bajer89
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bajer89
- Urodziny 24.01.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Bart
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
UK
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
bajer89 obserwuje zawartość → Montaż halogenów + doświetlanie zakrętów w Passat B7, Zerwany gwint na bloku pod deklem, 1.9 BXE Log wtrysków - trzęsie i kopci i oraz 4 innych
-
Panowie i Panie , nie wiem jak do tego doszło i kto to uczynił ale mam zerwany gwint pod deklem, muszę to naprawić przez nawiercenie nowego gwintu - wiem to jest amelinowe i może być kłopot ale pytanie moje dotyczy sie bardziej wyboru odpowiedniej sprężyny nowego gwintu mam tu na myśli taki o to wichajster > Thread Repair Kit < sprężynka 6M x1.0mm będzie odpowiednia ? Ktoś już to robił i ma wiedze w tym temacie ?
-
Witam, czy ktoś może mi pomóc przy zakupie pompy paliwa do silnika 1.9 TDI BXE 105 2006r. W internecie widzę dużo różnych modeli , zakupiłem jedną z bosha ale okazało się ze ma inne końcówki do wężyków. W opisach na stronach widzę ze czasem jest podane 0 bar i 0,5bar i teraz nie wiem czy jest to błąd opisu czy faktycznie do tego silnika ma być konkretna wartość ciśnienia
-
Witam, Mam szybkie pytanie. Silnik zaczął wpadać w dziwne wibracje i kopcić jakby zaczął palić "ePapierosa" , zrobiłem szybki skan w grupach 13, 18 , 23 ( zdjęcie poniżej ) zastanawiam mnie wysoka wartość w grupie 23 na 3 cylindrze czy to może oznaczać ze na tym wtrysku są jakieś nie prawidłowości ( wtrysk albo przewody ) i on by powodował dziwną prace silnika podczas odpalania i jak i na biegu jałowym , dodam że problem występuje w 7/10 przypadkach startu silnika.
-
A wiesz w której części świata szukać diagnostyki klimy w vcd’sie?
-
Idą ciepłe dni wiec chciało by się korzystać z klimy niestety nie działa jak by Pan chciał. passat b6 z manualna klimatyzacja strzela fochami, nie dmucha zimnym kiedy włączam klime ( przycisk eco-off) , zapodaje ostrym ciepłem z zewnątrz. Dopiero po przejechaniu sporego odcinka i mocnym dohamkwaniu zaczynam czuc lekki powiew zimna aż po kilku minutach klimatyzacja rozkręca się dobre. W czym może leżeć problem ?? Dodam ze zaraz po staracie wiatraki się nie kręcą i nie słuchać charakterystycznego dźwięku załączania się klimy. Innym razem jak robiłem coś przy plastikach i odpiolem panel sterowania nawiewów wiatraki się załączały po „przekręceniu stacyjki”. Podsumowując klima w trasie raz działa raz nie, przemiennie od nastroju Może ktoś się spotkał z podobnym problemem i pomoże w zlokalizowaniu usterki
-
a wiesz jak idzie wiązka ? gdzie ewentualnie są jakies kostki/połączenia zeby tam szukać winowajcy ?? no czemu nie moge zrobic w VCD nastwów pods.
-
Jeździłem, ( na desce migają hamulce insa sygnały dźwiękowe ) błędów ni dało się skasować , a drugi zacisk działa inotwiera się automatycznie przy ruszaniu , może jakaś inna procedurę zastosować ? Odpiąć aku przejechać się , nie zaciągając hamulca sróbuje skasować błąd
-
Wyciągnięcie bezpiecznika - przecież to samo się może stać w przypadku spalenia bezpiecznika - wiec czy ktoś coś poradzi , bo nigdzie nie pisało ze ma to głębsze dno tylko ze jest to „tymczasowo bezpieczne „ nowy moduł czy da się to jakoś zakodować ??
-
Pytam bo nie wiem, nigdzie nic nie pisało ze to może spowodować większe kłopoty... muszę wymieniać moduł czy na nowo „coś” ustawić
-
takie pytanie z innej beczki czym roznią sie te silniczki o numerach 32330208 32332267 czy ma to znaczenie przy wymianie ? jeśli zamontuje sie inny ? Wiec , zakupiłem chiński zacisk aby na "szybko " naprawić problem z hamulcem ręczny ( nie rzucać kamieniami we mnie z tego powodu ) niestety na desce dalej widnieją błędy hamulca , a on sam nie działa w VAG;u mam błąd 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Electrical Fault in Circuit - MIL ON Po przepięciu starego i sprawdzenia błąd nie znika i nie da sie go wykasować bo zaraz powraca. Próbowałem zrobić testy i nastawy niestety ani lewy ani prawy zacisk nie ruszył , w nastawach podstawowych nie mam dostępu do wszystkich grup ( grupa 10- wywala błąd w polach ) i tu nasuwa mi się myśl ze to może problem z modułem , gdyż odpinałem bezpiecznik aby podróżować w ciszy - czy coś sie mogło rozkodować z samym modułem ?? dodam ze z przycisku prawy sie zaciąga/puszcza , a Lewy jakby był cały czas nie widoczny , co należy w takim przypadku zrobić ? bo silniczek podpięty a na desce choinka światełek z kolędami....
-
Radio RCD 310 podłączenie
bajer89 odpowiedział mario105 → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
troche odkopuje temat ale możesz dokładnie pokazać o jaki adapter chodzi ? -
-
Jest to żarówka philips exreme vision
-
Witam, czy ktoś pomoże jak ustawić w VAg aby żarówka led w postojowych świeciła i nie wyrzucała błędu ?
-
Montaż halogenów + doświetlanie zakrętów w Passat B7
bajer89 odpowiedział nTomek → na temat → Elektryka, oświetlenie
Działa jak należy nie zaznaczyłem wcześniej wszystkich bitów