Skocz do zawartości

ciutniak

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ciutniak

  • Urodziny 05.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turzno

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szukałem i kupiłem ten sam nr, nie wiem jak to jest z innym nr , nie wiem jak to by było z innym, jak wspomniałem jestem strasznym amatorem i wolę się nie wypowiadać że np : "da radę" czy "może się udać", lepiej niech się wypowie ktoś kto się zna lub miał z taką sytuacją do czynienia zawsze zostaje próba kupna z innym , ewentualnie poszukać jaki jest zamiennik , bo prawie zawsze coś jest , i zaadoptować , jedynie jak sie nie uda to dogadać się z sprzedawca np na allegro że będzie taka sytuacja , w sumie to i tak prawie każdy daje choć kilka dni gwarancji rozruchowej nie namawiam, daje alternatywę i moje spostrzeżenie
  2. Też miałem problemy z tym, oddałem kolesiowi który to niby naprawił , ale ciągle to samo było, moja rada ? Kupiłem używany ale OE sterownik z pompą , wymontowałem sam sterownik , założyłem w pasku , potem pod kompa , zaadoptowałem i gitara , to było jakieś może z rok temu i działa , nie ma co się bać używek , to zawsze oe parts stary lapek, jakiś tam vcds chyba nawet wersja pro, opis ja YouTube i taki totalny amator jak ja to zrobiłem
  3. Witam, pozwolę sobie trochę odświeżyć temat ale też trochę z innej beczki mam pytanie. Chciałbym ten przewód odpowietrzenia czy też odmę wymienić ,jest popękana i to dość mocno , powyżej gruszki udało mi się zamontować wąż i ładnie go połączyć lecz w momencie poprawy tej otuliny zauważyłem że jest także pęknięty nad gruszka , mam już drugi, ale problem pojawia się w momencie próby demontażu, wiem że na dole jest zawleczka jeszcze. Próbowałem się dostać do tej odmy prawie że od każdej możliwej strony , próbowałem poluzować alternator, wykonywałem wlot powietrza , ciągle bez skutku, zostaje opcja demontażu dolotu, ale jako że mechanik raczej ze mnie marny, bo raczej początkujący amator boje się samemu to robić , szukałem różnych rozwiązań , kilka fajnych opcji jest opisane na forum audi, znalazłem nawet na ten sam model silnika tj ALT, ale na foto z audi wygląda dostęp dużo inaczej niż u mnie , tam jest miejsca wręcz bardzo dużo ,i tu moje pytanie , ktoś demontował już ta rurę i może powiedzieć co i jak ? Albo coś ja temat dolotu ? Będę bardzo wdzięczny za okazała pomoc tak jak pisze forum audi przedstawia trochę inny układ rur i przewodów niż jest w VW
  4. A powiedz mi skąd wiesz że to akurat pompa siadła ? mechanik mówił że to typowe dla sterownika, dlatego najpierw go oddałem do naprawy. A tak nawiasem mówiąc że pomożesz w kodowaniu, możesz mi powiedzieć czemu miałem inne numery kodowania po podłączeniu sterownika (prędzej nawet tego nie sprawdziłem mój błąd, wiem ) ?? powinienem mieć 04255 a po podłączeniu pojawiło mi się 04275 ? Tego rozkminić nie mogę o co chodzi. Próbowałem kodować go na tych kodach, inny numer do logowania używałem. te pompy ponoć się aż tak nie psują jak sam sterownik. i tak jeszcze na koniec, dużo pracy jest z wymianą pompy? tak w skali 1-10 dla hobbysty, nie do końca laika, nie zupełnie jak mechanik jakieś później odpowietrzanie czy coś takiego ? jakiś czas temu, wieczorem siedząc w aucie i próbując kodowania, usłyszałem pod maską jakiś odgłos filmik załączam z tego zdarzenia. w tedy też myślałem o wymianie pompy, tak jak by się coś zatarło i odpało, ciul to wie po tym zabiegu, tzn po lekkim uderzeniu w pompę problem w sumie znikł na chwile, do pracy jechałem normalnie, ale na powrocie już się na nowo zaświeciły kontrolki myślałem że coś od sterownika odpało, dlatego dałem go naprawiać Oglądajcie z głosem i to dość głośno musi być VID_20200427_210458.mp4
  5. Witam wszystkich czytających odgrzewanego kotleta po raz kolejny Pacjent to Passat B5 Fl 2003r 2.0 20v 130 km, błędy takie jak wszyscy tzn, po przekręceniu klucza pali się abs i esp, po odpaleniu nic nie gaśnie, dopiero po ruszeniu i przekroczeniu około 5 km/h zapala się czerwony ! i piszczy trzykrotnie. Robiłem tak jak tutaj większość osbó czyli sterownik do naprawy, koleś mi go zrobił ( ponoć się zna , dużo nie wziął bo 200 zł ) ale problem dalej nie ustępuje dodam że po wymontowaniu sterownika jeździłem autem ( niestety ale nie mam zastępczego, a do pracy jakoś trzeba się dostać z wioski do miasta ) Jeden z faktów mnie dziwi, sterownik nie był kasowany/czyszczony z pamięci i po wpięciu i podłączeniu do VAG ( co prawda wersja lite bo na tyle mój kabel stać ) pokazywał że jest zaprogramowany, ale jedno co mnie dziwi to fakt że miał dziwny kod, mianowicie 04275 , a z tego co się doszukałem na ross-viki tech powinienem mieć kod 04255 , i logowanie do niego powinno być jako 09555, pod takimi danymi próbowałem go przesterować, ale problem dalej ustępuje, a dodam że po zalogowaniu się na 40168 pokazuje jako że czujnik G85 ( o ile dobrze pamiętam nr) ma status OK na zielono, ale po przejechaniu się kawałek do przodu dalej błędy są. Nie mam już na to siły, bo nie mam pojęcia co z tym zrobić, komunikacja mniędzy vag a sterownikiem abs jest, więc coś jest chyba na rzeczy dalej, logi jakie udało mi się zrobić wersją lite to : VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 16 May 2020, 18:02:02:0 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 3B0 907 557 R Component: 2.0L R4/5VS G 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 05311 VCID: 3803ABE30B4B No fault code found. Readiness: 0110 0101 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 04275 Shop #: WSC 00000 VCID: 253D7297ACF9 1 Fault Found: 01421 - High Pressure Switch Valve 2 for Electronic Stability Program (N228) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 J Component: CLIMATRONIC B5GP 0006 Coding: 17010 Shop #: WSC 05311 VCID: 28237BA3DBEB No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 1C0 909 605 B Component: 0A AIRBAG VW51 04 0008 Coding: 12353 Shop #: WSC 05311 VCID: 23396C8FA2CD No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL Controller: 3B0 920 827 Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10 Coding: 05115 Shop #: WSC 00000 VCID: E1B5A6877851 WVWZZZ3BZ3E466164 VWZ7Z0C7543953 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05311 VCID: F093D3C3A3BB 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 A Component: 7W Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00067 Shop #: WSC 05311 VCID: 351DA2D71C59 1 Fault Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Może ktoś pomoże mi to rozwiązać bo nie mogę, lub za słabo szukałem informacji co to za błędy, wiem że mam błędy od klapek nawiewu, komfortu ( wymieniałem zamek w drzwiach kierowcy, mikrostyk padł, wiecie jak to wkurza ) oraz coś o słabym akumulatorze, to ostatnie wymieniłem , ale problem dalej pozostał, będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc lub nakierowanie mnie co dalej z tym robić. PS, światła stopu mam, działają przy lub bez ikony hamulca ręcznego ! , dźwignia hamulca nożnego ( żeby nie pisać pedał ) nie jest miękka ani nie wpada w podłogę, mogę niby te błędy skasować, ale po ponownym odpaleniu dalej kontrolki świecą i po ruszeniu piszczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności