Skocz do zawartości

IREK22

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O IREK22

  • Urodziny 22.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    IREK
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kłodzko

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. Kolego masz na myśli łącznik stabilizatora to odpada też wymieniłem razem z wahaczami.
  2. Kolego poduszki stan idealny. Kolego podaj więcej informacji jakąś dokładną nazwę albo numer części , i gdzie to się znajduje bo nie kojarzę, co trzeba rozebrać ,żeby to wyjąć i dlaczego aż pół auta? Jest to bardzo możliwe bo szarpiąc kierownicą słyszę stuk w obie strony tylko dziwi mnie to ,że słychać to tylko podczas jazdy pulsując gazem na małych biegach a nie odczuwam stuku na kierownicy.Może jakąś fotkę zdemontowanego łącznika. Jak ten mechanior to sprawdzał?
  3. Witam u Mnie słychać stuknięcie przy ruszaniu i zmianie na drugi bieg lub jak jadę na pierwszym biegu powoli i dodaje gazu puszczam nic nie słychać, dodaje to znowu stuknie tak głucho. Wymieniłem wszystkie wahacze łączniki końcówki i drążki .Co wy na to ? Na co stawiacie?
  4. Kolego Mi jak szarpał to była wina akumulatora, zostaw go w spokoju na noc niech odpocznie a z rana miernik i sprawdź ile ma volt jak mniej niż 11,5 to problem masz rozwiązany i portfel cieńszy.
  5. Zaworek znajduje się za chłodnicą po lewej na dole nad sprężarka klimy.
  6. AWARIA USUNIĘTA przyczyna to zawór n75. Koszt 129zł. Zmyliło mnie to ,że autko nawet nieźle sobie radziło ale tylko dlatego bo zawór się zawiesił w takiej pozycji , jak sprawdzić n75 ? można tak: zdjąć wszystkie wężyki i odpalić maszynę słychać to raczej nic nie będzie bo silnik zagłuszy ale po dotknięciu ręką czuć jak chodzi (stuka równomiernie ) POWODZENIA.
  7. Kolego nic nie rozbieraj znajomy ma to samo w pasku 02r silnik musi osiągnąć jak się nie mylę po wyżej 85 stopni bo inaczej tryb awaryjny to jakieś zabezpieczenie jest. Strata kasy i czasu a nic nie poprawisz.
  8. Witam mój problem polega na tym , że w momencie włączenia świateł postojowych wszystko jest ok ale przy krótkich znikają cyfry (godz. i kilometry) z wyświetlaczy, po ponownym uruchomieniu wszystko ok , VAG nie pokazuje błędów.JAK SOBIE Z TYM PORADZIĆ ?
  9. wyciągałem u siebie żarówkę i brzęczek działa prawidłowo a co do tego, że świeciła cały czas to zwarcie ja bym szukał w drzwiach i słupku może tam się jakiś przewód złamał i robi bajzel zajrzyj jeszcze raz do mikro lubią się zawieszać no bo jak tam nic nie znajdziesz to tylko znachor ratuje.
  10. CHODZIŁO MI O WYJĘTY KLUCZYK LEPIEJ NAPISAĆ DOKŁADNIE NIŻ PISAĆ DWA RAZY. No to grubsza robota się szykuje jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzenie przewodów w kości od wł. świateł,może się który złamał no chyba, że żaróweczka w drzwiach zamyka obwód z brzęczkiem.
  11. U mnie nic się nie dzieje wd nie służy tylko do ruszenia starych śrub. Wiązka kabli od zamka idzie w kierunku zawiasów a ty pryskasz po niżej , więc nie grozi. Powodem zacinania się tego styku jest stary smar w zamku + kurz i awaria gotowa tak Mi się wydaje, przeważnie w najbardziej używanych drzwiach-(kierowcy) więc proponuje nie pakować tam smaru tylko prysnąć raz na kwartał. POWODZONKA
  12. Kolego sprawdź żaróweczkę w drzwiach a brzęczek działa dopiero OCZYWIŚCIE przy otwartych drzwiach i wyjętym kluczyku ze stacyjki.
  13. Witam naczytałem się o trybie awaryjnym,przepływomierzu o zaworku n75, którego przeczyściłem i poprawiło to lekko efekty jazdy i nie jest źle poza tym, że po wyżej 3 tysięcy zaczyna się lekkie huśtanie jak by mi ktoś gumę zaczepił na hak albo jak bym holował kogoś. Po 3 tyś. przyśpiesza opornie dodam, że poprzedni właściciel kręcił przy sztandze żeby szybciej się wkręcał na obroty chciałem to cofnąć ale on nie pamięta w którą stronę kręcił i ile obrotów. CO Z TYM ZROBIĆ ? PORADŹCIE BO NIE DAJE MI TO SPOKOJU.
  14. Spróbuj jeszcze tak zrobić otwórz drzwi zatrzaśnij zamek do końca to znaczy na dwa razy następnie wd40 z tą rurką czerwoną i pod kontem 45stopni w dół wsadź i ładuj do oporu nadmiar wyleci dołem drzwi może coś z tego będzie ale nie gwarantuje.
  15. Jeżeli ci do tego nie działa brzęczek od świateł i światełko u dołu drzwi to na bank mikro zacznij od rozebrania drzwi - ostrożnie ze szybą nie rozbebeszaj zamka tylko wd40 i porządnie popryskaj kilka razy ten styk poznasz go po dwóch przewodach niebieski i czarny następnie przedmuchaj , poprawka wd i powinien zatrybić mi się udało często się zawieszają.Jak tym darmowym sposobem się nie uda to niestety wymiana. POWODZENIA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności