Skocz do zawartości

KrakAn

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O KrakAn

  • Urodziny 22.11.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    blisko KRK

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie światła przełączają się na mijania dopiero po 10 machnięciach wycieraczek (bez przerwy) i wydaje mi się, że nawet w słoneczny dzień, jak mam włączone wycieraczki na pracę automatyczną i na myjni myje przód i szybę, to światła się włączają . Natomiast po wjechaniu do tunelu mają zwłokę jakieś 3 do 5 sekund.
  2. Ja tak mam i wydaje mi się, że było tak od nowości. Auto cały czas serwisowane w ASO więc nic nie było zmieniane.
  3. Jest na forum temat o tym czujniku z dołączonym filmikiem z tym ,,świergotaniem". Jest też zdjęcie tego czujnika jak ktoś go próbował reanimować w myjce ultradźwiękowej, ale pomogło tylko na chwilę. Nie mogę tego teraz znaleźć, jak znajdę to podlinkuję.
  4. Ja też mam DFCA i u mnie problem był po stronie akumulatora. Minął rok jak go wymieniłem i nie zdarzyło mi się po wymianie aby długo kręcił. Przymierzam się jeszcze do wymiany czujnika ciśnienia paliwa bo zaczyna czasami świergotać.
  5. Możesz podać jakiego producenta olej zastosowałeś? Mam podobne objawy w swoim pasku. Zgłaszałem kilkukrotnie w Aso, ale nie znaleźli przyczyny. Jak pytałem po jakim przebiegu w manualnej skrzyni wymienia się olej ,powiedzieli, że się nie wymienia.
  6. Czujnik sprawdź czy nie ma luzów na mocowaniach dźwigni czy nie są wybite. Czy czujnik faktycznie przekazuje informacje do pompy ABS tego na 100% nie wiem, ale informacje do ABS i ESP o obciążeniu mogą mieć znaczenie przy śliskiej nawierzchni. Przypomniałem sobie jeszcze, że ktoś mi opowiadał o podobnej sytuacji i tam winne były klocki hamulcowe, które puchły. Nie pamiętam jakiego producenta te klocki były.
  7. Ja bym się sugerował twoim podsumowaniem w punktach. Odpowiedź na twoje pytanie może być w pkt 2 i 3. Może skopali coś w pompie abs przy wymianie płynu. Poza tym sprawdził bym jeszcze czujnik obciążenia nadwozia z tyłu. On odpowiada za ustawienie reflektorów i jeżeli się nie mylę to za siłę hamowania tyłem też. Dla świętego spokoju przepompowałbym płyn jeszcze raz przez ten odcinek układu w tradycyjny sposób "pompuj pompuj trzymaj" z włączonym zapłonem i nie pracującym silnikiem, aby upewnić się, że w układzie na pewno nie ma powietrza.
  8. Prawdopodobnie na fizycznej wymianie amorków się nie skończy. Przeglądając coś w OBD11 trafiłem na jednostkach sterujących na "14" elektronika amortyzatorów kół i tam w adaptacji jest coś takiego jak "wyuczanie z odciążonymi kołami" i "Dane podwozia", a w ustawieniach podstawowych " wyuczanie z odciążonymi kołami" oraz "przywracanie specyficznej dla samochodu charakterystyki" więc jeszcze może ktoś coś w tym temacie będzie więcej wiedział i zechce się tą wiedzą podzielić. Zima już, to i poprawnie działające amortyzatory by się przydały. Pozdrawiam
  9. Ja osobiście postawił bym na to, że bateryjki w kluczykach są do wymiany. Miałem kluczyk w kieszeni to była informacja na AID, że nie wykryto kluczyka. Wystarczyło położyć kluczyk do popielniczki i już go wykrywało. Pomogła wymiana bateryjki .
  10. A wymiana klocków z tyłu przeprowadzona zgodnie z procedurą - cofnięte tłoczki przy użyciu np. OBD11 lub przez podanie napięcia 12 V na piny silników? Na YT są filmiki jak to poprawnie wykonać. Na początek proponuje wykonać scan w poszukiwaniu błędów, jeżeli ich nie będzie to przeprowadzić procedurę cofnięcia tłoczków bez rozbierania hamulców. Jak to nie pomoże to tak jak kolega wyżej napisał rozebrać i sprawdzić.
  11. Manual 2.0 TDI 190 kucy, przyczepa 2000/750 , masa własna 1515kg, DMC 4190. Nie ważyłem jeszcze paska więc nie wiem czy masa własna jest chociaż zbliżona do tej z dowodu.
  12. Sprawdź czy na takie zachowanie nie wpływa bliska odległość od przeszkody. U mnie tak to właśnie działa. Dojadę do poprzedzającego pojazdu na jakieś 20 m to lewa lampa spłaszcza wiązkę , a jak auto przede mną odjeździe to lampa wraca do normalnego trybu. Dobrze to widać jak jedzie się za jakimś białym busem. Mam auto od nowości i u mnie zawsze tak to działa.
  13. Z tego co mi wiadomo zawieszenie obniżone o 15mm mają wersje wyposażone w DCC.
  14. Witam, ja mam sporadycznie problem z kilkusekundowym kręceniem rozrusznikiem zanim odpali. Zgłaszałem ten problem 2 razy przy okazji wizyty w serwisie . Naciskałem żeby się tym porządnie zajęli, ale próbowali mnie zbyć. Pokazałem im zdjęcia tych zaworów i opis problemu. Na koniec wizyty dostałem odpowiedź, że w silniku 190 km DFCA ten zawór nie występuje i problem może leżeć po stronie układu wtryskowego. Jeżeli ktoś mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć to bardzo o to proszę. Pozdrawiam
  15. KrakAn

    [B8] Kamera cofania

    U mnie były podobne objawy ale występowały bardzo rzadko, z tym, że jak już się problem pojawił to kamerka nie otwierała się przez 2 dni. Zgłosiłem problem w ASO podczas naprawy sterownika układu kierowniczego. Nie wiem co zrobili, ale problemów od tamtej pory brak. Jak znajdę chwilę czasu to przeglądnę historię błędów z OBD11 bo pamiętam, że jakieś były. A tak z innej beczki... Ja przed oddaniem auta do ASO zawsze robię scan błędów i zawsze jakieś są. Ale jak pytam przy odbiorze czy jakieś były to odpowiedź brzmi - oczywiście, że nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności