Skocz do zawartości

arturjasion

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturjasion

  • Urodziny 21.10.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    toruń

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

497 wyświetleń profilu
  1. jutro podłączę drugi can box starszego typu z poprzedniego radia
  2. moje radyjko nie ma bluetooth, trzeba dokupić osobny dongle, bo poprzednie radyjko miało i komunikacja z autem była bezproblemowa a ten nie widzi np. poziomu paliwa, czy naładowania akumulatora pomimo takiej aplikacji która nie potrzebowała dostępu przez złącze obd, nie wiem od czego to zależy .
  3. ależ ty jesteś oszczędny w słowach , jednak rozumiem i szanuję to ...,kupiłem ten AS, zobaczymy - czy masz może od razu gotowe, odpowiednie kodowanie dla mojego auta, z góry dziękuję i pozdrawiam .
  4. dziękuje bardzo, prawie wszystko działa , rozumiem że sterowanie radiem z kierownicy, działa tylko z oryginalnym volkswagenowskim sprzętem, ja mam chiński tablet wszystkomający i tu jest wprawdzie opcja synchronizacji, ale nie działa . telefon też łączy przez tauch adapter, ale dźwięku nie ma bo radia VW nie ma . szukam i szukam opcji wyłączenia komunikatów o błędzie elektronicznej blokady... gdzie to może być ?
  5. Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet:| 8X0-953-569.clb Oznaczenie elementu SW: 8X0 953 501 B HW: 5K0 953 569 H Komponent: LENKS.MODUL 014 0140 Weryfikacja: FF010016 Numer seryjny: 20110722300049 Kodowanie: 0194200000 Kod serwisu: WSC 00049 770 00157 Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 39799BE5B8599582D2-806C Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3C8 959 537 D HW: 3C8 959 537 D Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB Komponent: E221__MFL-TK6 H07 0022 Kodowanie: E30000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:| 3C8-920-xxx-17.clb-SRI1 Oznaczenie elementu SW: 3C8 920 870 L HW: 3C8 920 870 L Komponent: KOMBI H04 0607 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 140F01 Kod serwisu: WSC 05314 115 00000 Zbiór danych ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114 ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_004_VW32.rod VCID: 3467AAD19F3B68EA01-8060 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 12674816 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 17 Przebieg: 155840 km Data: 2019.10.15 Czas: 12:38:03 13631488 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 17 Przebieg: 155840 km Data: 2019.10.15 Czas: 12:38:04
  6. mam pytanko tak przy okazji a moduł T obsługuje blokadę, ma jakieś inne "wady"
  7. blokowanie nie zadziała to ciekawe, czyli muszę odhaczyć tę opcje w kodowaniu a co ze sterowaniem przyciskami w kierownicy ?(trzeba mi było wybrać moduł T ...Ech )
  8. dzieki za szybka odpowiedź...a to pewnie nie działa ta blokada elektroniczna kierownicy, dlatego tak sygnalizuje po wyjęciu kluczyka... jutro dam screeny jak lapka podepnę, bo mi bateria szybko siada i muszę na przedłużaczu .
  9. Co do problemy z multifunkcją, moduł który kupiłem wcześniej miał uszkodzoną płytkę drukowaną - udało się oddać, nowy z literką H działa: kierownica jest podświetlona, manetki zmieniają biegi, klakson trąbi, tempomat działa , wszystkie kontrolki zgasły po adaptacji, niestety nie działają przyciski na kierownicy, ani od komputera pokładowego, ani od radia, dodam że komputer bez problemu obsługują przełączniki w prawej manetce wycieraczek, który jednak wyłączyłem z VCDSa - była taka opcja, ale niczego to nie zmieniło na kierownicy , nie działają teraz oczywiście powyższe sterowanie komputerem w manetce ale to wiadomo.Proszę o pomoc może przeoczyłem coś co trzeba zrobić, aby przyciski na kierownicy były aktywne, zauważyłem tez że po wyjęciu kluczyka po kilku sekundach ( nie za każdym razem ) miga i sygnalizuje (kilka razy) dźwiękiem podobnym do niezapiętych pasów, żółta kontrolka koła kierownicy, o co tu chodzi ?
  10. wiązką była z kierownicą, poduszka jest ok a jest przełożona z poprzedniej oryginalnej kierownicy .
  11. dziś w serwisie aso tez sobie nie poradzili z tym problemem, ręce mi opadają bo moduł w/g tabeli niby obsługuje wszystkie możliwości nawet ACC/CCS , przyjmuje kodowanie, ale kierownica milczy i adaptacji zrobić się nie da, nie ma też klaksonu, jutro jeszcze spróbuje zrobić tę adaptację czujnika kąta skrętu kierownicy G85 w module ABS , ale czarno to widzę , jakie mam dać jeszcze skany z VCDSa żeby zobrazować problem .
  12. dzięki jutro to sprawdzę choć dzisiaj kolega z ASO VW nie ogarnął mi tego tematu , mam pytanie czy do kierownicy na zdjęciach jest przewidziany konkretny moduł ?
  13. witam , jestem szczęśliwym posiadaczem passata cc 2011 chciałem do tempomatu dołożyć kierownice multifunkcyjną, udało mi się kupić kierownice multi 3c8959537d z 2014 czyli od B7 kupiłem do tego moduł 5K0-953-569 BA 2014 niby highline obsługuje wszystko nawet ACC - zamontowałem - oczywiście kontrolki od wspomagania, opon i kontroli trakcji się palą, jakie powinno być kodowanie dla mojego samochodu , pozaznaczałem w kodowaniu multifunkcje i kodowanie zostało przyjęte, ale nic to nie zmieniło, próbowałem adaptację kierownicą zrobić kilka razy, ale w ogóle nie piszczy przy skrajnych położeniach kierownicy, czy ktoś mi powie co robię źle , bo montując stary moduł wszystko wraca do normy a adaptacja wspomagania wychodzi za pierwszym razem, oczywiście kontrolka opon na starym module gaśnie nawet na wstecznym .
  14. mój problem z DSG6 wyglada jakby podobnie ale jest małe ale (Passat CC 2.0 tdi 2011 blueTDI DSG przebieg 102tyś) : otóż kiedy temperatura na zewnątrz spada poniżej 7 stopni C po odpaleniu silnika chcę od razu ruszyć tzn. przełączam na D i próbuje ruszyć mam wrażenie że się sprzęgła ślizgają jakby nie spinał napędu obroty rosną a auto rusza ale właśnie ślimaczy ,mam auto od 59tyś teraz mam 102 tyś . i każdej zimy jest tak samo .Po rozgrzaniu silnika do 20 st.C. rusza normalnie w ciepłe dni powyżej 10 - 15 st.C wszystko działa exelent - odpalam ruszam jadę jest ok a nawet lepiej skrzynia działa perfekcyjnie . olej był wymieniany w serwisie ASO przy 59tyś, błedów brak -pozdrawiam artur
  15. ja tak miałem tylko z letnimi conti sport a nokiany zimowe idealnie gładziutko ale ... sprawdziłem ciśnienie w conti miałem wszystkie 3.0 po wyjeździe na wakacje nie zmniejszyłem ciśnienia , w nokianach miałem 2,6 a jak w conti zrobiłem 2,6 problem zniknął nie wibrują może ciuteńkę przy przejściu przez 130km/h -ale to może być moje doszukiwanie się dziury w całym . ogólnie opony to delikatny problem bo łatwo je popsuć szczególnie w mieście ,wystarczy że zerwie przyczepność na jednym z kół i może bić w tym miejscu , pęknięte druty i wzmocnienia w oponie na dziurach to też normalne uszkodzenia na wyważarce nie do zdiagnozowania z doświadczenia : źle wyważona opona ujawnia bicie w przedziale 95- 105 km/h , wyząbkowana do 40km/h -
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności