Skocz do zawartości

Beczus

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Beczus

  • Urodziny 23.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polanica Zdrój/Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. I klops. Wczoraj samochód jeździł normalnie, bez najmniejszego problemu a dzisiaj znowu chodzi na 3 gary. Nie mam już siły do niego. Przełożę świece 1 i 2 (na drugim cylindrze występuje błąd) i sprawdzę czy zmienia się miejsce błędu. Mam nadzieję że to tylko świeca, a nie coś bardziej kosztownego typu niedostateczne sprężanie na cylindrze. Zamieniłem świece, błąd nadal występuje na danym cylindrze. Podejrzewam że jest to wina już teraz przewodu i wtyczki, ponieważ był on zabezpieczony zwykłą taśmą izolacyjną a nie jak przystało na VW w gumowej tulejce. Nie mam zielonego pojęcia co może być nie tak. Wymiana świec rozwiązała problem i wszystko śmiga jak należy. Piękna sprawa
  2. Dzięki marecki3575 nie dogadałem się w takim razie dobrze z mechanikiem. Wróciłem z ASO, wymieniono mi 3 cewki a nie 2 i uwaga najlepsze, wymienili mi nowa cewkę BERU którą wkładałem wczoraj żeby mieć jak dojechać do serwisu. Okazuje się że według ASO są one wadliwe i podlegają akcji serwisowej. Cewka Boscha którą miałem, i która ewidentnie była wymieniana również została zastąpiona nową z serwisu. Na szczęście udało mi się dogadać i oddam starą, któa toretycznie nie podlegałą wymianie a otrzymam tą nieszczęsną BERU.
  3. Zaczynając od początku, zamieniłem cewki, błąd wyskoczył tylko na cewce numer 3, wymieniłem ją na nową BERU, samochód jak nowonarodzony. Jeżeli ktokolwiek z moim silnikiem ma problemy z cewkami, to nadal można się umawiać z ASO. Mój nie miał zrobionej akcji serwisowej i jutro na 13 jadę do ASO Wrocław na wymianę, co prawda tylko dwóch, bo tylko dwie cewki oryginalne się uchowały ale zawsze to coś. Nie mam LPG ale planuje założyć. Co innego że na cewkach, na ich końcach dało się zauważyć olej silnikowy. Kontaktowałem się z moim mechanikiem i stwierdził że na 80% jest do wymiany uszczelka pod głowicą. Trochę mnie to dziwi i zastanawia, bo z tego co wiem, powinien mi też uciekać płyn chłodniczy i auto powinno się grzać lub bulgotać, a za każdym razem jak jadę na podnośnik to silnik jest zupełnie suchy, nie traci mocy a ni nic. No można powiedzieć żyleta. Fakt, ostatnio coś więcej oleju zżera ale myślałem że to już po prostu wiek silnika. A tu takie cudo. Ktoś coś może mi podpowiedzieć jaka może być przyczyna oleju na cewkach?
  4. Witam, Od dwóch dni mam ten sam problem w moim 1.8T AWT. Najpierw silnik sobie szarpał a nagle zaczął chodzić na dwa gary. Myślałem że wróci do normy bo miałem takie sytuacje jak było zimno - nagrzał się i wszystko wróciło do normy. Niestety tym razem na ciepłym silniku przestało działać. Podpiąłem się pod komputer i to co mi wyskoczyło Czy tak jak jest to opisane w tym wątku, moje cewki dokończyły żywota i jestem zmuszony na ich wymiane w trybie na wczoraj?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności