Skocz do zawartości

Tomek82

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomek82

  • Urodziny 02.10.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tyłem jest sporo więcej zabawy. Ja dokupiłem same maty uniwersalne i odpowiednio je docinalem i przecinalem w miejscach gdzie mocowana jest tapicerka (te poprzeczne "wgłębienia"). Do tego trzeba w środku mat dodać termistory bo te uniwersalne działają na innej zasadzie. Więc skupmy się najpierw na przodzie bo to powinno pójść łatwo. Ważne jak chcesz zrobić/jakie mamy części do dyspozycji. Jeśli ma być jak z fabryki to trzeba wszystko skompletować (nie jest wcale trudno ani dużo). Pokaż wszystko co masz z instalacji
  2. Damy radę. Przód to pikuś ale ta wiązka ze zdjęcia to trochę "za bogata" na same podgrzewane fotele. Jak chodzi o tył to mam dwa takie pasztety z wbudowanymi fotelikami i da się ogarnąć ich podgrzewanie ale to już trzeba maty samemu tam wtarmosić pod tapicerkę ale największy problem z dostaniem ramki regulatorów grzania (już niedostępne w ASO, ja sprowadzałem z Kanady) więc rozumiem że na takiej zabawie Ci nie zależy 😉
  3. Zrobiłeś już czy potrzebujesz jeszcze jakiejś pomocy?
  4. Pany, czy ja dobrze rozumiem że z czujnika G201 (ten wkręcany w korpus pompy 3-pinowy) sygnały trzeba doprowadzić do głównej wtyczki pompy T42 na piny 25,26 i 42?
  5. Witam wszystkich Napiszę po raz n-ty to co inni już mówili i OSTRZEGAM wszystkich przed montażem jakichkolwiek innych poduszek silnika w passacie B5 niż oryginalne. Wiem coś o tym bo posiadam trzy takie auta i w każdym zdarzyła się wymiana (oczywiście za każdym razem skusiłem się na nowy zamiennik, bo przecież za drogo) i przypomniało mi się powiedzenie że "chytry dwa razy traci" bo po wymianie w dwóch dieslach AHU zaczął się dramat, silnikiem już nie szarpało przy gaszeniu ale dudnienie wewnątrz auta było takie że traktor chyba jest cichszy, to samo w b5fl z silnikiem BGW po wymianie tylko jednej poduszki sytuacja analogiczna. Podsumowując, musiałem dwa razy zapłacić za montaż-demontaż, straciłem pieniądze za nowe zamienniki i po wkręceniu oryginałów auto jak nowe, żadnych wibracji i dudnienia nie słychać. Dodam że wszystkie te super zamienniki to były febi, więc z czystym sumieniem ODRADZAM ten zakup, to pieniądze wyrzucone w błoto.
  6. Witam Mam nadzieję, że tutaj pisząc o moim "problemie" nie spotkam się z narzekaniem i odsyłaniem do innych tematów. Kupiłem B5 z 2000r silnik AHU w stanie koszmarnym (ale buda zdrowa i ładnie go ogarnę). Jedną z rzeczy do zrobienia jest licznik. Włożony był 3B0 920 822 A (motometer chyba) ale widać że fis będzie się kończył, dodatkowo cześć podświetlenia już padła i jak go wyjąłem, okazało się że ktoś wyłamał tą część wewnątrz, która odpowiada za ustawianie godziny i zepsuty jest buzzer (sprawdziłem testem licznika). Kupiłem 3B0 920 840 A i po włożeniu do auta oczywiście okazało się że fis do wymiany (ogarnę) i chciałem zobaczyć czy zatrybi obrotomierz jak przekrece rozrusznikiem a tu niespodzianka, zapalił i działa (ale miga kontrolka immo) więc podejrzewam że ktoś w tym liczniku "obszedł"/wyłączył immobiliser. Nie znam pinów żadnego z nich a chciałbym żeby działał immo jak należy (trzeba zakodować kluczyki) i mieć przebieg jak na tamtym poprzednim (ten dokupiony ma większy a chce żeby było przy przeglądzie/kontroli ok). Pewnie dla kogoś kto się zna to łatwa sprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności