Skocz do zawartości

lukasiasty

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasiasty

  • Urodziny 10.06.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Różnie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Gdybyś mógł to wrzuć zdjęcie bo by mi się przydało.
  2. Przegoniłem go na PB, nic więcej nie jeździłem, korekty długoterminowe takie jak wyżej. Tak jak mówiłem, ja chce ją zmienić, tylko chcieć to nie znaczy móc. Musiałbym kupić drugą nową a tą nową wyrzucić na śmietnik bo nie mam co z nią zrobić. Log z 31 i 33 kanału, po 22 sekundzie puściłem gaz. http://vaglog.pl/log-031_033_ev83P8.html
  3. Po przejechaniu około 60km na benzynie, korekty długoterminowe pod obciążeniem -3,1%, na luzie -1,1%
  4. Tu po prostu jest taki problem, że tej przepływki nie mogę już zwrócić(tak twierdzi mechanik, że będzie z tym problem), bo gdybym mógł to już dzisiaj chciałem to zrobić. Przepływka była chyba w zgrzanej folii, a żeby zwrócić folia nie mogłaby być uszkodzona, a kupować drugiej nowej przepływki chyba nie ma sensu, bo z tą nową nie mam co zrobić. To już jak jesteśmy w temacie, faktycznie popierniczyło mi się z tym kanałem 32, bo myślałem że krótkoterminowe w 32 to ta pierwsza wartość, a druga to długoterminowe, a one są obie długoterminowe tylko pierwsza na biegu jałowym a druga pod obciążeniem(przepraszam za wprowadzenie wcześniej w błąd). Jutro przejadę się i zobaczymy jakie będą korekty długoterminowe na benzynie. Do gaziarza się wybiorę jeszcze raz, żeby poprawił mi dawki paliwa.
  5. Krótkoterminowe miałem na myśli z 32 kanału. W logu faktycznie na benzynie dobija do 9,4%. Błędów nie kasuję, skasowałem tylko po wymianie przepływki bo tam były zapamiętane te korekty długoterminowe. To skocze na benzynie i zobaczymy. Z drugiej strony jeżeli się nie mylę to odchyły +-10% sterownik sobie jest w stanie poradzić i nie wpływa to w żaden sposób (jeżeli się mylę to mnie popraw). Jeszcze jedna rzecz, znalazłem czyjegoś loga, który na nowej przepływce bosha(która maksymalne wartosci pokazywala kolo 130g/s) miał korekcje podczas loga do 8% i na forum powiedzieli, że niby wszystko git.
  6. Na chwilę obecną krótkoterminowe mam -1,8%. Możesz powiedzieć mi jakie są negatywne skutki tego, że ta przepływka za dużo mierzy(mam na myśli na dłuższą metę czyli długi czas użytkowania)? Jutro przejadę dłuższą trasę niż 50km to zobaczymy co będzie wtedy. Tylko pewnie przejadę je na LPG bo tak jest ciągle auto eksploatowane.
  7. Tak, to było jeszcze przed regulacją LPG, bo wszystko zaczęło się od tego ze zapalił mi się check engine bo za uboga była mieszanka. Ten log co był wstawiony był po pierwszej poprawce, a przed drugą. Dzisiaj zrobiłem log na PB: http://vaglog.pl/log-001_002_H0iF1.html I na LPG: http://vaglog.pl/log-001_002_44mh8.html W sumie wczesniej miałem korekty długoterminowe wysokie, teraz mam w granicy 0,8% czyli wygląda że jest ok. Teraz na pewno na LPG trzebaby zrobić jeszcze jedną regulację, bo tamte były robione na starej przepływce. Stara przepływka była zarośnięta jakimś syfem i nie szło tego zmyć (pewnie tylko mechanicznie by zeszło a to już nie ma sensu). Dolot jest ok.
  8. Auto seria, przepływka pierburga, czy w takim razie tak może być czy zmienić na inną?
  9. Cześć, miałem problem z korektami długoterminowymi, na benzynie wynosiły około 8-9%, na gazie po regulacji około 12%. Po zrobieniu logów podejrzenie padło na przepływkę, po jej wymianie wartości się poprawiły. Pytanie tylko brzmi czy wszystko jest ok. Logi przed wymianą: http://vaglog.pl/log-002_031_033_XU3c7t2.html Po wymianie: http://vaglog.pl/log-002_031_033_8ZfBp7T.html Silnik 1.8T AWT. Logi zrobione na LPG.
  10. U mnie po wymianie bolca po roku czasu znowu wypadł i zastanawiam się jak go teraz dodatkowo zabezpieczyć, żeby nie wypadł. Może wkręcenie śruby m4 w środek małego bolca jakoś dodatkowo dociśnie bolec do krawędzi, żeby się nie wysunął? Próbował ktoś może wymienić sam slizg podnoszenia szyby? Podejrzewam, że może na nim jest jakiś luz że ten bolec wyskakuje. Ktoś mi może powiedzieć jak ten ślizg jest mocowany(przykręcany, przynitowany)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności