Skocz do zawartości

robertaz

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robertaz

  • Urodziny 20.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Racibórz

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, udało mi się zakupić zegary 3D (3AA 920 881 D) do mojego alltracka z 2013 roku. Aktualnie jest soft 0703 (ten z tą białą plamą w tle). Zależałoby mi na aktualizacji do 1104 czyli gold menu. Czy istnieje soft 1104 dedykowany pod alltracka (z logiem alltrack przy starcie)? Czy jednak aktualizacja wiązałaby się z utratą wyświetlania loga alltrack przy starcie? A może to tylko kwestia zmiany eepromu?
  2. W passacie B7 jest tak: R/L 19 - reflektory z przesłonami "zero-jedynkowymi" - jeśli mamy kamerę w szybie to mamy Light assista, który tylko wyłącza i włącza długie jak nadjeżdża samochód z nad przeciwka. R/L 21 - reflektory z przesłonami o różnych profilach które w połączeniu z kamerą w szybie dają nam dynamic ligt assista. Wtedy wiązka światła jest tylko lokalnie wycinana i nie oślepia nadjeżdżające auto z nad przeciwka. W CC jest pewnie analogicznie i R/L 23 to reflektory pod LA a R/L 26 to reflektory pod DLA.
  3. Jest lekki chip wgrany. Maksymalna dawka na seryjnym programie to 50 - 52mg a u Ciebie jest 56mg.
  4. Potwierdzam, moje 1.9 TDI 115 PS ATJ kombi również niedoładowuje do 2000 obrotów, od 2000 lekkie przeładowanie do 2.5 Bara a później już normalnie. Nie wiem czy było już tak fabrycznie ponieważ moja turbinka też już jest regenerowana a ponoć często to potrafią spaprać składając na chińskich częściach.... Tak czy owak, chyba będę musiał się pobawić trochę mapami sterującymi zaworkiem N75.
  5. robertaz

    Ciekawostki licznikowe

    TYLKO DLA TESTÓW! Proszę pamiętać, iż to tylko eksperymenty. Nie oczekujcie, iż wszystko będzie działać idealnie. 212: było F4, zmienione na A7 213: było F7, zmienione na 10 281: Skala obrotomierza - było 00, zmienione na 10; przeskalowanie wskaźnika obrotów do samego końca 269: Skala prędkościomierza - było 00, zmienione na 10; przeskalowanie wskaźnika prędkości do samego końca Wyłączenie głośniczka następuje poprzez zmianę wartości w komórkach: 204, 205, 206, 207 na wartość 00. Następnie informacja o ponownym zakodowaniu licznika za pomocą VCS/VAG-COM w celu przeliczenia sumy kontrolnej i pozbycia się DEF. Metoda testowana na liczniku 3B0 920 949 podłączonym na stole do zasilania. Nic innego nie zostało zmienione.
  6. robertaz

    Ciekawostki licznikowe

    Witam, Tutaj podobnie ogarnięty temat z opisem w komentarzu. Ktoś się skusi na testy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności