Skocz do zawartości

Akronaut

  • Liczba zawartości

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Akronaut

  • Urodziny 07.05.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nieśmiertelny temat oświetlenia bagażnika w variancie. Kupione w sklepie Action. Samoprzylepna taśma velcro (rzep) tuż obok uchwytu rolety. Nie przeszkadza przy zwijaniu, oświetla skutecznie.
  2. Też mam ten problem. Po zgłoszeniu otrzymałem z BOK listę kilku czynności do zweryfikowania. Wszystko mam ustawione zgodnie z wymaganiami VW. Niestety trasa nie jest zapisywana jako dokładny ślad jazdy a składa się z kilku punktów połączonych prostymi odcinkami nijak pokrywającymi się z drogami. Poza tym jeżdżę na oleju o temp. około 60 stopni C.
  3. U mnie był problem z jakimś zaworem czy zbiornikiem pochłaniającym opary. Kasowały się tylko dane od ostatniego tankowania.
  4. Czy kanapa w kombi jest taka sama jak w sedanie? Planuję wymianę na podgrzewaną i nie chcę popełnić błędu.
  5. Porsche Rybnik zawór odpowietrzania zbiornika czy układu paliwowego, szczegółów nie pamiętam
  6. Nie awanturowałem się. Za każdym razem dostałem auto zastępcze. Wymieniali stopniowo, aż w końcu doszli do rozwiązania. Po wymianie tego zaworu problem nie wystąpił ani razu (byłem na wakacjach w Czarnogórze i Chorwacji - tam jest cieplej).
  7. Na jakiej podstawie auto dowiaduje się, że zostało zatankowane (w sytuacji gdy wszystko działa poprawnie): otwarcie klapki wlewu - chyba zbyt proste pływak jakiś inny "czujnik" W moim przypadku serwis próbował mnie zbyć, że parkuję na pochyłości.
  8. U mnie wymienili zegary AID, 2 razy ten moduł ze schowka, przewody paliwowe i jakiś zbiornik z węglem aktywnym na opary paliwa. Pomogła dopiero wymiana jakiegoś zaworu w układzie zasilania w paliwo.
  9. Pacjent. Usuwamy zaślepkę i wykręcamy wkręt torx. Następnie odginamy nakładkę z obu stron i naszym oczom ukazuje się goła ... blacha Oklejamy miejsce styku prowadnicy ze słupkiem (dałem 2 warstwy taśmy tekstylnej). Pamiętamy o nacięciu szczelin do montażu prowadnicy. Nie usuwamy nadmiaru taśmy. Oklejamy też profilaktycznie otwory w górnej części i miejsce styku w okolicy wkręta. Warto okleić styk dolnego czarnego poszycia z górną białą nakładką oraz okolice gniazd montażowych. Okleiłem też "kołki" w górnej części białej nakładki. Nawinąłem też taśmę pod wkręt klamry pasa aby ograniczyć jego luzy i stuki. Nie zrobiłem zdjęcia kolejnego etapu: okleiłem z obu stron czarne uszy stanowiące maskownicę przy klamrze pasa. Zauważyłem, że sama klamra w prowadnicy też mam luzy i stuka ale niczego nie wymyśliłem. Czas poświęcony na jeden słupek: kwadrans. Okleiłem wcześniej czarne zewnętrzne nakładki. Efekt nie był zadowalający. Po operacji opisanej powyżej zniknęły te najbardziej denerwujące mnie odgłosy. Dzisiaj profilaktycznie przesmarowałem uszczelki. Szkoda, że dzisiaj już nie muszę nigdzie jechać. Przynajmniej moim autem. Żona wysyła mnie, abym zatankował jej auto. Też tak macie? Powodzenia! Admina proszę o usunięcie tych 2 zdjęć poniżej. Robiłem to kilka razy i uparcie wracały. Dziwne, bo edycje tekstu zostały zapamiętane. Dziękuję.
  10. Zdemontowałem obudowę tego słupka od środka. Odkręciłem szynę z pasami. miejsce styku podkleiłem taśmą (i jeszcze parę innych miejsc). Prawa strona jutro - przy okazji zrobię zdjęcia. Jak będą zainteresowani - wrzucę. Podsumowując: bubel, blacha na blachę bez żadnej przekładki. Teraz cicho przy uchu.
  11. Słupki oklejone, dziękuję za poradnik, bardzo pomocny. Jest ciszej ale pojawiły się trzaski, moim zdaniem to od przemieszczania obudowy słupka od środka (wyczuwalne drgania skorelowane z dźwiękiem podczas przejazdu po nierównościach). Jak prawidłowo zdemontować ten element?
  12. Sprawdzałeś tylko z zewnątrz to podświetlenie? Ja też nie mam podświetlenia gniazda ale w kostce jest "+" z podświetlenia. Zrobiłem. Wygląda lepiej niż z fabryki. Poradnik, który zamieścił Ysebulba bardzo pomocny. Dzięki.
  13. Akronaut

    Hak holowniczy B8

    przerabiałem to przy montażu w serwisie VW, hak odpinany ręcznie, kody były poradzili sobie po 2 wizytach ale to było 3 lata temu może się czegoś nauczyli?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności