Jump to content

Tomek82

  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Tomek82

  • Birthday 10/02/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam wszystkich Napiszę po raz n-ty to co inni już mówili i OSTRZEGAM wszystkich przed montażem jakichkolwiek innych poduszek silnika w passacie B5 niż oryginalne. Wiem coś o tym bo posiadam trzy takie auta i w każdym zdarzyła się wymiana (oczywiście za każdym razem skusiłem się na nowy zamiennik, bo przecież za drogo) i przypomniało mi się powiedzenie że "chytry dwa razy traci" bo po wymianie w dwóch dieslach AHU zaczął się dramat, silnikiem już nie szarpało przy gaszeniu ale dudnienie wewnątrz auta było takie że traktor chyba jest cichszy, to samo w b5fl z silnikiem BGW po wymianie tylko jednej poduszki sytuacja analogiczna. Podsumowując, musiałem dwa razy zapłacić za montaż-demontaż, straciłem pieniądze za nowe zamienniki i po wkręceniu oryginałów auto jak nowe, żadnych wibracji i dudnienia nie słychać. Dodam że wszystkie te super zamienniki to były febi, więc z czystym sumieniem ODRADZAM ten zakup, to pieniądze wyrzucone w błoto.
  2. Witam Mam nadzieję, że tutaj pisząc o moim "problemie" nie spotkam się z narzekaniem i odsyłaniem do innych tematów. Kupiłem B5 z 2000r silnik AHU w stanie koszmarnym (ale buda zdrowa i ładnie go ogarnę). Jedną z rzeczy do zrobienia jest licznik. Włożony był 3B0 920 822 A (motometer chyba) ale widać że fis będzie się kończył, dodatkowo cześć podświetlenia już padła i jak go wyjąłem, okazało się że ktoś wyłamał tą część wewnątrz, która odpowiada za ustawianie godziny i zepsuty jest buzzer (sprawdziłem testem licznika). Kupiłem 3B0 920 840 A i po włożeniu do auta oczywiście okazało się że fis do wymiany (ogarnę) i chciałem zobaczyć czy zatrybi obrotomierz jak przekrece rozrusznikiem a tu niespodzianka, zapalił i działa (ale miga kontrolka immo) więc podejrzewam że ktoś w tym liczniku "obszedł"/wyłączył immobiliser. Nie znam pinów żadnego z nich a chciałbym żeby działał immo jak należy (trzeba zakodować kluczyki) i mieć przebieg jak na tamtym poprzednim (ten dokupiony ma większy a chce żeby było przy przeglądzie/kontroli ok). Pewnie dla kogoś kto się zna to łatwa sprawa.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy