Skocz do zawartości

ghostlukas

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ghostlukas

  • Urodziny 09.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZBI/ZK/ZKL

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Także jestem na etapie poszukiwania opon. Po przeczytaniu opinii oraz po własnych przemyśleniach wybrałem DUNLOP SPORT BLURESPONSE. Ma dobre parametry zachowania się na mokrej jezdni, także opinie użytkowników to potwierdzają oraz dodatkowy plus to stosunkowo cicha opona (68dB).
  2. Posiadam taki model bagażnika na rowery (trzeci sezon), jest to produkt polski, wykonany z profili stalowych, więc trochę waży. Montaż na kuli haka jest szybki, łatwy - stabilnie bagażnik jest umocowany. Montaż polega na skręceniu śruby, która popycha wyprofilowaną blachę, która zaciska się na kuli haka. Przewoziłem 3 rowery i wszystko było stabilnie zamontowane (nie było żadnych problemów), ja osobiście jestem zadowolony, choć nie będę ukrywał, że bym wolał Tula, ale to jest drogi interes.
  3. Może powodem takiego odpalania po dłuższym postoju jest cofające się paliwo. Spróbowałbym wymienić filtr paliwa, sprawdziłbym połączenia węży paliwowych.
  4. Witam o to ja i mój Passat:manga Pozdrawiam
  5. Wszystkie wskazania komputera pokładowego się skasowały. Czyli rozumiem, że jak trochę po śmigam passatem to zasięg na baku wróci do prawidłowej postaci?
  6. Witam. Wczoraj musiałem odłączyć akumulator w celu udrożnienia odpływu wody. Po ponownym podłączeniu klem do aku, wszystko jest pięknie z małym wyjątkiem. Komputer pokładowy pokazuje złe wskazanie odnośnie możliwości przejechania na paliwie znajdującym się w baku. Przed odłączeniem aku paliwa było trochę więcej niż pół, dziś dolałem ON na full i komputer pokazuje, że mogę przejechać tylko 580km, a wcześniej mogłem przejechać około 1000km na pełnym zbiorniku. Czy to samo wróci do normy, czy muszę wyjeździć cały bak?
  7. mówisz o połączeniu zbiorniczka z serwem? czy o złączu czujnika poziomu płynu?
  8. właśnie chodzi o to ze nic nie robiłem przy hamulcach. Rok temu tylko uzupełniłem płyn tzn. dolałem do stanu MAX. A teraz jakieś 1-2miesiące temu zobaczyłem tłusty płyn na powierzchni zbiorniczka. I teraz nie wiem czy przepuszcza przez korek czy jest jakaś nie szczelność(może przez ten żółty plastik który jest obok korka wlewu płynu hamulcowego)
  9. witam Mam małe pytanie od nośnie zbiorniczka na płyn hamulcowy, a mianowicie na jego powierzchni jest oleista substancja, na 99% jest to płyn hamulcowy. Stan płynu hamulcowego jest pomiędzy MIN. a MAX, odkręciłem korek wlewu do zbiorniczka i płynu było pod korek, więc go odessałem. Skąd mogą być wycieki? Z pod korka? Na powierzchni nie widać pęknięć.
  10. moim zdaniem jest to wyciek oleju. Na zdjęciu nr 4 widać ze masz zawór EGR cały mokry oraz korek wlewu oleju do silnika. Ja bym obejrzał dokładniej zawór EGR, bo chyba z niego jest wyciek i masz wszystko mokre, kleiste.
  11. Witam Zastanawiam sie na dołożeniem zmieniarki cd do Paska i podoba mi się pomysł zmieniarki w podłokietniku, ale po zdjęciu tych szufladek z podłokietnika ujrzałem metalową ramkę i czerwoną puszkę z biegnącym przewodem. http://img511.imageshack.us/i/1897750662dj0.jpg/ Wysokość od puszki do krawędzi podłokietnika to około 12cm i czy zmieniarka się zmieści w tą dziurę czy trzeba się pozbyć tej ramki z tą czerwoną puszką? Jakie wymiary ma zmieniarka cd? pozdrawiam
  12. Dzieki kolego dominb. Ale raczej odpuszczę sobie serwis VW w Koszalinie, pierwszy wolny tremin to początek września i jak mówisz ze kiepsko malują to na pewno odpada.
  13. witam Koledzy, co możecie powiedzieć na temat serwisu VW/Skoda w Koszalinie, a chodzi mi dokładnie o serwis blacharsko-lakierniczy. Czy dobrze wykonują swoje czynności? Miałem drobną kolizje i chciałbym oddać swojego Passata do nich. Pozdrawiam //dołączyłem do ogólnego wątku bo zaraz by poleciał gdzieś niżej artmin
  14. Ja wlałem G12++ bo taki dostałem w serwisie i można go mieszać z płynem G12. G12++ to koncentrat który należy zmieszać z wodą demineralizowaną.
  15. witam taki komunikat co oznacza - Airbag Gurtstraff
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności