Skocz do zawartości

grus

  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grus

  • Urodziny 24.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016
  1. grus

    OBDeleven

    Cześć. Udało mi się to zakodować, choć nie do końca. Po zakodowaniu działa to tak, że jak otwieram auto krótko po zamknięciu, to lusterek nie rozkłada (jak coś zapomnę i wracam). Jednak jak auto postoi dłużej zamknięte, to rozkłada lusterka zaraz po otwarciu. Czyli nie całkiem co chciałeś, ale główną funkcję celu spełnia - nie machasz lusterkami jak się szybko po coś wrócisz. Mam B8 MY17 rocznik 2016. Kodowanie: Control Unit 09 (Central Electrics) Security access: 31347 Adaptation Spiegelverstellung Spiegelabsenkung bei Rueckwaertsfahrt active [Default] Menuesteuerung Spiegelabsenkung active [Default] Funk Spiegelanklappen active [Default] Funk Spiegelanklappung Modus "by look command via remote control key" [Default] Menusteuerung Funk Spiegelanklappen active [Default] Signalisierung_Spiegelanklappung not active [Default: active] Daj znać czy zadziałało. Pzdr.
  2. grus

    DCC - Czy warto?

    Dla tych, co lubią bardziej na miękko faktycznie warto Comfort ustawić na miasto. Ale DCC to nie tylko amortyzatory. Ja po jakimś czasie zabawy jeżdżę teraz cały czas na Indywidual, gdzie akurat amorki mam na Normal, ale za to układ kierowniczy na sport (sztywniejszy) i światła na sport (mam cały czas pod ręką DLA). Możesz też ustawić sobie ACC na dynamiczniejszy. Ja uważam, że warto.
  3. grus

    Jak zdemontować mały schowek

    Cześć, - Otwierasz do końca ("na ościerz") - Musisz namacać na górnej ściance, symetrycznie po obu stronach blisko krawędzi przedniej dwa miejsca, które trzeba jednocześnie nacisnąć. Są podcięte, więc nie jest trudno - wciskając je naciśnij schowek do dołu, tak jakbyś chciał go jeszcze szerzej otworzyć. - jak przejdziesz przez blokadę, wystarczy wysunąć schowek z dwóch zawiasów, które są na dolnej krawędzi. Wsadzasz w odwrotnej kolejności. Operacja łatwa, i przy odrobinie wyczucia trudno coś uszkodzić. powodzenia.
  4. grus

    Fotele ergoComfort

    Ja mam MY17 i miałem wyłączone. Włączyłem przez OBD11 i działa bez problemów. Mam te wentylowane z masażem. Jakby ktoś chciał kodowanie: Control Unit 36 (Seat Adjustment Driver Side) -> Long coding -> Easy_Entry_front -> Active [Default: Inactive]
  5. grus

    Moduł modyfikujący miejsce na kubki

    We wszystkich dotychczasowych samochodach używałem ProClipów Brodita i ogólnie super, ale jak dla mnie po pierwsze warianty dla B8 są niezbyt poręczne, po drugie używam magnetycznej ładowarki bezprzewodowej QI. Super. Już na nic innego nie zamienię. Nie dość, że trzyma się idealnie w B8 w kratce, to jeszcze jest doskonała na wakacje do samochodów z wypożyczalni... http://allegro.pl/nillkin-uchwyt-ladowarka-indukcyjna-samochodowa-qi-i7321936651.html
  6. grus

    OBDeleven

    @szylton, Jest chyba lepszy sposób. Tak zrobiłem i mam full auto bez bawienia się przełącznikiem. Po prostu dokodowujesz że tylne to też DRL... Control unit 09 (Central Electrics) Security access 31347 Adaptation Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9 Lightfunktion D16 Tagfahrlicht [Default value: nicht aktiv] Leuchte17TFL R BLK SRB3TFL R BLK SR KC3 Lightfunktion D17 Tagfahrlicht [Default value: nicht aktiv]
  7. grus

    jakie formaty video obsługuje DM PRO?

    @RaffyXXX, Według mojego rozeznania najwygodniej zrobisz to aplikacją HandBrake. Jest freeware, większość konwersji robi automatycznie, masz wersje na Linux, Windoze i Mac, a dla skrypciarzy jest HandbrakeCLI. Co ciekawe, z jakiegoś powodu nie można mieć obu jednocześnie. Najwygodniej zrobić sobie skrypt, który zawsze będzie pamiętał ustawienia docelowe, ale jak chcesz robić wersją z interfejsem GUI, to możesz zdefiniować preset i na jedno wyjdzie. Skrypt jest wygodniejszy i szybszy przy konwersji wielu plików jednocześnie. Moje ustawienia pod DPro (kluczowe pogrubione): VIDEOOPTIONS="--optimize --encoder x264 --encoder-preset fast --encoder-tune film --encoder-profile baseline --encoder-level 3.0 --quality 20.0" AUDIOOPTIONS="--audio-lang-list pol,eng,und --first-audio --audio-copy-mask aac,ac3,mp3 --audio-fallback ac3 --ab 160 --mixdown stereo" PICTUREOPTIONS="--maxWidth 720 --keep-display-aspect --modulus 2 --non-anamorphic" Miłej zabawy.
  8. grus

    2.0 TSI - wykres z hamowni

    @ daniel_, kilka pytań: 1. Czy badałeś jakoś jak podniesienie momentu skończy się dla skrzyni (DQ250 ma nominalnie max 350Nm) 2. Rozumiem że po zmianach gwarancji już nie ma? 3. Ile Cię kosztowała impreza (przemapowanie plus tłumik)? 4. Czy widzisz jakieś zmiany w spalaniu?
  9. grus

    jakie formaty video obsługuje DM PRO?

    Witajcie, DPro odtwarza bez problemu MP4 z kompresją H.264, pod warunkiem spełnienia kilku warunków z których ten oczywisty to max rozdzielczość w poziomie (szerokość) na 720px, a ten mniej oczywisty to złożoność kodowania, czyli profil kodeka. DP radzi sobie tylko do poziomu baseline (co pewnie wynika z szybkości procesora, ale nie przeszkadza bo jakościowo daje bardzo ładny obraz bez pixelozy i czarną czerń). W praktyce filmy przeznaczone na DPro trzeba przekodować. Testowane wielokrotnie na różnych źródłach w tym plikach 720p ściąganych z YT. Ja sobie to załatwiłem skryptem, który dodatkowo mi zanurza w obrazie napisy w formacie SRT jeśli mam taką potrzebę (na przykład tytuły utworów w koncertach)...
  10. Cześć, Próbuję zrobić moda z lagiem na pedale gazu za pomocą OBD11 i po wejściu w Long coding dostaję komunikat "Something went wrong. Try again later". Co robię nie tak? Security code? Czy ktoś może podać jaki jest dla STG 01 ? Dzięki z góry.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności