IREK22
-
Liczba zawartości
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O IREK22
- Urodziny 22.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
IREK
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
kłodzko
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Kolego masz na myśli łącznik stabilizatora to odpada też wymieniłem razem z wahaczami.
-
Kolego poduszki stan idealny. Kolego podaj więcej informacji jakąś dokładną nazwę albo numer części , i gdzie to się znajduje bo nie kojarzę, co trzeba rozebrać ,żeby to wyjąć i dlaczego aż pół auta? Jest to bardzo możliwe bo szarpiąc kierownicą słyszę stuk w obie strony tylko dziwi mnie to ,że słychać to tylko podczas jazdy pulsując gazem na małych biegach a nie odczuwam stuku na kierownicy.Może jakąś fotkę zdemontowanego łącznika. Jak ten mechanior to sprawdzał?
-
Witam u Mnie słychać stuknięcie przy ruszaniu i zmianie na drugi bieg lub jak jadę na pierwszym biegu powoli i dodaje gazu puszczam nic nie słychać, dodaje to znowu stuknie tak głucho. Wymieniłem wszystkie wahacze łączniki końcówki i drążki .Co wy na to ? Na co stawiacie?
-
Kolego Mi jak szarpał to była wina akumulatora, zostaw go w spokoju na noc niech odpocznie a z rana miernik i sprawdź ile ma volt jak mniej niż 11,5 to problem masz rozwiązany i portfel cieńszy.
-
Zaworek znajduje się za chłodnicą po lewej na dole nad sprężarka klimy.
-
AWARIA USUNIĘTA przyczyna to zawór n75. Koszt 129zł. Zmyliło mnie to ,że autko nawet nieźle sobie radziło ale tylko dlatego bo zawór się zawiesił w takiej pozycji , jak sprawdzić n75 ? można tak: zdjąć wszystkie wężyki i odpalić maszynę słychać to raczej nic nie będzie bo silnik zagłuszy ale po dotknięciu ręką czuć jak chodzi (stuka równomiernie ) POWODZENIA.
-
Kolego nic nie rozbieraj znajomy ma to samo w pasku 02r silnik musi osiągnąć jak się nie mylę po wyżej 85 stopni bo inaczej tryb awaryjny to jakieś zabezpieczenie jest. Strata kasy i czasu a nic nie poprawisz.
-
Witam mój problem polega na tym , że w momencie włączenia świateł postojowych wszystko jest ok ale przy krótkich znikają cyfry (godz. i kilometry) z wyświetlaczy, po ponownym uruchomieniu wszystko ok , VAG nie pokazuje błędów.JAK SOBIE Z TYM PORADZIĆ ?
-
wyciągałem u siebie żarówkę i brzęczek działa prawidłowo a co do tego, że świeciła cały czas to zwarcie ja bym szukał w drzwiach i słupku może tam się jakiś przewód złamał i robi bajzel zajrzyj jeszcze raz do mikro lubią się zawieszać no bo jak tam nic nie znajdziesz to tylko znachor ratuje.
-
CHODZIŁO MI O WYJĘTY KLUCZYK LEPIEJ NAPISAĆ DOKŁADNIE NIŻ PISAĆ DWA RAZY. No to grubsza robota się szykuje jedyne co mi przychodzi do głowy to sprawdzenie przewodów w kości od wł. świateł,może się który złamał no chyba, że żaróweczka w drzwiach zamyka obwód z brzęczkiem.
-
U mnie nic się nie dzieje wd nie służy tylko do ruszenia starych śrub. Wiązka kabli od zamka idzie w kierunku zawiasów a ty pryskasz po niżej , więc nie grozi. Powodem zacinania się tego styku jest stary smar w zamku + kurz i awaria gotowa tak Mi się wydaje, przeważnie w najbardziej używanych drzwiach-(kierowcy) więc proponuje nie pakować tam smaru tylko prysnąć raz na kwartał. POWODZONKA
-
Kolego sprawdź żaróweczkę w drzwiach a brzęczek działa dopiero OCZYWIŚCIE przy otwartych drzwiach i wyjętym kluczyku ze stacyjki.
-
Witam naczytałem się o trybie awaryjnym,przepływomierzu o zaworku n75, którego przeczyściłem i poprawiło to lekko efekty jazdy i nie jest źle poza tym, że po wyżej 3 tysięcy zaczyna się lekkie huśtanie jak by mi ktoś gumę zaczepił na hak albo jak bym holował kogoś. Po 3 tyś. przyśpiesza opornie dodam, że poprzedni właściciel kręcił przy sztandze żeby szybciej się wkręcał na obroty chciałem to cofnąć ale on nie pamięta w którą stronę kręcił i ile obrotów. CO Z TYM ZROBIĆ ? PORADŹCIE BO NIE DAJE MI TO SPOKOJU.
-
Spróbuj jeszcze tak zrobić otwórz drzwi zatrzaśnij zamek do końca to znaczy na dwa razy następnie wd40 z tą rurką czerwoną i pod kontem 45stopni w dół wsadź i ładuj do oporu nadmiar wyleci dołem drzwi może coś z tego będzie ale nie gwarantuje.
-
Jeżeli ci do tego nie działa brzęczek od świateł i światełko u dołu drzwi to na bank mikro zacznij od rozebrania drzwi - ostrożnie ze szybą nie rozbebeszaj zamka tylko wd40 i porządnie popryskaj kilka razy ten styk poznasz go po dwóch przewodach niebieski i czarny następnie przedmuchaj , poprawka wd i powinien zatrybić mi się udało często się zawieszają.Jak tym darmowym sposobem się nie uda to niestety wymiana. POWODZENIA