-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O domzik
- Urodziny 15.01.1981
Informacje osobiste
-
Imię
paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Helmond
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
"button for driver assist. systems defective" - co to za blad?
domzik odpowiedział mwlodarc → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
witam odgrzewam kotleta ale czy problem zastał rozwiązany , jeżeli tak to w jaki sposób -
Niewchodzą biegi, brak sprzęgła ???
domzik odpowiedział giovanni666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jak wysprzęglik się zawiesi to pedał zostaje przy podłodze ja wymieniałem w Holandii , mechanikowi zajęło to ok. 5 godz skasował 250eur+części -
Niewchodzą biegi, brak sprzęgła ???
domzik odpowiedział giovanni666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
u mnie dostało się się pomiędzy tarczę a docisk i nie można było wysprzęglić przy okazji rozsypało sie po sprzęgle i też musiałem zmieniś komplet . Jak gniazdo się wyrobi to Cię jeszcze skasują za regenerację ,więc lepiej nie zwlekaj -
Niewchodzą biegi, brak sprzęgła ???
domzik odpowiedział giovanni666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
lepiej jak naj szybciej zmienić, jak ci wypadnie w czsie jazdy to już biegu nie zmienisz (lepiej żeby nie stało sie to daleko od domu) u mnie zaczęło wyrabiać gniazdo łożyska -
Problem z alternatorem, ładowaniem.
domzik odpowiedział worthersee → na temat → Elektryka, oświetlenie
a co może być jeśli jest ładowanie kontrolka się nie świeci a notorycznie pojawia się błąd 17911 sprawa sama się rozwiązała na trasie zaświeciło się ładowanie , po zdemontowaniu regulatora okazało się , że jest przerwa na wirniku(już wiem co grzechotało w alternatorze)u jakiiegoś magika kupiłem nówkę używany bosch -miałem valeo -
wtyczka http://images50.fotosik.pl/355/f964b918884e2a06med.jpg u mnie ma żadnych szumów , jedynie były małe problemy jak miałem zbyt wolną kartę pamięci ,miał wtedy problemy z wczytaniem a brzęczenie może byc spowodowane słabym połączeniem masy . Wersji tego urządzenia jest tak wiele jak sprzedających może trafiliście na wersję bez filtra na zasilaniu lub kabel nie jest ekranowany
-
proszę bardzo Awariall http://images40.fotosik.pl/336/929d38d1308fdda4med.jpg
-
ja mam takie coś , działa najlepiej z pendrivem http://cgi.ebay.pl/USB-SD-AUX-MP3-Adapter-CD-Wechsler-AUDI-VW-SEAT-SKODA-2-/170383043007?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item27ab9ee9bf
-
przecież tam nie ma żadnej linki , a tym bardziej gażnika sprawdz na vagu jak pracuje pedał gazu
-
zatkana odma powoduje słabsze smarowanie wałków
-
sorki chodziło mi o kąt synchronizacji
-
dla pewności mozna silnik>bloki pomiarowe>004>ostatnia pozycja tolerancja +-3 najepiej jak jest 0
-
u mnie to szarpanie występowało na początku przy gwałtownym przyspieszaniu później najakiś czas przestało , po jakimś czasie znowu zaczeło ale już na niższych biegach . zmieniłem filtr paliwa-nie pomogło , w końcu jak mu depnąłem to zaczęło telepać silnikiem i wywaliło błąd brak regulacji wtrysk 1 , jak sprawdziłem wtyczkę to wyszła lekko, przez przypadek przy vag-owaniu zobaczyłem ,że kąt synchronizacji miałem -4.9
-
miałem podobny objaw przyczyną był luźny wtyk na pierwszym wtrysku
-
jak sprzęglo się ślizga to nie tylko przy zmianie biegów jeżeli obroty skaczą a prędkość nie to na 100% sprzęgło