Jump to content

mikelib

  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About mikelib

  • Birthday 06/15/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pow.chrzanowski

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Jak ja wymienialem przeguby z ASO to wygladaly tak jak na tej 1 aukcji co podales, z tym ze mocowanie srob bylo pelna blacha, a nie jakies takie wyciecia jak w tym na zdjeciu...
  2. Super To pewnie tez byly przeguby walniete... no chyba ze polosie, ale watpie Dobrze ze juz dziala Pozdro! Ja wlasnie wracalem z Krakowa i na wycietym asfalcie rozcialem BFGoodrich G-Grip 205/55R16 91 V znowu wydatki
  3. Przeguby 1K0 498 103 EX (2.0 ozn BKD z DSG ozn HQL) W Skodzie na zakopiance w Krakowie wytargalem jeden za 670zl, drugi za 630, przy uzyskanych rabatach, bo normalnie wolaja za nie 745zl (to sa regenerowane i stare przeguby trzeba im oddac) bo nowki gosc mi ostatnio mowil ze 1200 cos kosztuja. O zamiennikach na razie trzeba zapomniec- nie wystepuja Ewentualnie mam namiar na goscia z Wawy co za 610 moze załatwić, tylko stare mu trzeba odeslac.
  4. Wymieniłem po lewym teraz prawy przegub wewnętrzny i jak ręka odjął, nic nie trzęsie już można znowu śmigać Dobrze ze to nie dwumasa, bo chyba więcej problemów by było z tą reklamacją
  5. Bylem w autoserwisie, goscie wzieli auto na kanal, i mowia: Oba przeguby do wymiany, lewy sredni luz, prawy suchy i duzy luz, takze oba wewnetrzne do wymiany, co dziwne na lewej polosi widac bylo wiekszy luz niz na prawej no ale nic. I do tego stwierdzili wymiane kola dwumasowego (ktore bylo wymieniane 17tys km temu) Kupilem przegub jeden, wymienilem wczoraj lewy. Wnioski: Wg mojego odczucia rzucanie autem przy predkosci 60-80km/h zmniejszylo sie ok o polowe, za to wyrazne drgania pojawiaja sie przy predkosci 120km/h i z prawej strony. Wlasnie bede zamawial 2 przegub i wymiana z prawej strony, ale wydaje mi sie ze to bedzie to, przynajmniej takie mam odczucia i nadzieje Jak wymienie tego drugiego to dam znac co i jak.
  6. Koledzy u mnie w OII 2005 (silnik BKD z DSG) dzieje sie cos podobnego co Wy piszecie, mianowicie: kupilem skode rok temu... bylo ok na poczatku, ale okazalo sie ze turbo siadniete, no i na dodatek przy ruszaniu i przyspieszaniu autem szarpalo na boki, dostawalo drgan, no to wymiana dwumasy rowniez. byl spokoj na chwile. Ale od pewnego czasu zauwazylem ze przy przyspieszaniu i predkosci ok 100km/h auto znowu zaczelo drgac delikatnie, olalem temat na razie. Ale teraz juz jest tak ze przy przyspieszaniu i od 60km/h zaczyna szarpac autem na boki, przy 80 to juz mi sie wydaje ze auto sie rozleci i Nawet czasami sie to dzieje juz bez przyspieszania, czyli jade z gorki czy cos bez gazu i tez czasami zaczyna drgac, zauwazylem ze jak wrzuce wtedy na N to przestaje. Wyglada ze problem pojawia sie z lewej strony auta Co zrobic? Podnioslem auto na klockach z przodu, sciagnalem kola, jeden wchodzi pod auto i patrzy na przeguby wewnetrzne przy skrzyni, a drugi rusza za tarcze do przodu, do tylu, delikatnie i patrzymy czy sa luzy na przegubach, u mnie niestety sa. nastepna sprawda do sprawdzenia: zostawiamy auto jak jest, zapalamy auto, wylaczamy ESP, wbijamy bieg 1 czy tam D i ruszamy. Co sie okazuje, poloska lewa ma duze bicie osiowe, prawa troche mniejsze, widac jak lewa polos nie kreci sie tylko tak jakby przeskakiwala, wniosek ? przeguby wewnetrzne do wymiany. Jak tylko dostane je to wymieniam i podziele sie wrazeniami mam nadzieje ze to bedzie to
  7. to jeszcze ja się podłącze może ktoś się orientuje jak sprawa wygląda w skodzie octavii II 2005.mam zestaw cullmann'a ,tylko w podłokietniku raczej nie ma centralki(uchwyt jest przy navi)gdzie szukać centralki?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy