Skocz do zawartości

wujas_w11

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wujas_w11

  • Urodziny 14.09.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012
  1. W Jeleniej Górze. Na miejscu robią. Demontaż,montaż i regeneracja 900zl.
  2. No i nareszcie koniec z wibracjami i tarabanieniem na kostce. Wszystkiemu była winna przekładnia kierownicza. Po regeneracji autko chodzi jak po masełku!:jupi
  3. Tak jak mówisz. W każdy sposób był sprawdzany. Jeden z diagnostów zasugerował że może być przyczyną przekładnia. Jak sprawdzał zaniepokoiły go szumy jak w miejscu kręcił kierownicą i delikatne stuki do tego te stuki pod nogami na kostce brukowej podczas jazdy na w prost. Może ktoś podpowie jak dokładnie ja sprawdzić żeby się w koszty nie pchać.
  4. No to jeszcze coś nowego. Jak ją sprawdzić. Bo tylu sprawdzało i nic nie zauważyło.
  5. Ok. Jeżeli przeguby, to one by tak hałasowały na kostce brukowej? Czuję to pod nogami.
  6. Pomocy...bo już nie wiem co mam robic! Chodzi mi o tzw. tarabanienie które wyczuwam, gdy wjadę na kocie łby ( kostkę), czy bardzo nierówną drogę. Tarabanienie czuć pod nogami. Ale gdy wjeżdżam na hopki lub krawężnik - idealnie. Byłem już na kilku stacjach diagnostycznych. Ścieżki...ścieżki....i wszystko wychodzi, że jest idealnie. Zero luzów. Opony nowe, zbieżność zrobiona. Jeden zasugerował łączniki stabilizatorów. Wymieniłem. Amortyzatory, łożyska i poduszki - wymienione. Pomogło na tyle,że auto przestało lekko wibrować. Czy ktoś coś zaproponuje? Czy mam brać się za wahacze ( choc diagnoza na stacji nie wykazuje luzów na nich ani na sworzniach)? A może drążek stabilizatora daje takie objawy?
  7. Witam! Proszę o poradę. Zdecydowałem się na wymianę dwumasy. Zaproponowali mi : komplet ( koło dwumasowe , docisk sprzęgła, tarcza sprzęgła, śruby montażowe, łożysko hydrauliczne) - SACHS 2370 zł LUK 2830 zł. Czy SACHS jest w porządku? Czy lepiej jednak dopłacić i brać LUKa? (Passat 2.0 B7 TDI 2013r., silnik CFFB funkcja start-stop)
  8. Witam wszystkich! Co mu dolega? 1. Przy ok. 130 km/h wzwyż drga,widać po pasażerach jak wchodzą w lekkie wibracje- choć nie czuję niczego na kierownicy. 2.Na jałowym biegu przy wciśniętym sprzęgle jest ok,ale jak puszczam to słyszę "klekot" od strony lewego koła. 3.Opony nowe. 4.Przegląd niemiecki do grudnia 2017. :dupablada
  9. Witam! Mam podobnie-auto drga od ok. 130 km/h. Jestem przed sprawdzeniem zbieżności. Opony nówki. Ale przypuszczam,że pada mi dwumasa. Czy drgania to może być także wynik siadającej dwumasy? Oprócz tego przy lekkim (płytkim) wciskaniu sprzęgła słyszę klekot w okolicach lewego koła.
  10. Witam! Dziś przy odpalaniu miałem problem. Auto nie reagowało. Na moment pojawiła się żółta kontrolka "sprężynka". Auto podpięte zostało pod komputer. Pojawił się błąd 5600. Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat. Może ktoś coś wie na temat tego błędu?Proszę o pomoc...
  11. Podkręcałem do ok.2000 - 2400. Tak-o ćwierkanie Czyli wszystko w porządku, super! Dzięki wielkie!
  12. Witam. Jestem nowy na forum. Mam pytanie dotyczące pracy silnika . Zastanawia mnie odgłos przy dodawaniu gazu (na luzie). Czy to normalny odgłos pracy silnika? Passat 2.0 TDI 140KM 2012r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności