Skocz do zawartości

solo020

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O solo020

  • Urodziny 24.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017
  1. Wczoraj wieczorem sprawdziłem jeszcze ładowanie akumulatora, jest ok. Radio podczas podkręcenia głośności zaczyna przygasać przy basach. Gaśnie też, kiedy szybko włączę nawiew na maxa nawet przy głośności ustawionej na 5.
  2. Witam. Radio jest zamontowane w Passacie b5 z 1998 roku do oryginalnej instalacji. Głośniki też oryginalne w każdych drzwiach po dwie sztuki (tweetery + zwykłe). Kostkę iso zasilającą sam przerabiałem, tak żeby wszystkie funkcje radia działały (włączanie z kluczyka, zwiększanie siły głosu wraz ze zwiększeniem prędkości jazdy). Radio od roku czasu działało normalnie. Ostatnio (od 2 tygodni) podczas włączania siła głosu jest nastawiona na 22 i radio zaczyna się restartować. Kiedy siłę głosu uda mi się zmniejszyć do 18 to gra normalnie. Bawiłem się w radiu basami, balansem itp i to nic nie dało. Na forach znalazłem kilka wątków, gdzie za główną przyczynę określano jako: - za mała średnica przewodów zasilających (u mnie radio wcześniej radio mogło grać na pełnym zakresie głośności, na podbiciu basów itp) - zwarcie w obwodzie głośników (bawiłem się głośnością na każdym z głośników i odcięcie zawsze zaczyna się w tym samym zakresie głośności, nawet gdy 3 pary głośników są wyciszone). Proszę o pomoc.
  3. To w takim razie w autach z klimatyzacją manualną ta wtyczka pozostaje wolna. Czy jeśli włożyłbym tam czujnik temperatury to cos by sie zmieniło w pracy klimy?
  4. Nie wiem do czego są te pozostałe wtyczki, ale one są połączone. Może ktoś ma jakieś schematy, w których to jest opisane.
  5. Witam. Zauważyłem u siebie w aucie luźno zwisającą wtyczkę obok pojemniczka na płyn wspomagania kierowicy. Zapewne wisiała do tej pory pod osłoną przy zbiorniczku, albo gdzieś się wypięła. W pobliżu nie znalazłem żadnego pustego gniazda. Wszystkie wtyczki przy zbiorniczku zchodzą się w jedną izolację. Oznaczenie jakie udało mi się z niej odczytać to AMP 928516. Wie ktoś może od czego ona jest?
  6. solo020

    Radio z bluetooth

    A co powiecie o Tym radyjku? Porownując podane propozycje wcześniejsze i tego Blaupunka co byscie poradzili? Czy wogóle warto ładować tyle kasy w radio, może wystarczy LG LAC7800R za 500 pln?
  7. solo020

    Radio z bluetooth

    A jak się spisują dżojstiki w tych radiach? Oglądałem ten model w Media Markt to raczej zostałbym przy pokrętle.
  8. solo020

    Radio z bluetooth

    Prosta linia i w oczy się nie rzuca, fajny. Do paska jak znalazł, tylko za drogi Może mi ktoś powiedzieć coś więcej o tej firmie? Czy cena odwzorowuje jakość? A może jakiś inny model - tańszy?
  9. solo020

    Radio z bluetooth

    Takie sprzęty oglądałem, ale szukam opinii o nich. Znalazłem chyba na elektrodzie, że ten model Kenwooda ma wyjścia na wzmacniacz na 2,5 V. Co to znaczy z praktycznego punktu widzenia? A ten model całkiem ładnie wygląda http://www.kenwood.eu/products/car/receivers/cd/KDC-BT8141UY/ Co do tego JVC to się ceni i raczej go nie kupię. http://www.allegro.pl/item543989706_jvc_kd_avx11_dvd_divx_gw2l_fv_instr_pl_dabrowa_g.html Co do Pioneera to aktualnie na allegro jest aukcja: http://www.allegro.pl/item541643782_pioneer_deh_p75bt_mp3_wma_bluetooth_tanio.html
  10. solo020

    Radio z bluetooth

    Ja to myślałem nad PIONEER DEH-P75BT, SONY CDX-GT828U oraz Kenwood BT8141U. Z soniaków inne za bardzo mi się nie podobają z JVC to tylko model KD-AVX11, ale takiego "wypasu" to nie potrzebuję. Tylko lepiej żeby ktoś powiedział jak to gra, albo co lepsze, bo każdy swoje zawsze zachwala.
  11. solo020

    Radio z bluetooth

    Witam. Chciałbym troszkę odświeżyć temat. Szukam radia z funkcją Bluetooth do paska b5. Radio powinno być czarne (czarna decha w pasku), podświetlanie z kolorem czerwonym lub niebieskim. Na radio planuję przeznaczyć do 800 pln (nastawiam się na nowe, ale będę też szukał używanych). Jak przyjdą cieplejsze dni chciałbym zabrać się też za głośniki w przednich drzwiach (tył zostaje fabryczny). Sam przód chciałbym podpiąć pod wzmacniacz i zamontować jakiś zestaw, może uda się też wygłuszyć. Na głośniki też podobne fundusze pójdą. Na forum polecane są różne głośniki i zestawy. Jedni preferują wygłuszanie a inni nie. Muzykę słucham głównie z jakimś basem, choć spokojniejsze kawałki też się trafiają. Jednak jak lecę gdzieś w trasę sam to lubię głośniej posłuchać. Jak kryzys pozwoli, to w przyszłości w bagażnik skrzynia pójdzie z oddzielnym wzmacniaczem. Radio będzie to obsługiwać. Chciałbym więc poznać wasze opinie, jaki model wybrać? Jak macie radio z bluetoothem to dajcie znać jak się ta funkcja spisuje w paskach, kiedy mikrofon jest zamontowany w radiu lub na przewodzie jest wyprowadzony?
  12. Znalaść go można w lampach gdzie na kloszu sa trzy strzałki. Da się wymienić klosze, ja tak robiłem u siebie. Tylko nowych samych kloszy nie dostaniesz, przynajmniej mi się nie udało, Hella ich nie produkuje. Lepiej kupić oryginalne używane reflektory (komplet już nawet za 150 pln na allegro).
  13. Kilka tygodni temu trafiłem sarenkę. Poszła prawa lampa, którą wymieniłem na znalezioną na szrocie. Zajechałem do diagnosty po zamontowaniu lampy w celu ustawienia świateł, a on stwierdził że to lampa jest od anglika. Na prawej lampie mam dwa groty zwrócone do siebie, więc lampa powinna być "uniwersalna". Na kloszu są zrobione pogrubienia, paski które załamują odpowiednio światło. Rożnicę widać na zewnętrznym dolnym rogu lampy. W lampach wystawianych na allegro stwierdzam, że dla prawej lampy: - paski \\\\ - klosz angielski - paski //// - klosz europejski. W swojej lampie mam wzór klosza angielski ze strzalkami zwroconymi ku sobie. Co do tego "cwancyka" to lampę wlaśnie wymontowałem i szukam go z całym zapałem, ale znaleść nie mogę. Lampa Hella. Znalazłem jeszcze, że lampa ma homologację E4. Wysłałem zapytanie do producenta lamp Hella i oto co dostałem: Szanowny Panie! Znak z dwoma strzałkami oznacza, że reflektor może być używany w ruchu lewo i prawostronnym z następującym zastrzeżeniem: w reflektorze fabrycznie przystosowanym do ruchu lewostronnego (w podstawowym działaniu reflektora niesymetryczna wiązka światła oświetla pobocze po lewej stronie drogi) można zmienić wiązkę światła na symetryczną (brak oświetlania pobocza po lewej stronie drogi) co pozwala wjechać na drogę o ruchu prawostronnym bez oślepiania nadjeżdżających kierowców. tak samo można przystosować reflektor fabrycznie montowany w samochodach z kierownica po lewej stronie. Zmiany wiązki światła dokonuje się wewnątrz obudowy (po zdjęciu dekla) dźwigenką zamontowaną na module świateł mijania. Zmiana położenia dźwigienki powoduje zmianę wiązki z niesymetrycznej na symetryczną. Takie przystosowanie reflektora stosuje się gdy pojazdy sporadycznie wjeżdżają na drogi o przeciwny kierunku ruchu. W Pana przypadku można zmienić wiązkę niesymetryczną oświetlającą lewe pobocze na symetryczną, ale zgodnie z polskimi przepisami o ruchu drogowym i dopuszczeniu pojazdów do ruchu, pojazd z symetrycznymi światłami nie może być zarejestrowany (w Polsce obowiązują niesymetryczne światła mijania). Kupując reflektor na giełdzie został Pan oszukany - sprzedano Panu reflektor fabrycznie przystosowany do ruchu lewostronnego, który mimo zmiany wiązki światła nie może być dopuszczony do ruchu w Polsce. Z wyrazami szacunku Zenon Rudak Trchnical Service Trainer Hella Service Partner Manager Tel. +48 22 / 868 66 88 w. 123 mobile +48/693 329 394 [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności