Skocz do zawartości

jacckii

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacckii

  • Urodziny 13.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warm-maz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam wszystkich, mój klimatronik ma 78 kanałów, które nie bardzo pokrywają się z opisem z pierwszej strony, prześledziłem cały ten wątek i nie znalazłem szczegółowego opisu dla mojej wersji, więc poniżej zamieszczam efekt współpracy z google dla potomnych http://www.saunalahti.fi/~jues/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf ps. celowo zamieszczam link do opisu, gdyż nie mam zgody autora na publikację ps2. jeśli przegapiłem coś i takie materiały już istnieją na tym forum, wykasujcie ten post
  2. Zdecydowałem się wymienić sam wkłąd pompy, koledzy wyżej polecili Topran więc taki zamówiłem w sklepie, w rzeczywistości na pudełku jest napisane Vika i ani słowa o Topranie, więc sam nie wiem co to jest i ile pożyje ale po rabacie kosztował 105zl, mam nadzieje że troche pożyje bo słabo ostatnio z kasą, pozdr
  3. pompa paliwa wymieniona, passat odżył w logach widać poprawę, czasy wtrysków się skróciły, a korekcja jest na zerowym poziomie zastanawiam się teraz nad ciśnieniem turbiny, bo chyba trochę jej już brakuje do ideału... możecie zerknąć na logi i skomentować ? na czym teraz powinienem się skupić? http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_117287.html http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_117288.html wielkie dzięki za pomoc pozdr
  4. mechanik sprawdził dzisiaj ciśnienie paliwa: - po odpaleniu na wolnych obrotach wahało się między 2,8 -3,0 bara - po dodaniu gazu, pod obciążeniem spadało do 2 barów twierdzi, że to zdecydowanie za mało, że powinien trzymać 3,5 bara filtr paliwa wymieniłem ale to nie pomogło więc pompa paliwa do wymiany... ??
  5. przed pierwszymi logami skasowałem wszystkie błędy i jazda, zauważyłem, że wartość korekcji stale rośnie przed dzisiejszymi logami nie było czego kasować, zero błędów pamiętałem, że korekcja osiągnęła poziom ponad 20% stąd było moje pytanie jeśli nie ma żadnych błędów to jak mogę Vagiem zresetować tego typu wartości?
  6. logi z grup 30, 31, 33 w poniższym linku: http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_116685.html zupełnie nie wiem jak je interpretować, możecie przetłumaczyć na polski? z ciekawości jeszcze raz zrobiłem logi z grup 02, 115, 118, auto dzisiaj przyspieszało dość równomiernie w całym zakresie obrotów ale nadal zamulone i logi wyglądają dużo gorzej niż poprzednie, czy ma to związek z korektą ok. 20% w grupie 032 ? http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_116684.html jutro ścignę mechanika żeby sprawdził ciśnienie na listwie wtryskowej i dam znać dzięki za pomoc, pozdr
  7. Witam wszystkich, pacjent to: passat B5FL 1.8T AWT bez gazu, seria, ok. 250 tys. km Kilka dni temu auto straciło moc i wyskoczył Check engine, Vag pokazał następujące błędy: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 35-00 - - 16517 - O2S B1 S1: Signal too Slow 35-10 - - - Intermittent błąd 16517 był już wcześniej i jedyne co zauważyłem to, że z rana odpalał po dłuższym kręceniu albo za drugim razem obecnie auto nie ma mocy w dolnej części obrotów, dusi się, zdarzyło się, że na zimnym silniku po dodaniu gazu zgasł, powyżej 4 tyś. ciągnie (raczej) normalnie nie czuć dławienia ponadto od pewnego czasu słychać świst turbiny załączam logi do analizy i proszę o interpretację: grupy 02, 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_116436.html grupy 02, 115, 032: http://vaglog.rtnet.pl/jacckii_116435.html jeśli potrzeba dodatkowego info, logów z innych grup dajcie znać z góry wielkie dzięki za pomoc w ustaleniu usterki pozdr
  8. W Gdańsku jest firma NAGENGAST http://www.nagengast.pl Czy dobra? Tego niestety nie wiem. Może grupa z Trójmiasta coś się wypowie w tym temacie...
  9. Witam, podłącze się pod temat... Wczoraj po pracy odpalam paska i widzę, że na wyświetlaczu climatronika w miejscu temperatury zew. są kreski: "- -" i klima nie chodzi. Przyjechałem do domu, zgasiłem auto po 15 min odpalam i tym razem poprawnie pokazuje temperaturę i klima chodzi. ( tyle wstępu...) Przeczytałem cały ten wątek i wiele się wyjaśniło ale nie kumam kiedy wyświetlacz pokazuje kreski (jak u mnie), a kiedy przejmuje wartości z drugiego czujnika? Czy w moim przypadku czujnik mówi 'papa' czy mam gdzieś zwarcie? Z góry dzięki za wyjaśnienie pozdrawiam
  10. Witam Podłącze się pod temat aby nie rozpoczynać nowego. Dzisiaj podczas skręcania na nierównej drodze usłyszałem "brzdęk", huk czy jak to inaczej nazwać, ewidentnie metaliczny dzwięk jak by coś strzeliło. Stanąłem na równej nawierzchni i prawe przednie koło jest schowane w nadkolu, natomiast z lewej strony wciąż jest przerwa między kołem a nadkolem. Czy pękła mi sprężyna czy może jednak to coś innego? Dodam, że auto nie znosi, hamuje prosto i generalnie nic więcej nie zauważułem. Zaraz pewnie wezmę lewarek i obbadam sprawę ale może mieliście już takie doświadczenia i macie ciekawe sugestie. Z góry dzięki Wesołych Świąt No i już po oględzinach. Oczywiście pękła sprężyna i mam nadzieje, że reszta jest w porządku. Czy sprężyny na przód różnia się w zależności od silnika?
  11. niedawno znajomy w golfie 1.9tdi miał taką akcję tyle, że spadła mu tylko rura od turbo ale chłopak bardzo się przestraszył i oddał auto do naprawy do ASO seata, pół dnia zajęły im oględzimy i naprawa (założenie rury) i skasowali.... 200zl
  12. Podobnie ma się sprawa z passatami wypuszczanymi na Szwecję. Trafić tam 3BG z komputerem pokładowym to wielka sztuka, za to spryskiwacze na reflektory mają tam wszystkie auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności