Skocz do zawartości

dawidevl

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawidevl

  • Urodziny 04.08.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowskie Góry

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Rozwiazalem problem, nie dawal mi spokoju, i mialem w piwnicy jeszcze jeden zawór n75.. Wsadzilem go i wydaje sie byc duzo lepiej, nie robilem jeszcze logów, ale już na sluch to wychodzi. Patrzalem wczesniej tez na przepustnice, i nic nadzwyczajnego tam nie widzialem, tez przeszlo mi to przez mysl. Pozdrawiam
  2. Witam Od dłuższego czasu walcze z jednym problemem. Dzieję się to gdy jedzie się np. na trójce 2 tys obr. i da okolo 1/2 gazu, by przyśpieszyć. Wtedy do 3 tys pojawiają się delikatne szarpnięcia, i słychać przy wyłączonym radiu pracę turbiny, że jest włączana i wyłączana. Uwaga - dzieję sie to tylko w jednym polozeniu pedału, jak wolniej przyśpieszam takie coś nie ma miejsca - tak samo jak dam pedał do podłogi - jest spokój. Auto jest nie dawno po remoncie, i co warto wspomnieć - ma chipa. Co już podmieniałem? Wymieniłem cały dolot od filtra do turbo i wszystkie wężyki, podmieniłem n75 - go podejrzewam najbardziej, a dałem drugi, niby sprawny jak sprawdzalem na stole.. , podmieniłem przepływke - to samo. Auto jest niedawno po remoncie: Wymieniona turbina na regenerowaną, rozrząd i kupa innych, w sumie niepotrzebnych rzeczy, generalnie kilka tysiaków. Chcąc przedstawić wam sytuacje zamieszczam loga 025 z przyśpieszania od 2 do 3 tys obrotów. log Z moich obserwacji wynika - że zawór n75 wpada w tym momencie w oscylacje, i powoduje to na przemian przeładowania i komputer tnie wtedy mi dawki wtrysków (zejdą np. z 19 ms do 14 ms, aż do kolejnego wstania do 19 ms, aż silnik rozkręci się do tych 3 tys obr - tak wynika z logów).. I o ile takie skakanie dawek na benzynie nie jest aż tak odczuwalne, to na gazie już tak, mam słabego kompa gazowego.. Zapodaje drugiego loga z tej sytuacji, w tym przypadku zaobserwowałem, że do 2 tys obrotów turbina ładnie wstaje (duty cycle 99%), po przekroczeniu tych obrotów wpada na wartości ~70 % i tam skacze przez zakres w/w problematycznych obrotów. log log2 A tak zachowuje się autko przy pedale w podłogę, log do 3,5 tys obr log do 3,5 tys full gaz Mam nadzieję, że ktoś podpowie co zrobić, może wymienić n75 na nówke sztuke ze sklepu? Z tych logów przynajmniej jak dla mnie - nowego w tym temacie - moze wynikac ze sie przycina.. ale z drugiej strony to tylko w tych obrotach? I do tego już podmieniłem na drugi i to samo.. A może gruszka na turbinie jest zle wyregulowana? Tu log co sie dzieje podczas tych wydarzeń na kanale 002... kanal 002 Pomóżcie edit/ Jakby co to świece nowe, cewki podmieniane na inne wszystkie 4 i to samo, jedyne co nie wymieniłem jeszcze w tym aucie to przepustnicy i modułu zapłonowego. Logi są zrobione na benzynie, nie na gazie. Zrobiłem teraz jeszcze jednego loga, patrzcie na niego od 50 sekundy. Tak jak wyzej, 2 tys obrotow, polowa gazu, i rozpedzenie sie do 3 tys obrotow. log od 50 s
  3. dawidevl

    Logi - czy mam chipa?

    Dobra, to dla potomnych. Sprobowalem wlożyć seryjny komputer, w celu zobaczenia, jak to autko w ogole jezdzi na serii, tak, masz racje, czasy wtrysków sięgaja wtedy max 16 ms. Problemów z immo nie ma, bo mam "immo 2" - da sie to wyczytać gdy wchodzi sie w vagcom 17 instruments.. Jesli pisze tylko w zakładce EXTRA - immo ID i 14 cyfr/liczb, to mamy immo 2, a jesli pisze nasz 17znakowy vin, oraz 14znakowy immoid to mamy immo 3.. w przypadku immo 2 nie trzeba sie bawic za duzo przy zmianie kompa, wystarczy zrobic adaptacje (17-instruments... 10 adaptacje.... wartosc 00 ok save i wychodzimy. i tyle. Wszystko jest ladnie opisane na rosstech No i przejechałem się serią.. Stwierdzam, że jest to za słabe dla mnie, serią jest strach kogoś wyprzedzić, już nie mówiąc o tym, że z 5 muszę zredukować na 3 zeby wyprzedzić szybko ciężarówkę, gdzie na chipie robiłem to na piątce na lekkie muśnięcie gazu.. Chciałem wiedzieć czy mam chip ponieważ mam trudności z ustawieniem instalacji gazowej, ale zdecydowalem ze zakładam go z powrotem i wole sie pomeczyc dalej troszke z tym gazem Serdecznie pozdrawiam
  4. Witajcie Zapodaje logi na dole - nie wiem czy w moim aucie nie mam chipa (?). Mam problemy z zapętlaniem wtrysków.. Na logach z obd2 pokazuje czasy wtrysków 21.68, gdzie na instalacji gazowej podczas jazdy na pb dochodzą one do 28ms - nie rozumiem tego, czemu tu i tu pokazuje cos innego. Gdzieś wyczytałem, że przepływka w serii utrzymuje 120g/s / 5000 obr.. Ja mam troche więcej.. Może ta przepływka zawyża? Czy duty cycle powinno się trzymać tak u góry? Dodam, że turbina po regeneracji, nowe świece, cewki podmieniane (bo lubi przerywać po przekroczeniu, 4 tys oraz od 2-3 tys obrotow - nie jest to mocno odczuwalne, ale jednak), TIP nowy, pozostale rzeczy dolotu sprawdzone, n75 wymieniony (wczesniej bylo wskazanie oscylacyjne na logach), dv sprawny, podcisnienia okej, przepustnica wyczyszczona. Moje prośby: - Cisnienie paliwa chyba nie ma wplywu przy przyspieszaniu na czasy wtrysków, bo wtedy silnik pracuje w open loop i nie bierze pod uwage wskazan sondy lambda - czy sie myle? - Ocena logów czy moje autko ma chipa, albo czy warto wymienić przepływkę.. - aż nie chce mi sie wierzyć, bo autko w polsce na pewno nie miało tego robionego (kupione od znajomego, ktory w 2014 sprowadzil to z niemiec) - jesli ma chipa - to pozostaje mi go wywalić, bo więcej z tego problemow niz pozytku - ale jak? Wrzucić oryginalny wsad, tylko czy dam rade to zrobić kablem VAG KKL, albo lepiej zawieżć kompa do człowieka, który sie tym zajmuje? Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytania, bo denerwują mnie już problemy z ustawieniem instalacji gazowej która już od samego początku jak została założona w tym aucie to nie chodzi prawidłowo, tylko szkoda że juz nie mam gwarancji na nią.. (według opinii innych gazowników - albo doprowadzić do stanu oryginalnego benzyne (ten prawdopodobny chip), albo wymienić sterownik gazowy, ale wybieram zdecydowanie to pierwsze, bo mam gofasta, i nie podpasuje do tej instalacji zadnego innego stera ;/) Serdecznie pozdrawiam! http://log.malonetuning.com/chart/233434#H8KLCADDokMTWwIDTcKLw5EKw4IwEATDv8Olwp43w5Bgwq3DtVtCHsKiPWLCoMOmSnLClcOqw5drKsKIwo87M8OrHF3DpX5JwplNLMKyLsKVw5B5NDhLSS%2FDvkxQw6TDjCUow5PDl8OkBxc1KmYzYUvDrcKBwrHCmTBNw6bDuUNUUsK8w6l%2BwqnCrH%2FDglnDtDhiw4AJB8KMOHvCkMOdwrPCsMKqw5RlTsOaKsObe8O%2FBsKSwq3DoUPCnQAAAA%3D%3D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności