Skocz do zawartości

Czaki...

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Czaki...

  • Urodziny 27.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowo Podgórne

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (APT)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mój problem rozwiązany. Może komuś się przyda informacja. Problemem okazała się sonda lambda. Korzystałem z programu VCDS-Lite i niestety nie udało się nim zdiagnozować problemu. Po podłączeniu auta pod normalny VCDS od razu można było zdiagnozować problem sondy a raczej jej niestabilnej pracy. Po wymianie auto chodzi jak nowe:) Pozdrawiam...
  2. A elektronika w licznikach tez ma wpływ na wolne obroty, sterowanie mieszanką???
  3. Hej z racji że to mój pierwszy post to i ja opowiem o moich problemach z wolnymi obrotami. Może cos podpowiecie. Silnik 1.8 APT w gazie sekwencja. Problem polega na falowaniu, spadaniu wolnych obrotów do 600 z czasem nawet na światłach gaśnie. Dusi się. Czuć wtedy że mieszanka jest zdecydowanie za bogata (czuć paliwo, gaz). Problem talki sam na paliwie jak i na gazie. Po odłączeniu aku na noc pierwsze 300km żadnych problemów. Po tych ok 300km znów zaczynają się problemy z wolnymi obrotami, stopniowo się narasta aż do gaśnięcia auta na światłach. Podłączyłem kompa i brak błędów? W ciągu roku wymieniłem: sonda lambda, przepływomierz, czujnik temperatury płynu, świece ale to wiadomo. Kable zapłonowe dobre. Sprawdziłem cały układ dolotowy oraz podciśnienia - brak dziur, nieszczelności. Ogólnie rozebrałem cały układ dolotowy i go wyczyściłem łącznie z przepustnica oraz odma. Oczywiście adaptacja przepustnicy. Nic to nie zmieniło. Ponownie odłączenie aku i znów ok 300km bez problemów. Gdy zaczęły się ponownie problemy podłączyłem kompa i znów nic. Ręce opadają. Z ciekawości jak dławił się na wolnych obrotach odłączyłem mu przepływomierz i obroty wróciły do 900. Pewnie Ecu wchodzi w tryb awaryjny i wtedy nie ma żadnych problemów. Trochę się rozpisałem ale nie znalazłem jak dotąd przyczyny:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności