Skocz do zawartości

karol1201

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karol1201

  • Urodziny 12.01.1967

Informacje osobiste

  • Imię
    karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    białystok

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2002
  1. No i ja jestem po wymianie odmy silnika na początku wyglądało to dość strasznie ale pokombinowałem i udało się chociaż kosztowało mnie to wiele cierpliwości. A tak coś o d strony technicznej to dostałem się do niej przez alternator.
  2. koledzy ja też przerabiałem ten problem odpalanie z rana łączyło się to nierówną pracą silnika, drgawki duszenie się kompletny chaos. Nadmieniam że nie jestem mechanikiem ale co nieco już robiłem przy swoim vw. Podpięcie pod wag nic nie dawało aż do momentu kiedy podłączyłem go właśnie z rana na jeszcze nie odpalanym silniku i eureka jest przyczyna czujnik temperatury płynu chłodniczego po podłączeniu wskazywał 90 stopni. Po wymianie wszystko się unormowało odpalanie na strzał za każdym razem koszt to około 50zł za czujnik w moim silniku 2.0 azm znajduje się z tyłu silnika poniżej odpowietrzenia silnika. Komputer widząc że silnik jest nagrzany źle dawkuje mieszankę paliwo powietrze. Może tego spróbować koszt niewielki a może to być przyczyną problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności