej błędy są. Nie mam już na to siły, bo nie mam pojęcia co z tym zrobić, komunikacja mniędzy vag a sterownikiem abs jest, więc coś jest chyba na rzeczy dalej, logi jakie udało mi się zrobić wersją lite to : VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 16 May 2020, 18:02:02:0 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 3B0 907 557 R Component: 2.0L R4/5VS G 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 05311 VCID: 3803ABE30B4B No fault code found. Readiness: 0110 0101 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04275 Shop #: WSC 00000 VCID: 253D7297ACF9 1 Fault Found: 01421 - High Pressure Switch Valve 2 for Electronic Stability Program (N228) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0006 Coding: 17010 Shop #: WSC 05311 VCID: 28237BA3DBEB No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0008 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 VCID: 23396C8FA2CD No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL Controller: 3B0 920 827 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 VCID: E1B5A6877851 WVWZZZ3BZ3E466164 VWZ7Z0C7543953 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05311 VCID: F093D3C3A3BB 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 A Component: 7W Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00067 Shop #: WSC 05311 VCID: 351DA2D71C59 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Może ktoś pomoże mi to rozwiązać bo nie mogę, lub za słabo szukałem informacji co to za błędy, wiem że mam błędy od klapek nawiewu, komfortu ( wymieniałem zamek w drzwiach kierowcy, mikrostyk padł, wiecie jak to wkurza ) oraz coś o słabym akumulatorze, to ostatnie wymieniłem , ale problem dalej pozostał, będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc lub nakierowanie mnie co dalej z tym robić. PS, światła stopu mam, działają przy lub bez ikony hamulca ręcznego ! , dźwignia hamulca nożnego ( żeby nie pisać pedał ) nie jest miękka ani nie wpada w podłogę, mogę niby te błędy skasować, ale po ponownym odpaleniu dalej kontrolki świecą i po ruszeniu piszczy.