Skocz do zawartości

jony

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jony

  • Urodziny 13.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    niedzwiedza

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie przypominam sobie że pisałem o tym że mam wgrane nowe oprogramowanie.Piszę po to żeby inni mieli wiedzę że wgranie nowego oprogramowania rozwiązuje problem.Pozdrawiam
  2. Wgrane nowe oprogramowanie 0511,problem znikł.Moje auto to audi a4 b8 2012r
  3. Na stronie forum a4 kolega opisuje kodowanie bez wgrywania nowego softu twierdzi że pomogło
  4. nie chodzi o ADS tylko o kodowanie wspomagania tu jest wspomaganie elektryczne ,takie same problemy mają a4,a6 q5,w necie bardzo dużo informacji na ten temat,wgrywanie nowego softu itd Oto odpowiedz na problem z kierownicą jest to wada fabryczna Audi dotyczy to w dużej większości rocznika z 2012 roku ,przyczyną jest powstające pole elektromagnetyczne silnika wspomagania kierownicy rozwiązanie banalne wgranie nowego softu do sterowania soft jest dostępny w ASO od 2015 r wtedy to audi zlokalizowało ten problem Koszt w ASO to około 300 zł nowy TPI i po sprawi nie będę tu podawał całego numery softu bo może wasze auto ma trochę inny W kwietniu 2018 pojechalem do serwisu Audi (Autospecial Krakow), opisalem im problem i wgrali nowe oprogramowanie układu kierowniczego. To bardzo pomogło! Nie ma już "przeskoków" na kierownicy, a sama kierownica wraca do pozycji "zero". Układ kierowniczy dalej jest dla mnie "za miękki" ale precyzja bardzo się poprawiła. Przedtem z tymi przeskokami układ kierowniczy był dla mnie nie do zaakceptowania, teraz jest naprawdę OK. Wersja oprogramowania układu kierowniczego która została wgrana przez Audi to: 8K0909144R; 0511 Pozdrawiam,
  5. Kodowanie ADS - A4 B8 - Audi A4 Klub Polska
  6. świece grzeją w zależności od temperatury czieczy chłodzącej (steruje czujnik g2)jak kontrolka zgaśnie i silnik odpali to jeszcze kilkanaście sekund świece grzeją.można to sprawdzić tak -włączamy zapłon ,świeci się kontrolka ,gaśnie kontrolka ,nie odpalamy silnika ,słuchamy kiedy puści przekażnik albo obserwujemy lampkę oświetlenia wnętrza samochodu
  7. wymieniałem w aso czujnik G2 iteż mi proponowali osłone sprzęgła plus przegląd odprowadzenia wody z drzwi też gratis:zakrecony:
  8. ja przy -10 90 C łapie po 10km tak ma być czujnik G2 nowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności