Skocz do zawartości

Kuku1985pl

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kuku1985pl

  • Urodziny 02.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Okazało się za mam jakiś dodatkowy przekaźnik główny do pompy paliwa i coś jeszcze w pompie. Po usunięciu samochód odpala jak wcześniej. Niestety elektryk tego nie wymienił tyłku usunął i podejrzewam że teraz jak coś pójdzie nie tak to spali pompę. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  2. U mnie dalej jest problem z zasilaniem pompy paliwa ? ewidentnie nie słychać jak się załącza, i poruszam się z kablem na krótko. Dzisiaj zdechł na środku ulicy bo się kable wyluzowały. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  3. Bankowo przekaźnik 409 nie ma zimnego lutu bo sprawdzał go elektryk, ale powiedział że może być trefny układ scalony. Dzisiaj znalazłem informację że często jest to także zasługą przekaźnika 109 i teraz moje pytanie czy taki przekaźnik jest w 2.0AZM jak tak to gdzie? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  4. Hmmm, no nie wiem, puki co na bank wiem że coś nie uruchamia pompy paliwa, działa tylko na krótko. Znalazłem w internecie informację że są 3BG z mikrostykiem w drzwiach kierowcy i on odpowiada za uruchamianie pompy ale to tak 50/50 bo nie wszystkie tak mają. Tego jest tak dużo że nie wiem od czego zacząć. Dzisiaj połączyłem żarówki pod oryginalny kabel i zapaliły się na 3-4s czyli jest prąd na kablu (wtf) No ale ok podłączyłem pod pompę i odpala od strzała. Nie ogarniam tego... Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  5. Kabla do pompy na krótko jak mam oryginalny to nie odpali a na krótko do aku. odpala. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  6. Przekaźnik jest za bezpiecznikami (tymi w kabinie od strony kierowcy). Samochód jeździł dwa dni z pompą pod stałym napięciem i dzisiaj po wymianie kabla na oryginalny... odpalił bez jakiegoś ale. Zaczynam się zastanawiać czy to w moim przypadku nie jest wina filtra powietrza lub jakiegoś czujnika temp. bo on teraz tak zrobił jak był rozgrzany i stał trochę na słońcu. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  7. Dzięki za informacje na temat miejsca położenia przekaźnika 409 - ewidentnie mój post został olany. Widzę że każdy wychodzi z założenia że jak nie odpisze to pytający i tak sobie znajdzie, owszem znalazłem, ale więcej pozbawiło mnie to czasu, niż kogoś by zbawiło 5min. na odpisanie. Powracając do tematu, przekaźnik wygląda jak nowy, po włożeniu go do skrzynki samochód odpalał przez dwa dni a teraz pali na 2-8s dławi się na obrotach i gaśnie jak tylko dodam gazu automatycznie się gasi. Immo raczej odpada nawet sam elektryk samochodowy to stwierdził, pompa także jest ok bo na krótko chodzi. Z tym że teraz po przekręceniu kluczyka jej nie słychać tak jak by ją coś blokowało... nie wiem czy to czujnik położenia wału czy może sam przekaźnik a może coś jeszcze innego.... ? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  8. Witam, pacjent to Passat 3BG 2.0 115KM Automat. Samochód dosłownie po powrocie ze sklepu odmówił posłuszeństwa (kręci,ale nie odpala). Po scholowaniu pod dom znajomy podłączył małe urządzenie wielkości tableta, stwierdził że ma błąd immobilizera jednak po skasowaniu nic się nie zmieniło a sama kontrolka gaśnie. Podłączyłem pompę paliwa na krótko i samochód odpala (na kablu od pompy jest jakieś 10V) obstawiam że to wina przekaźnika, być może zaśniedziały styki, czy ktoś wie gdzie ten przekaźnik się znajduje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności