Skocz do zawartości

bulej1910

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bulej1910

  • Urodziny 04.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dzięki wielkie wezmę to pod uwagę a świeższe auto nie znaczy nowe tylko o generacje nowsze więc dlatego 16 jest powiedzmy uniwersalna bo 15 napewno nie wejdzie i nie jestem typem człowieka co co rok kupuje nowe opony zimowe:)
  2. nie wiem czy wiesz że w coś świeższego 15' już ciężko wsadzić a 16 powiedziałbym że są uniwersalne:)..' jakie opony są dedykowane dla paska dobrze wiem ale pomimo tego w sezonie letnim jeździłem na 17 225/45 a wcześnie na 19 235/35 i w niczym nie widziałem problemów poza mniejszym komfortem:/ wiadomo opona węższa tańsza ale mi chodzi głównie o praktyczność i nie oszukując też na estetyce.
  3. Witam W końcu muszę kupić nowe zimówki do swojego paska...ale wciąż borykam się z myślami czy wybrać szerszą czy węższą oponę ... fabrycznie wchodzą na niego 15 cali,ale to przecież tragedia-całą głowę można jeszcze w nadkole wsadzić zresztą mam zamiar w przyszłym roku wskoczyć na coś świeższego dlatego wolę zakupić 16 by mi się przydały do kolejnego auta... kwestie samej firmy opon już mam wybraną tylko ciągle zastanawiam się czy 205/55 czy 225/55??? czy ktoś będzie mógł mi pomóc rozwiać wątpliwości po swoich własnych doświadczeniach..? dodam że moje trasy zimowe są zróżnicowane,czasem po zawieruchach też się zdarza jeździć ale i tak głównie po w miarę odśnieżanych drogach..
  4. bulej1910

    słabe hamulce

    Dzięki wielkie...a jeśli chodzi o te nie szczelności to można je wysłyszec? Czasem po z gaszenia silnika i wyjscia z samochodu wydaje mi się ze słychać parę sekund szycenie z pod maski ..
  5. bulej1910

    słabe hamulce

    Witam Posiadam passka b5 fl 1.9 130....nie wiem czy to normalne ale wydaje mi się że hamulce nie są jakie powinny...Auto nie chamuje dynamicznie,pedał przy hamowaniu twardawy...Oczywiście przy mocnym wdepnięciu hamulca opony zapiszczą...Czasami dojeżdżając do skrzyżowania wydaje mi się że braknie mi hamulca... Abs działają... Dodatkowo w czasie jazdy i przy wciśniętym hamulcu czuć lekkie wibracje pod pedałem...Jeśli chodzi o sprzęgło to 3 miesiące temu wymieniane...nie wiem czy to norma w passkach,ale w poprzednich autach hamulce miałem lepsze:hmm przy zgaszonym silniku i wciskaniu hamulca pedał robi się twardy i po odpaleniu silnika pedał robi się miękawy i powoli jak by wpadał... Więc liczę na wasze zdanie czy to jest norma,a jeśli nie to co może być nie tak i jak to w domowy sposób sprawdzić....
  6. a co cię podkusiło żeby wywalic kata???brzęczał,da się w jakiś sposób sprawdzić jego stan???
  7. u mnie 2 mas praktycznie miesiąc czasu ma,sprzedający przed sprzedażą zrobił,napewno miał zamiar jeździć ale pewnie te kulenie go wk.....lo.... kuleje mi praktycznie na każdym przy tych obrotach ale w najintensywniej odczowalne to jest na 4, na 5 delikatniej a na 6 praktycznie chyba tego nie ma:/ muszę gdzieś na komputer podjechać ale w okolicy same paproki....mnie te turbo zastanawia...u was na turbo dobrze ciągnie? u mnie raz od kupna się rozłączyło i to właśnie na 4 przy jakiś 3500... później go parę razy porządnie przedmuchałem,czułem tak jakby na tym biegu przy tych obrotach miał chwilę zastanowienia i pózniej znow szedł...a teraz już jest taki przedmuchany że nic nie czuć teraz tak po zastanowieniu mogłem sprawdzić wtedy po rozłączeniu turbo czy przy tych obrotach kuleje:/ kolega ma cos podobnego ale w bmw,twierdzi że to jest jakaś turbo dziura,mu to nie przeszkadza bo nie jeździ na tych obrotach:)
  8. a możliwe że od turbo by też tak kulał??? u mnie kuleje właśnie w tych obrotach przy równej jeździe bez obciążenia co turbo powinno sie załączać czyli około 1800-2000?
  9. ooooo zobaczę,dzięki ale niestety nie dzisiaj...jak zobacze dam znac
  10. ok sprawdzę u kogoś na kto ma taka możliwość bo mój mechanik powiedział ze na swoim sprzecie wtrysków nie sprawdzi(chyba że chciał mnie zbyć)...może i automat ale jesli manual to chyba wszystkie wychodziły skrzynie 6 z 130km.... tylko czemu przy przyśpieszaniu i jeźdzIe pod obciążeniem nie ma tego kulenia?? wydaje mi się że jeśli była by to wina półosi to przy przyspieszaniu też było by je czuć...ale sprawdzę to,tylko nie wiem kiedy-może sobota dopiero:/ ale dzięki za rady....a I tak wogóle jak mam sprawdzić te półośki i to czy nie była przeżucana skrzynia?? a jeśli chodzi o sprzegło to możliwe że zakladane gdzieś miesiąc temu,było nie poprawnie zamontowane???
  11. witam dołączam się do tematu...Od tygodnia jestem ,,szczęśliwym" posiadaczem passata b5 fl130 km:wkurzony to jest moje pierwsze auto w dieslu ale mimo tego wiem że coś jest nie tak...Auto tak jak by na niskich obrotach silnika,niskim obciążeniu silnika kuleje-jest to najczęsiej odczywalne w okolicach 2tys obrotów...autko pali od strzała,nie ma telepań silnika przy odpalaniu czy gaszeniu...obroty na biegu jałowym równiutkie,można się tylko doczepić do delikatnych wibracji(nie wiem czy to nie jest norma w dieslu)... wibracje te na nie zmieniają się przy wdeptywaniu sprzęgła.... w aucie miesiąc temu poprzedny właściciel wymienił 2 mase... widać również miał problem z tym kuleniem silnika gdyż poduszki pod silnikeim i skrzynią są nowe... może wie ktoś co jest grane?w okolicy nie mam dobrego mechanika:/ ten mój sprawdzajac go zgodził się po samym wciśnieciu sprzegła że jest ono świeże,przewiozłem go na tych obrotach kulejących i stwierdził żebym zmienił koła...pytałem go czy to może być wina wtrysków,a on stwierdził że gdyby tak to miał by cięzko palić itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności