jony
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jony
- Urodziny 13.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
niedzwiedza
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
-
Rok produkcji
2012
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
to jest cytat kolegi z forum a4
-
Nie przypominam sobie że pisałem o tym że mam wgrane nowe oprogramowanie.Piszę po to żeby inni mieli wiedzę że wgranie nowego oprogramowania rozwiązuje problem.Pozdrawiam
-
Wgrane nowe oprogramowanie 0511,problem znikł.Moje auto to audi a4 b8 2012r
-
Na stronie forum a4 kolega opisuje kodowanie bez wgrywania nowego softu twierdzi że pomogło
-
nie chodzi o ADS tylko o kodowanie wspomagania tu jest wspomaganie elektryczne ,takie same problemy mają a4,a6 q5,w necie bardzo dużo informacji na ten temat,wgrywanie nowego softu itd Oto odpowiedz na problem z kierownicą jest to wada fabryczna Audi dotyczy to w dużej większości rocznika z 2012 roku ,przyczyną jest powstające pole elektromagnetyczne silnika wspomagania kierownicy rozwiązanie banalne wgranie nowego softu do sterowania soft jest dostępny w ASO od 2015 r wtedy to audi zlokalizowało ten problem Koszt w ASO to około 300 zł nowy TPI i po sprawi nie będę tu podawał całego numery softu bo może wasze auto ma trochę inny W kwietniu 2018 pojechalem do serwisu Audi (Autospecial Krakow), opisalem im problem i wgrali nowe oprogramowanie układu kierowniczego. To bardzo pomogło! Nie ma już "przeskoków" na kierownicy, a sama kierownica wraca do pozycji "zero". Układ kierowniczy dalej jest dla mnie "za miękki" ale precyzja bardzo się poprawiła. Przedtem z tymi przeskokami układ kierowniczy był dla mnie nie do zaakceptowania, teraz jest naprawdę OK. Wersja oprogramowania układu kierowniczego która została wgrana przez Audi to: 8K0909144R; 0511 Pozdrawiam,
-
Kodowanie ADS - A4 B8 - Audi A4 Klub Polska
-
Świece żarowe grzeja po odpaleniu silnika.
jony odpowiedział radek_vw → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
świece grzeją w zależności od temperatury czieczy chłodzącej (steruje czujnik g2)jak kontrolka zgaśnie i silnik odpali to jeszcze kilkanaście sekund świece grzeją.można to sprawdzić tak -włączamy zapłon ,świeci się kontrolka ,gaśnie kontrolka ,nie odpalamy silnika ,słuchamy kiedy puści przekażnik albo obserwujemy lampkę oświetlenia wnętrza samochodu -
wymieniałem w aso czujnik G2 iteż mi proponowali osłone sprzęgła plus przegląd odprowadzenia wody z drzwi też gratis:zakrecony:
-
Silnik łapie temp 90'C po 14 kilometrach.
jony odpowiedział barman.m → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ja przy -10 90 C łapie po 10km tak ma być czujnik G2 nowy