Skocz do zawartości

derickkhy

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O derickkhy

  • Urodziny 01.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    małopolska

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. czyli bardzo podobnie jak u mnie. Ja miałem ustawioną na 23 stopnie i 3 kreski prędkości.
  2. Nagrzewnica w miarę możliwości wypłukana/odkamieniona. Zastosowałem zwykły odkamieniacz w płynie. Całą nagrzewnicę zalewałem płynem i czekałem pół godziny, a następnie do nagrzewnicy podłączałem pompkę na wiertarkę, by wymusić obieg płynu. Pompowałem 1-2 minuty zmieniając kierunek przepływu. Następnie nagrzewnicę płukałem wodą destylowaną. Wodę wydmuchiwałem powietrzem. Całość powtarzałem 5 razy. Po pierwszym płukaniu wypłynął gęsty "żurek" i małe drobinki kamienia frakcji 0,5-2 mm , stopniowo coraz czystszy płyn i woda. Po piątym płukaniu woda czysta, ale jeszcze wielokrotnie przepłukałem samą wodą, by pozbyć się wszystkich wolnych drobinek kamienia. Efekty? Maksymalną temperaturę jaką zaobserwowałem w menu serwisowym na kanale 23 to 70 st.C., na postoju jest około 50 st.C.. Wyraźnie czuć cieplejsze powietrze wewnątrz kabiny. Panowie, jaką macie temperaturę na kanale 23 w climatronicu? Ciekaw jestem jakie temperatury są przed wymianą i u tych po wymianie nagrzewnicy. Wejście w menu serwisowe to kombinacja wciśniętych przycisków na climatroniku: "ECON" + "NAWIEW -" + "TEMP -" Przyciskami od temperatury zmieniamy kanały.
  3. Dzięki za odpowiedzi. Climatronic nie ma żadnego błędu, nie słychać też niepokojących czy dziwnych odgłosów pracujących klap. Dzisiaj rano przy -17 st.C. też szybko się nagrzał, ale cóż z tego jak we wnętrzu takie zimno, że prawie śnieg sypie. Jutro od samego rana zacznę płukać odkamieniaczem.
  4. Witam, jestem świeżakiem na forum. Sprawa dotyczy słabego ogrzewania . Auto przy -20 st.C. na zewnątrz nagrzewa się po około 5-6 km do temp. 90 st.C.. Jak do tej pory wymieniony termostat,układ płukany środkiem Liqui Moly, nowy płyn, odpowietrzony układ na rurce od nagrzewnicy i dalej nic, żadnej poprawy. Przepływ płynu przez nagrzewnice dosyć dobry ( na powrocie niewiele mniejsze ciśnienie niż na zasilaniu nagrzewnicy). W menu serwisowym climatronica na kanale 23 gdzie jest podawana temperatura cieczy w wymienniku ciepła i maksymalną temperaturę jaką zaobserwowałem to 51 st.C. a na postoju lub przy zwiększonej sile nawiewy spada do około 30-35 st.C. Po podłączeniu komputera, na kanale 7 w blokach pomiarowych temperatura płynu chłodzącego w silniku wynosi: na postoju około 71 st.C. a podczas jazdy wynosi 79-80 st.C. ( na zegarach zawsze trzyma równo 90 st.). Z tego co tu wyczytałem wychodzi na to, że padła nagrzewnica, chociaż nie parują mi szyby, nie czuć płyny w kabinie, płynu nie ubywa. Moje pytania to... - jaką temperaturę wskazuje Wam climatronic na kanale 23? - skąd te rozbieżności w wartościach odczytanych z VAG-a a wskazaniem zegarów? - czy płukanie czymkolwiek nagrzewnicy komuś pomogło? jakich środków używaliście? - jeśli już nic innego nie pozostaje jak rozbierać i wymienić nagrzewnicę... to jaką kupić? Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności