Skocz do zawartości

stary_nowyTDI

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O stary_nowyTDI

  • Urodziny 10.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DSW

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam. Błąd 005661Glowplug for Cylinder 4 (Q13) Open Circuit P 161D.Oznacza to uwaloną świecę żarową?Pozdrawiam.
  2. Witam.2 i 3 pompowtrysk do regeneracji.
  3. No i się tydzień nacieszyłem.Zapalił dzisiaj rano i zgasł.Kręcenie 5 sek. I odpalił.5 tygodni temu wymieniałem silnik (6 miesięcy gwarancji)więc nie pozostaje mi raczej inne wyjście jak zareklamiwać usługę.
  4. W piątek wymieniona pompa Vacum.Auto stało cały weekend.Dzisiaj rano zapalił na dotyk.Dzięki za sugestię.Pozdrawiam
  5. Wczoraj jeszcze pokombinowałem i włożenie kluczyka 2 razy do zgaśnięcia kontrolek+ wyciągnięcie i odpalanie za 3 razem i pali od strzała.Jakby paliwo się cofało.
  6. Witam.Też mam w grupie 023 wartość 128 lecz u mnie jest problem z porannym odpaleniem dodatkowo błąd,wypadanie zapłonu na 2 cylindrze.Też poszukuję przyczyny.
  7. .Od kilku dni mam problem z odpaleniem po nocy.2.0 TDI BMP. Jak już zapali tak bez problemów odpala cały dzień.Poniżej to co przeanalizował VCDS Dawkowanie super Stan elektrozaworu pompowtrysku Norma 0-4 Bip +-60 Komputer pokazuje dodatkowo błąd 000770 Błąd,wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Wtryski mam po wymianie gumek i sprawdzeniu.Akumulator OK. Świece żarowe OK. Tylko po nocy kiepsko odpala. Pozdrawiam i proszę o sugestię.
  8. Witam.I mnie dopadł problem wymiany silnika(pęknięty blok).Lekki szok ale trzeba to jakoś ogarnąć. http://allegro.pl/showitem/description/6827650260.html Robił ktoś u nich,wydają się wiarygodną firmą. Znalazłem jeszcze coś takiego: http://allegro.pl/silnik-bmp-2-0-tdi-passat-b6-gwarancja-top-i6805742786.html Jakieś rady przed wymianą. Edit: Zdecydowałem się na ten pierwszy.5000 zł 6 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów.Nikt nie zaproponował mi takich warunków gwarancji. Drążąc dalej temat w aucie nastąpił zanik ciśnienia(Niemcy) wymieniony sam zabierak,nowe Turbo Być może wtedy doszło do jakiegoś uszkodzenia samej tulei cylindra.Było mikropęknięcie ,auto zaczęło robić dłuższe trasy i wyszły problemy.Przebieg 246000.
  9. http://allegro.pl/silnik-bmp-2-0-tdi-passat-b6-gwarancja-top-i6805742786.html Czy ktoś coś takiego montował? Za i przeciw? Przypadkiem trafiłem na aukcję.
  10. To już jest bez znaczenia. Okazało się że jednak jest pęknięty blok na tulei cylindra.Zdecydowałem się na wymianę silnika.Teraz moje pytanie jest takie.Czy na gratach BMP można wstawić np. silnik CBB,CBBA na CR,czy tylko BMP,BMM wchodzi w rachubę. Pozdrawiam.
  11. Gościu będzie robił za FREE tylko obawiam się że ponownie problem wystąpi.
  12. No i ... bombki strzelił.Po ominięciu chłodnicy spalin dalej test CO2 wychodzi pozytywnie.Zastanawiam się czy od razu nie zrobić SWAP-a czy jeszcze raz spróbować zdjąć głowicę...
  13. Nowe obserwacje.Przy odpalonym silniku trzyma poziom,po wyłączeniu i postoju 60 min dosłownie wciąga cały płyn i już nie powraca.
  14. No i lipa w temacie.Po podłączeniu testera CO2 już po 30 sekundach płyn zabarwiło na zielono...Jestem zdruzgotany problemem... Czy po obejściu Chłodniczki spalin trzeba wymienić płyn chłodniczy na świeży czy może pozostać na starym ? Proszę o pomoc.
  15. Opinia gościa od głowic: Mikropęknięcia głowicy-mało prawdopodobne. Poszła nowa uszczelka... Błąd mechanika przy montażu. Krzywy blok silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności