Skocz do zawartości

PAWL0S

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PAWL0S

  • Urodziny 20.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radzionków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam, czy ktoś posiada kod do odblokowania nastawów podstawowych w module el. klapy, mam również problem z tym, że klapa uchyla się tylko i przestaje otwierać, próba z przytrzymaniem przycisku i klapy nie przyniosła rezultatów
  2. rozpiske pinów do przycisku i jaki zestaw skompletować...dzisiaj sprawdze jaka mam pompe abs...aha i czy po wymianie modulu recznego przycisk recznego bedzie dzialal w obydwie strony ?
  3. ktoś ogarniał AH w pasku b6 z przyciskami z b7 ??
  4. Jeżeli ktoś posiada podwójne dno w podłokietniku to bardzo łatwo można tam ogarnąć ładowarkę indukcyjną w miejscu gdzie jest popielniczka jeat zdecydowanie za mało miejsca
  5. Panowie potrzebuję uzbroić zderzak z R36 i nie potrafią mi nawet w aso pomóc bez numeru VIN brakuje mi numeru kratek (wlotów bocznych) kiedyś chyba były pod numerem 3C0 898 020 ale teraz w aso nie znajduje potrzebuję również numery tych listew przy kierunkach oraz ramek do kierunków, bo wydaje mi się że są inaczej wyprofilowane.
  6. to wepnij się w gniazdo po stronie kierowcy to jest obojętne które, ważne żeby zasilanie na siłowniki było
  7. ktory kabel w silowniku to can low a ktory can high ? bo mam gotowa wiazke ale nie mam schematu i nie wiem czy cos sie stanie jak podlacze na odwrot ?? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. PAWL0S

    Liczymy do MILIONA!

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  9. To wszystko zrobiłem i napisałem to w poście wyżej czy to możliwe że niepotrzebnie przerobiłem instalacje ? mam auto z 2007r i cały czas mi chodza te dwa silniki na nagrzewnicy nawet jak mam wylaczony ten klimatronik, nie dziala przelaczanie miedzy nawiewami oraz nie ma cielego powietrza...nie wiem juz co zrobic....pomijam juz te bledy dwoch silniczkow na nagzrewnicy ktore nie umia sie wykalibrowac i to chyba one tak "strzelaja" bo bledy mi nie przeszkazaja...tylko zeby dzialalo to
  10. Czytałem to już kilkadziesiąt razy i im więcej czytam tym bardziej mi się miesza wszystko zrobił adaptację klap przez vcds'a oraz zakodowałem panel, ale chyba coś robię źle podczas tej procedury rozruchowej kompresora bo wyskakuje mi error w vcds'ie że chyba niepoprawna sekwencja jestem świeżakiem w tych tematach i nie bardzo wszystko rozumiem
  11. Panowie a jaka kombinacja przyciskow do nauki polozenia silniczkow jest w najnowszym klimatroniku z b7 ?? i mam jeszcze problem bo nie działa mi przycisk AC w ogóle cieopło nie leci poniżej logi z błędami...auto to passat b6 z 2007 GW 7N0 907 530L HW: 1K0 907 951, a panel nawiewu 35D 907 044C SW0404, podłączyłem wszystko tak jak pisał Bimbasz, gdzie popełniłem błąd ??
  12. ja wymieniłem właśnie GW na 7N0 i różowo nie jest, główne kodowanie gw (wszystkie bajery w aucie) z 3c0 jest za długie żeby wpisać je do GW 7n0, ktoś ma jakieś pomysły ? bo jak narazie to w każdym elemencie chyba wysypało mi błąd po podłączeniu
  13. może być nawet między świętami a Sylwestrem, ważne żeby było...coś po numerach pinów i kolorach kabli też da się dojść Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. instrukcja jak podłaczyć przycisk awaryjnych z b7 do b6 po zmianie dekorów albo jakieś schematy, rozpiski pinów obydwóch przycisków...cokolwiek na ten temat Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności