Skocz do zawartości

Kalinosiu35

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kalinosiu35

  • Urodziny 02.05.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pocierzyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć wszystkim. Mam problem z moim Passatem B5 1.8T AEB 96r. Ma założony gaz sekwencyjny. Szukałem w internecie podobnych tematów ale nie znalazłem nic co by w sposób skuteczny rozwiązało problemy. Chodzi mianowicie o następujące problemy. Od pewnego czasu w czasie jazdy ze stałą predkością silnik poszarpuje. Jadę sobie załóżmy 80km/h ze stałą prędkością i zaczyna strzelać i przerywać. Problem występuję też w czasie przyśpieszania z małych obrotów. Dodam tylko, że niecałe 18 tys km temu wymienione świece na dedykowane NGK Platinum. Czytałem, że zmniejszenie przerwy na świecach może pomóc i pomogło ale na krótki czas. Do tego dochodzi nierówna praca silnika na biegu jałowym. Obroty falują - nie są to może spektakularne falowania ale zauważalne w środku samochodu i na obrotomierzu. Do tego do również błąd w VAGu 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent. I od pewnego czasu dodatkowo pojawia się problem z pierwszym rozruchem. Nie zawsze złapie za pierwszym razem jak do tej pory było. Byłem 2 razy u gazownika. 2 razy regulacja i to samo. Liczę na Waszą pomoc Pozdrawiam
  2. Dzięki Panowie za odpowiedzi. Problem został rozwiązany. Przyczyną okazała się źle wyregulowana instalacja LPG, o której wspominał marcin007. Były rozjechane mapy, benzynowa i gazu. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, Pacjentem jest Passat B5 1.8T AEB z LPG. Problem wygląda następująco: Od kilku dni zmagam się z utrudnionym rozruchem zimnego silnika tzn. silnik łapie, na obrotomierzu widać, że silnik podwyższa obroty (ssanie) po czym po chwili gaśnie. Najczęściej potrzeba 3 razy zakręcić, żeby silnik nie zgasł. Jak już silnik załapie i nie zgaśnie to zaczyna się kolejny problem, falowanie obrotów i nierówna praca silnika. W momencie gdy ruszam, wciskam gaz samochód nie jedzie, dopiero po chwili silnik załapuje. Trwa to najczęściej kilka minut. Po tym czasie silnik pracuje równo. Gdy silnik wyłączę, w momencie jak go ponownie chce uruchomić to wystarczy chwila aby zakręcił, ale za to po chwili jak już właściwe obroty złapie to jest zjazd obrotów do ok. 600 RPM. Obroty wracają do tych zadanych 880 RPM i jest w porządku. Dodatkowo od pewnego czasu na VAGu pojawia się błąd 561 związany z niedopasowaniem mieszanki. Dodam, że kilka miesięcy temu wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego (był problem z rozruchem zimnego silnika - po wymianie problem zniknął). W ostatnim czasie walczyłem też z instalacją LPG: w połowie sierpnia padł reduktor - wymiana; pojeżdziłem chwile i do wymiany listwa wtryskowa LPG - wymiana; pojeździłem znów chwilę i tym razem elektrozawór do wymiany. Także w okresie 2 miesięcy wymieniłem prawie wszystkie kluczowe elementy instalacji LPG. Nie wiem, czy jest związek z tym, ale wolę o tym wspomnieć. Czasami się zdarzy, że zimny silnik złapie za pierwszym razem i wtedy problemów z falowaniem obrotów i nierówną pracą silnika nie ma. Dodam, że w momencie gdy przełączam z benzyny na gaz nie czuć różnicy w obrotach silnika, za to w drugą stronę czyli z gazu na benzynę, obroty spadają do ok 600RPM i po chwili wracają do zadanych przez sterownik silnika czyli ok 880RPM Też piszę tutaj na forum, bo szukałem na innych forach poświęconych silnikowi 1.8T mojej problematyki, ale nie znalazłem rozwiązania moich problemów. Liczę na Waszą pomoc, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności