Skocz do zawartości

brolypl

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brolypl

  • Urodziny 24.02.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tomaszów Lubelski

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Dzisiaj sprawdzałem świece żarowe w moim aucie Passat B6 BMR 2007r. Świece 7V NGK CZ301 Ceramiczne. Pierwszy pomiar miernikiem i każda miała 1.2Ω, następnie każdą świecę wkładałem do fajki(pomiar na niej pokazuje przez ok sekundę 10V a później normuje się na 4.8V) i każda grzeje. Masa do świecy wzięta była z akumulatora. U mnie niezależnie od temperatury spirala świec świeci się ok 2sekundy a faktyczny czas grzania to ok 15sekund po zgaśnięciu spiralki na zegarach. Wydawało mi się że nagrałem filmik ale niestety coś poszło nie tak i nie mam go zapisanego
  2. I mnie dopadła dolegliwość koła dwumasowego a przynajmniej łożyska wysprzęglającego ponieważ podczas wduszania sprzęgła jakoś w połowie słychać stukanie. Na w pełni wcisniętym cisza. Auto już od dawna poszarpuje na jałowym więc wymienię kompletny dwumas. Autku stuknęło właśnie 300 000km. Dużo przez ostatnie dni się naczytałem i znacznie więcej ludzi poleca Sachs i taki zapewne wybiorę. Ktoś może wie jakie było fabrycznie? BMR 170km manualna skrzynia 2007r. A może ktoś zakładał i może się podzielić wrażeniami po wymianie i na jakie wymieniał.
  3. Znalazłem na internecie coś takiego. Mam nadzieję że komuś to w przyszłości pomoże. W aucie na podsufitce jest koło szyby taki plastik, wydaje mi się że tam może być moduł diversity ale mogę się mylić.
  4. Witam Poszukuję jakiegoś schematu instalacji(rozmieszczenia) anten/anteny w passacie b6 sedan(mój jest z 2007). Do kombiaka jest tego sporo a do sedana nic nie znalazłem. Chcę posprawdzać wzmacniacz/wzmacniacze antenowe ponieważ mam problemy z odbiorem FM a druga sprawa że mam z tego samego rocznika możliwość podmianki wzmacniaczy czy modułu anten aby je wyeliminować. Fakt faktem że radio to "dedykowany" Chiński zamiennik ale na fabrycznym też ostatnimi czasy było słychać delikatne szumy podczas jazdy i tak jakby przyciszanie radia. Po zmianie na owy zamiennik sprawa FM się pogłębiła, dodam że radio tak jak fabryczne ma wyjście na fabryczną fakrę( jedno) i nim podaje 12V na wzmacniacz. Dzisiaj zauważyłem że gdy autko stało radio grało dość cicho ale gdy np otworzyłem tylne drzwi i położyłem ręcę na tylną szybę na paski to zaczęło grać dużo lepiej. Najlepiej jeśli ktoś to osobiście robił w sedanie i jest mi w stanie pomóc w zlokalizowaniu anten/wzmacniaczy.
  5. Miałem ten sam problem. Kamera z Ali po podłączeniu wszystko ok a po zapaleniu na ekranie chodziły pasy poziome. Rozwiązałem problem poprzez danie filtra przeciwzakłóceniowego na przewód zasilający kamerkę i jak ręką odjął. Działa bardzo płynnie na zapalonym aucie.
  6. Witam Pacjent to passat b6 BMR 2007. Zauważyłem że zaczęło powoli ubywać płynu chłodniczego. Dolałem do max i jeżdżę. Dzisiaj kupiłem tester CO2. Jeszcze nie zaglądałem czy są gdzieś wycieki ale nic widocznego nie ma. Nagrałem 2 filmiki odnośnie płynu. [video=youtube;N1qAxlE-oP8]https://www.youtube.com/watch?v=N1qAxlE-oP8&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=qYfdRdKs1e4&feature=youtu.be Mikropęknięcia a może chłodniczka egr ? Dziwne bo czasami odkręcam korek na gorącym i nie ma bąbelków a czasami jakieś się pojawiają.
  7. Witam ponownie. Chińczyka zamieniłem właśnie na nowszego z androidem. Radio to Zeepin 7003. Jakość radia FM polepszyła się ale nadal radio gubi stacje i nie gra za czysto. Łapie mało stacji radiowych. Z ciekawości wyjąłem je dzisiaj i podłączylem w bmw e39 i co za zdziwienie jak radio odbiera. Łapie co chwilę jakieś stacje i gra czysto. Fabryczne radio gra dobrze. Radio podłączone przez separator. Zauważyłem że radio gra lepiej lub gorzej w zależności w którą stronę jadę. Możliwe że coś jest nie tak z którąś z anten w aucie? A może wina separatora albo kostka ISO coś robi? Słabe uziemienie?
  8. Wydarłem wczoraj turbinę. Luzu wzdłużnego brak, jedynie poprzeczny. Wysłałem do regeneracji. Auto zapala na wolnych chodzi równo. Pompki na wolnych max 0.40. Auto szarpie i dymi do ok 3.5k obrotów a później mega kopniak i jedzie jak szalone. Miałem problem żeby nim w ogóle ruszyć. Po regeneracji turbo zamontowane lecz auto dalej dymiło i szarpało. Na komputerze brak błędów. Ostatecznie okazało się że winowajca to EGR. Po zaślepieniu wróciła moc i auto nie dymi.
  9. Jako że mamy święta to nic się nie czepiałem, jeździłem wczoraj autkiem i przydymiał na czarno. Dzisiaj odpaliłem pochodził trochę, przygazowałem na postoju i dym przeszedł w szaro niebieskawy, baardzo żrący. Gdy naduszam na pedał gazu dynamiczniej to między 900 a 1600obrotów jest najwięcej dymu i w tym przedziale autko jakby przeskakiwało obroty i jakby nie pracował na wszystkie cylindry.
  10. Witam.Ostatnio pojawił się problem z moim b6 BMR. Jakiś tydzień temu wyprzedzałem ciągnik z przyczepą, jechałem chwilę na 2 biegu po czym gaz do spodu jakieś 3500 do 4000k obrotów a w lusterku chmura siwego dymu. Później jeszcze parę razy zakręciłem do 4000obrotów i puścił ale lżej. Dzisiaj odpaliłem auto, 1-szy bieg ruszam a on ledwo jedzie, za mną czarna chmura po czym przy ok 2100obrotów wstało turbo i auto zaczęło jechać normalnie. Jakiś czas temu z kanału widziałem autko pod spodem i przy wężu od turba jest trochę mokro od oleju. Według mnie to coś z turbem ale mogę się mylić. Niestety nie mam VCDS-a żeby zrobić logi dynamiczne. Nie wiem czy można z tym jeszcze pojeździć czy nie bardzo. Podłączałem autko niedawno pod kompa i brak błędów. Pompowtryski w normie.
  11. Nie puszcza sama uszczelka łącząca pompę z silnikiem a simering w pompie pomiędzy komorami olejową a paliwową. Ostatnio rozebrałem swoją starą z silnika BMR.
  12. Dzisiaj właśnie robiłem prawy zacisk i prawy silniczek. Okazało się że ktoś już wcześniej naprawiał prawy silniczek i puścił właśnie ten mały oring. Płyn dostał się do silniczka ale na szczęście nie spalił się. Logyz ja właśnie tę reperaturkę kupiłem. Od góry gdzie masz miejsce na zabezpieczenie idzie blaszka łożysko i dalej blaszka a na samą górę nad blaszki idzie ten mały oring. Ewentualnie jak masz na drugim zdjęciu osadź go w tym rowku.
  13. Ktoś posiada może w pasku radio Vordon ht-869bt ? Aktualnie posiadam chinola prawie identycznego jak vordon ale strasznie słabo łapie fale FM. Ogólnie radio mi odpowiada bo nie potrzebuję wodotrysków ale FM musi grać czysto.
  14. Zauważyłem właśnie wyciek płynu hamulcowego z jednego z silniczków, z tego co widać to już ktoś tam był i jest obudowa poklejona. W którymś poście ktoś pisał że jest tam uszczelnienie. Aby je wymienić trzeba rozbierać ponownie obudowę silniczka ?
  15. U mnie fabrycznie siedział Sachs. Aktualnie znowu tej samej firmy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności