kertagg22
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kertagg22
- Urodziny 01.08.1997
Informacje osobiste
-
Imię
Marcel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Opolskim
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
-
Rok produkcji
1999
-
Link do tematu o samochodzie
148143
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
AVF jakie ciśnienie sprężania na cylindrach
kertagg22 odpowiedział diablo.xd → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Panowie u mnie na zimnym silniku kompresja pokazała tak: 33 pierwszy 34/33,5 drugi 30/33 trzeci 32czwarty co sądzicie? -
przymierzyłem dwie z jednej strony na szybko, tył jest ok nie haczy, przód też przy skręcaniu nie ma oporów, nie ruszałem z miejsca ani nie kręciłem kołem aby sprawdzić wszystko ale generalnie na piaste wchodzą i jest chyba OK, będę jeszcze wjeżdzać na podnośnik aby sprawdzić wszystko czy nic nie bedzie tarło na razie fotki zrobione na szybko: Ps. śruby zwykłe oryginalne te co były w stalowych, stożkowe
-
witam, kupiłem felgi 18 cali 5x112 przód 8j et43 tył 9j et 38 opony 225/45 pytanie czy wejdą bez problemu, czy potrzebuje dystansu?? + czy mogą być zwykłe śruby ze stalowych felg oryginalne z jakimi auto wyjechało z salonu czy muszą być inne jeśli tak to jakie? Liczę na waszą pomoc, pozdrawiam auto passat b5 kombi 1999r
-
Cena która wystawiłem jest do negocjacji, ja wiem co mam są rzeczy do zrobienia akutalnie ale postaram się to zrobić, mianowicie tylna tuleja belki do wymiany i zamki w przednich drzwiach stawiają hopla, z lewej można otworzyć ale trzeba przekręcić w prawo zeby nie otworzyły się szyby a zamykanie nie działa a z prawej działa tak samo w bagażniku. Reszta rzeczy jest sprawna i nie wymagająca ingerencji ani inwestycji. Jakby ktoś był zainteresowany to zadzwoniłby i by porozmawiał przez telefon to by się dowiedział.
-
dziś byłem, pytałem wychodzi do zapłaty na rok 1500zł w hestii. OC ma do lipca ja jedynie będę musiał prawdopodobnie zapłacić dopłate za to, że mam jedynie rok prawo jazdy. Mówiąc szczerze to tak ale z drugiej strony jest okazja kupić coś fajnego. także jak coś Panowie to sprzedam http://allegro.pl/show_item.php?item=6620988299#thumb/5
-
dzieki za info, tak dokladnie w borze jest silnik z 10 zaworami mniej 150 koni nie 170 z 20 zaworami Generalnie mam nadzieje, ze jak uda mi sie swojego passata sprzedac a kupie ta bore z tym 2.3 z lpg to nie bede zalował.. aktualnie od roku z passatem 0 problemów poważnych jedynie co to części wyeksploatowane. http://allegro.pl/show_item.php?item=6620988299
-
tak czytam ostatnią stronę i dosyć dużo widzę macie problemów z tym silnikiem, polecacie go czy jak to u was było ? zaczął od razu się sypać czy jak? planuje kupić bore z 2.3 5v 150km na gazie 5 letnim więc fajnie byłoby znać waszą opinie.. przebieg niby 204tysiące HELP :chory
-
Tuleje tylnej belki - ceny, firmy +opis wymiany.
kertagg22 odpowiedział temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Panowie co macie u siebie założone? zwykłe gumowe tuleje czy te politerany? Mam do wymiany jedną tuleję i myślę co kupić. -
jeżeli Panowie macie konto na facebooku to są różne grupy gdzie normalni ludzie handlują częściami do passatów itp. z rozbitków sprzedawają dobre części także ten, pierwsze lepsze ogłoszenie to schowek z 8września za 150zł czarny stan wzorowy jak pisze sprzedawca z Nowy Dwór Dobrzański oraz znalazłem jeszcze jeden juz z aukcją na allegro link podaje: http://allegro.pl/passat-b5-i-fl-schowek-czarny-europa-i6416200247.html {chyba już wygasła} a czy wejdzie trzeba zobaczyć jak jest zamontowany ten a tamten, ja tego nie mogę ocenić bo ich nie widzę ale myślę, że może by podeszło Ewentualnie możesz poszukać jakiś rad żeby nie wymieniać całego schowka w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/threads/5869-Urwana-klamka-od-schowka-pasa%C5%BCera-w-B5
-
@Sagon wysłałem ci wiadomość prywatną żeby tutaj nie robić zamieszania, @aleosuza mój szczerze pali 8l na 100 jak się jezdzi ostro, generalnie to takie 8 przeważnie mam moze to przez mój styl jazdy albo za duża dawka paliwa na pompie ustawiona (2.6-8mg kąt wyprzedzenia zapłonu 52)
-
@sagon widzę, że się orientujesz co nieco jakbyś miał czas to fajnie byłoby jakbyś mi doradził w paru kwestiach, turbinka BRD dobra opcja do passata b5 1.9 tdi 99r na zwykłej pompie? generalnie ta co mam mi bierze prawdopodobnie olej i czas na inną i się zastanawiam czy to dobra opcja czy moc będzie znośna i czy podejdzie bez jakiś cudów fizów z kolektorem wydechowym wiem, że rure dolotową z filtra musiałbym zmienić, coś jeszcze?? Planowałem swojego na 200 km max. Turbinka brd, tłok 11mm i wtryski 216 czy 230 ? co sądzisz o takiej opcji?
-
[B5] Zamiana Turbo na BRD, lub BVA
kertagg22 odpowiedział Fokus → na temat → Tuning mechaniczny, chiptuning
Tak wracając do tematu to te turbo BRD pasuje bez problemu do passata b5 1.9 tdi 99r oznaczenie silnika AVG ? Czy coś trzeba przerabiać mam na myśli kolektor wydechowy bo nie będzie pasował pod to turbo? z Dolotem nie ma problemu widziałem pierwsze zdjęcia i łączenie. Fajnie jakby mi ktoś tutaj odpisał a nie kazał szukać nie wiadomo gdzie a jest tu aż 16 stron. Szanujmy swój czas i siebie Pozdrawiam dodam, ze na zwykłej pompie rotacyjnej nie pompowtryski. I rozumiem, że ta turbina BRD to turbina z audi a4 B7 2.0 tdi ? Ps. może jakieś inne turbo mi polecicie do mocy 200km? -
aha, to gdzieś dostanę na jakiejś aukcji pompe z 11mm, albo bebechy żeby przełożyć do swojej? w ogóle czytałem pierwszą stronę, dalej tutaj sprowadzacie pompy 11stki i sprzedajecie? byłbym zainteresowany
-
ktoś ma link do aukcji z tłokorozdzielaczem 11mm?
-
Szarpanie na Ciepłym silniku
kertagg22 odpowiedział mefistokamil → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Najlepiej podjechać i sprawdzić dawke, ja u siebie zauważylem kolosalną różnice przy jej zmianie choć miałem dobrze ustawioną ale musiałem na nowo ustawić bo wymieniałem uszczelki spod głowiczek pompy wtryskowej. Wrażenia to takie, że silnik nie szarpie jak przyśpieszasz szybko manewrując biegami i gazem, stał się bardziej rasowy. A u ciebie faktycznie może to być za mała dawka albo za duża, jak odpowietrzałem to też miałem tak samo. Kręciłem nim 5 minut żeby pompa zaciągła rope ale była przestawiona dawka, pozmieniałem i odpalił a telepotało silnikiem niemiłosiernie przez za małą dawkę, potem zmieniałem dawke jak już odpalił i się odpowietrzył na taką powiedzmy jak powinna, trochę zwiększoną. Przy okazji sprawdzania dawki można sprawdzić czujnik temperatury. Aha, jak przekręcasz kluczyk zobacz czy nie świecą ci się długo świece żarowe.