Skocz do zawartości

bajer89

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bajer89

  • Urodziny 24.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Bart
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie i Panie , nie wiem jak do tego doszło i kto to uczynił ale mam zerwany gwint pod deklem, muszę to naprawić przez nawiercenie nowego gwintu - wiem to jest amelinowe i może być kłopot ale pytanie moje dotyczy sie bardziej wyboru odpowiedniej sprężyny nowego gwintu mam tu na myśli taki o to wichajster > Thread Repair Kit < sprężynka 6M x1.0mm będzie odpowiednia ? Ktoś już to robił i ma wiedze w tym temacie ?
  2. Witam, czy ktoś może mi pomóc przy zakupie pompy paliwa do silnika 1.9 TDI BXE 105 2006r. W internecie widzę dużo różnych modeli , zakupiłem jedną z bosha ale okazało się ze ma inne końcówki do wężyków. W opisach na stronach widzę ze czasem jest podane 0 bar i 0,5bar i teraz nie wiem czy jest to błąd opisu czy faktycznie do tego silnika ma być konkretna wartość ciśnienia
  3. Witam, Mam szybkie pytanie. Silnik zaczął wpadać w dziwne wibracje i kopcić jakby zaczął palić "ePapierosa" , zrobiłem szybki skan w grupach 13, 18 , 23 ( zdjęcie poniżej ) zastanawiam mnie wysoka wartość w grupie 23 na 3 cylindrze czy to może oznaczać ze na tym wtrysku są jakieś nie prawidłowości ( wtrysk albo przewody ) i on by powodował dziwną prace silnika podczas odpalania i jak i na biegu jałowym , dodam że problem występuje w 7/10 przypadkach startu silnika.
  4. A wiesz w której części świata szukać diagnostyki klimy w vcd’sie?
  5. Idą ciepłe dni wiec chciało by się korzystać z klimy niestety nie działa jak by Pan chciał. passat b6 z manualna klimatyzacja strzela fochami, nie dmucha zimnym kiedy włączam klime ( przycisk eco-off) , zapodaje ostrym ciepłem z zewnątrz. Dopiero po przejechaniu sporego odcinka i mocnym dohamkwaniu zaczynam czuc lekki powiew zimna aż po kilku minutach klimatyzacja rozkręca się dobre. W czym może leżeć problem ?? Dodam ze zaraz po staracie wiatraki się nie kręcą i nie słuchać charakterystycznego dźwięku załączania się klimy. Innym razem jak robiłem coś przy plastikach i odpiolem panel sterowania nawiewów wiatraki się załączały po „przekręceniu stacyjki”. Podsumowując klima w trasie raz działa raz nie, przemiennie od nastroju Może ktoś się spotkał z podobnym problemem i pomoże w zlokalizowaniu usterki
  6. a wiesz jak idzie wiązka ? gdzie ewentualnie są jakies kostki/połączenia zeby tam szukać winowajcy ?? no czemu nie moge zrobic w VCD nastwów pods.
  7. Jeździłem, ( na desce migają hamulce insa sygnały dźwiękowe ) błędów ni dało się skasować , a drugi zacisk działa inotwiera się automatycznie przy ruszaniu , może jakaś inna procedurę zastosować ? Odpiąć aku przejechać się , nie zaciągając hamulca sróbuje skasować błąd
  8. Wyciągnięcie bezpiecznika - przecież to samo się może stać w przypadku spalenia bezpiecznika - wiec czy ktoś coś poradzi , bo nigdzie nie pisało ze ma to głębsze dno tylko ze jest to „tymczasowo bezpieczne „ nowy moduł czy da się to jakoś zakodować ??
  9. Pytam bo nie wiem, nigdzie nic nie pisało ze to może spowodować większe kłopoty... muszę wymieniać moduł czy na nowo „coś” ustawić
  10. takie pytanie z innej beczki czym roznią sie te silniczki o numerach 32330208 32332267 czy ma to znaczenie przy wymianie ? jeśli zamontuje sie inny ? Wiec , zakupiłem chiński zacisk aby na "szybko " naprawić problem z hamulcem ręczny ( nie rzucać kamieniami we mnie z tego powodu ) niestety na desce dalej widnieją błędy hamulca , a on sam nie działa w VAG;u mam błąd 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282): Electrical Fault in Circuit - MIL ON Po przepięciu starego i sprawdzenia błąd nie znika i nie da sie go wykasować bo zaraz powraca. Próbowałem zrobić testy i nastawy niestety ani lewy ani prawy zacisk nie ruszył , w nastawach podstawowych nie mam dostępu do wszystkich grup ( grupa 10- wywala błąd w polach ) i tu nasuwa mi się myśl ze to może problem z modułem , gdyż odpinałem bezpiecznik aby podróżować w ciszy - czy coś sie mogło rozkodować z samym modułem ?? dodam ze z przycisku prawy sie zaciąga/puszcza , a Lewy jakby był cały czas nie widoczny , co należy w takim przypadku zrobić ? bo silniczek podpięty a na desce choinka światełek z kolędami....
  11. troche odkopuje temat ale możesz dokładnie pokazać o jaki adapter chodzi ?
  12. Jest to żarówka philips exreme vision
  13. Witam, czy ktoś pomoże jak ustawić w VAg aby żarówka led w postojowych świeciła i nie wyrzucała błędu ?
  14. Działa jak należy nie zaznaczyłem wcześniej wszystkich bitów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności