darom
-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O darom
- Urodziny 01.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
daro
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
łuków
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki. Jeśli ją odłączę to CAN nie będzie siał błędami ? Może to śmieszne ale rozwiązałem problem a właściwie jego brak. Zamykałem samochód ze zdjęta klemą wpięta szeregowo z miernikiem. Okazało się że miernik za słabo przewodził prąd. Jeśli założyłem klemę na bolec zamknąłem a dopiero później zdjąłem klemę nie przerywając obwodu pobór natychmiast wynosił 0.07 i spadał do 0. Nie rozwiązuje to słabego odpalania z rana, ale chociaż nie mam dodatkowego problemu chyba że z miernikiem.
-
Ciężko odpala z rana mierze miernikiem a tam napięcie 12v, zmiana aku następny dzień i to samo 12V. Zmierzyłem pobór prądu na postoju i wychodzi 2A ! wiem że powinno spaść do 30 Min ale nie spada. Np teraz ponad godzina i nie spadło. Wiem że czasem spada bo prostownik jest w stanie zakończyć proces ładowania. Mam uszkodzoną syrenę alarmu. Podejrzewam że ona może być powodem nie usypiania auta. Czy jeśli wypnę kostkę wróci do normy, czy trzeba to wywodować ? Od czego zacząć szukanie co kradnie prąd? Pobór skacze od początkowo 1.6 do 2.2 później 0.9 do ponad 2 A. Skacze co sekundę próbuje schodzić i nagle wzrasta do 2 A. .
-
U mnie w dynaudio nie był problemem dystans ale odsadzenie " magnesu" 8 ohm w zamiennikach.
-
darom obserwuje zawartość → "MFA" i "MFA Plus" - różnice, Falowanie nierównomierne przyspieszanie 4 5 6 bieg b6, Drążek stabilizatora i oraz 5 innych
-
Witam. Borykam się z problemem nierównomiernego przyśpieszania ( zanik mocy) w silniku 2.0 tdi BMR ( przy mocnym wciśnięciu pedału gazu) Efekt jakbym wciskał i puszczał pedał gazu. Samochód do ok 120 km/h przyspiesza w miarę normalnie powyżej tej prędkości przy pełnym wciśnięciu pedału gazu efekt jakby przyśpieszał/nie przyśpieszał/przyspieszał/nie przyśpieszał/przyspieszał... Przy przyspieszaniu słychać pracująca turbinę bez przyspieszania zwalnia itd... Za mną czarny dym.... samochód jest w stanie rozpędzić się do 225km/h ( jak turbina pracuje to czuć że może więcej -dosłownie w plecach czuć -ale niestety nie w obecnym stanie) Przyśpieszając w miarę spokojnie to nie odczuje się problemu. Samochód nie posiada DPF więc wydech przelot. ( niby program w związku z brakiem dpf 200KM) Egr wyczyściłem ( w sumie jak na egr to był w miarę czysty - jest szczelny), N75 podmieniałem - bez zmian. Przy zdjęciu egr tylko osad z oleju tak jakby program wyłączył egr ( ale pewności nie mam). Filtr paliwa zmieniany. Logi jakich kanałów mam zrobić ?
-
czy ktoś wie czy ktoś zna odpowiedź ? "Czy N75 1K0906627A 50/05 Mogę zamienić na 1K0906627B ? np 44/12 lub 1J0 906 627 A."
-
Witam. Mam zapytanie. Czy N75 1K0906627A 50/05 Mogę zamienić na 1K0906627B ? np 44/12 Nowszy jest pewnie B ? (ale czy będzie pasował ?) lub 1J0 906 627 A. Dlaczego o to pytam. BMR 170km bez DPF. Samochód do 140 przyspiesza płynie ( przy pełnym gazie) po 140 przyśpiesza ale faluje... tzn 140 1 s przerwy ciągnie np do 150 1 s przerwy 160 1 s przerwy 170 1 s przerwy 175 1 s 180.... itd... ( 1 s oznacza ze zanik mocy- wystarczający do utrzymania ale nie przyspieszenia) dziś go przegoniłem do 225km/h z gazem wciśniętym na 90% bez falowania. Przy 225 km/h gaz w podłogę w plecach CZUJESZ że jeszcze pojedzie ale już falowanie nie pozwala przyspieszyć ( w plecach przy takiej szybkości czuć nagły przyrost mocy). Najciekawsze jest to że jeśli przyspieszamy do pełnej szybkości ale powoli np z gazem wciśniętym na 85-90% auto przyśpiesza bez zmienności mocy. Niestety autko znowu zaczęło dymić na czarno przy ostrym bucie. Mam wrażenie że od dołu jest znacznie słabszy. (turbo ciche- przy 4 tys da się zauważyć że mam coś takiego w samochodzie - ale to tylko przy full gaz).
-
Wymieniałem łącznik stabilizatora. Niestety kontry się wysypały - pękły ( oryginał drążek VW)- niestety kantówka i wycinanie śrub. Montaż nowej - podnośnik + kobyłka (może być cegła czy co kto ma ) podłożona do ustawienia wysokości ( opuszczamy podnośnikiem). Łącznik z uwagi na drogi na jakie jest narażony pojazd kupiłem najtańszy(KAMOKA) i jest OK.
-
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
A czytałem czytałem tylko nie zwróciłem uwagi c30 c38. Temat jest bardzo obszerny i przez takich jak ja znalezienie tu informacji jest bardzo trudne, więc zapytam. Do czerwonych zegarów jaki moduł kupić obecnie mam c30 035 730A nokia i nie łączy mi się z telefonem, ze starą nokią z szuflady bez problemu. O ile czytałem to nie wszystkie współpracują z czerwonymi zegarami. -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
wybacz nowicjusz. I już się czegoś nauczyłem. dzięki. -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
chyba czegoś nie dostrzegam. chodzi mi czy NOKIA czy NOVERO -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
a moduł jakiej firmy masz ? -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
ja w czerwonych zegarach i module A Nokia tego nie mam. -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
darom odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
mam moduł 3c8 035 730 A Nokia, da się przestawić ? Jak ? Liczę na obiecany filmik. Z huawei p8 lite się nie łączy. -
Bluetooth - jak sie połączyć
darom odpowiedział MaciejK → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
czy Huawei P8 lite łączy się z NOKIA 3C0 035 730A ? -
Ja mam takie dla siebie na zimę i drugi komplet na lato. Mi się podobaj, tylko przy myciu schodzi się troszkę dłużej. Ogólnie lakier od środka jest kiepskiej jakości- aluminium się utlenia ale tylko od środka.