Skocz do zawartości

decepoi

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O decepoi

  • Urodziny 02.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trójmiasto

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Jak wyglądał opisywany przeze mnie problem (sory za dzwiek - przykrywalem mikrofon w tel): Co wg mnie było przyczyną: Peszel został zeszlifowany przez wiatrak, 6 kabelków z żyłami na wierzchu, 1 już ledwo się trzymał (został zalutowany). Wszystkie zaizolowane oddzielnie. Usunąłem błędy. Jestem po pierwszej jeździe i narazie ok - czekam az silnik ostygnie do ~50* i pojde na jazdę testową edit: na razie brak błędów, samochód śmiga
  2. Pracujący: 14.20V po zgaszeniu: 13.05V po pół godziny przed odpaleniem: 12.60V po 20metrach ten sam problem. I 3 błędy: 001688 Sensor reference Voltage C - zbyt duża wartość rezystancji 012295 Camahaft Position Sensor (G40) zasilanie 001602 Sensor reference voltage A circuit - zbyt duza wartosc rezystancji usuwam błedy (3minuty), ponowna proba, znowu bum- 5 bledow: 012295, 001602, 005683, oraz 001137 Exhaust pressure sensor 1 (G450) - zasilanie 000801 Engine speed sensor (G28) - zasilanie Podejrzane bo za duzo tych czujnikow z zasilaniem z dnia na dzien ma problem zaraz dorzuce filmik... edit: false alarm - sie nie nagralo -,-
  3. Witam wszystkich. ** na wstępie dodam, że przewertowałem całe forum pod różnymi hasłami ** Od tygodnia borykam się z następującym problemem i mam nadzieję na jakieś wskazówki. Po odpaleniu silnika gdy jego temperatura jeszcze nie spadła do 0* i wynosi ok 50*-70*, po przejechaniu 100-200m nagle czuć szarpnięcie/przyhamowanie oraz dzieją się następujące rzeczy: - Wyświetla ENGINE FAULT WORKSHOP - Zaczyna migać kontrolka świec - Zapala się kontrolka trakcji - Zapala się kontrolka awarii hamulca ręcznego - Wyświetla na ekranie Ikonę tempomatu z wykrzyknikiem po jej lewej stronie (tempomat przestaje działać) - Samochód nie reaguje na pedał gazu - Uruchamia się wentylator chłodnicy na pełnych obrotach Po 2-3 ponownych odpaleniach samochód zaczyna reagować na gaz i jestem w stanie kontynuować jazdę. Zostają kontrolki hamulca ręcznego oraz tempomaty z wykrzyknikiem (tempomat dalej nie działa). Problem występuje tylko po 'przystanku' / nie wychłodzeniu silnika. Pierwszy raz wystąpił po tym jak weekend spędził na zewnątrz (śr temp ok -2*), podróży 100km i 5 minutowym przystanku Jeśli odpalę samochód z rana (po nocy) lub po robocie (8h na parkingu) tego problemu nie ma - ładna kultura pracy silnika, wszystko super chodzi. VIAKEN 5053 ITS za pierwszym razem wykazał następujące błędy: 000802 - Engine Speed Sensor (G28) - zasilanie 000833 - Camshaft Position Sensor (G40) - Zasilanie 001602 - Sessor resistance Voltage A: Circuit - Zbyt duża wartość rezustancji 001688 - Sensor reference Voltage C - sp 005683 - Accelerator position sensor 2 (G185) - Zasilanie 012601 - Regulacja długości przewodu kolektora dolotowego - Zasilanie Po usunięciu błędów i odpaleniu silnika problem odrazu wystąpił - wentylator odrazu się uruchomił na maksymalnych obrotach i po chwili obrotomierz zaczął wariować - obroty początkowo spadły do 400 / min, po chwili silnik zgasł a obrotomierz zaczął po woli oscylować między 400 a 4000 obrotów (z 10 sekund) Po tej akcji pojawiły się błędy: 000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 001602 - Sessor reference Voltage A: Circuit - sp 001688 - Sensor reference Voltage C - sp po ponownym usunięciu błędu i przejechaniu 100-200 m znowu ww. problem. Po podpięciu vaga są te same 3 błędy ale przy każdy "Zbyt duża wartość rezystancji" (z tym komunikatem pokazują się już za każdym razem). Czy ktoś z Państwa miał może podobny problem? Zanim wymienię G40 chciałbym wykluczyć inne rzeczy: Moją uwagę zwróciła masa błędów z zasilaniem i zbyt dużą wartością rezystancji. (błędy tego typu występują również na innych modułach - Radio, Centr zesp elektr, klima) Czy problemem może być akumulator?(ma już z 5-6 lat) Jakie powinien mieć napięcie spoczynkowe / pracy? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności