Skocz do zawartości

kasetla

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kasetla

  • Urodziny 24.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Kasia
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 136KM (9A)
  • Rok produkcji
    1990

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odświeżam temat. Posiadam climatronic z passata b3 (91-92) wsadzony do b3 (90), który posiadał klimę manualną i silnik 9a (obecnie ma abf z ibizy). Problemy to: 1. Nie wiem gdzie podpiąć kostkę niebieską (męska) i żółtą (żeńska) obie są z wiązki kabinowej. 2. Brak podświetlenia panelu ale tylko części gdzie wyświetlają się dane (przyciski podświetlenie mają). Podświetlenie wcześniej było i nagle przepadło (żarówki wymienione). 3. Wyświetlana temp. Na panelu to -23 i z przyjściem zimnych dni zmienia się na coraz niższą. Czujniki pokazują na diagnostyce poprawne wartości. 4. Nie mam prądu na kompresorze. Na krótko cewka się włącza ale klima nie startuje. 5. Schematy, które posiadam nijak nie pasują to tej wiązki co mam, panel jest zdecydowanie z passata b3 a nie b4.
  2. Zmieniane: 2x przepustnica, 2x przepływka, 3x krokowy, 3x razy czujnik temp. Cieczy ostatecznie został niebieski, 2x sonda, 2x komputer, 2x wiązka. Witam, Mam duży problem co prawda nie z golfem a z passatem. 9a + digi II, lpg gen. 1, graty z pf, listwa i wtryski od 1.8t Samochód ma długą historię jeśli chodzi o jego bolączki nawet i po przejściu na digi II ale przejdę do teraźniejszości. Samochód po długiej walce z digi II jedynie miesiąc przejeździł (częściej benzyna niż lpg) i nagle zaczął gorzej odpalać, przygasać zarówno na pb i lpg aż w końcu... Na lpg jeździ i trzyma obroty 500 na zimnym, 1000 na ciepłym (to po regulacji przepustnicy) Na benzynie aktualnie przy zimnym silniku czasami odpali bądź też nie a jak odpali to na ułamek sekundy i gaśnie (raz zareaguje na pedał a raz ma go gdzieś..) na ciepłym trzyma 100-200 *Pompka sprawna daje 6 barów (na listwie ciśnienie robocze to 2,5-3,5) *Wtryski sprawne. *Prąd sprawdzony. *Kopułka zmieniona. *Przepustnica zmieniona. Zostaje mi jeszcze zmiana sondy po raz trzeci jeśli to nic nie da to zakończy się raczej moja cierpliwość... Dodatkowo samochód strasznie dymi... Koniec końców... 9a seryjne nie lubiło się z krokowcem, więc jeździło bez niego dłuższy czas. Z tego co pamietam pod koniec został podpięty ponownie, bo zaczęły sie problemy z falowaniem (po paru latach jeżdżenia bez), po podłączeniu samochód odpalając na benzynie robiąc z 500m gasząc i po 5 minutach chcąc odpalić trzeba było mieć cierpliwość i dobry akumulator bo silnik sie zalewał. Aktualnie 9a z digifant II wywaliłam krokowiec, zaslepiłam i chodzi ale faluje i po nocy potrzebuje pomocy aby rozgrzać na pb. Czyli digifant w moim przypadku nic mi nie pomógł taniej by mi wyszło kupić abf. Za koszt wszystkich części, kupowanych po 2x i 3x tych samych mogłabym mieć już abf pod maską.
  3. Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze żyje i pomoże, bo auto już stoi od lipca :(. Mam problem z odpaleniem swojego 9a (digi II, wiązka pf z passata podobno). Iskra jest tylko przy zapłonie, brak jej przy kręceniu - jaka może być przyczyna? (Poza czujnikiem halla, bo już zamówiony nowy ale został wsadzony inny sprawny i dalej nic). Problem odnaleziony - przerwany przewód od czujnika (dlatego raz był prąd a przy kręceniu go nie było)
  4. Witam, ponawiam pytanie poprzednika. Silnik 9a z lpg, więc jest problem . Mam już prawie wszystko digifant2, brakuje mi jedynie przedłużek wtrysków. Ma ktoś jakiś schemat z wymiarami aby ogarnąć to u tokarza. Byłabym wdzięczna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności